Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16901 til 16920 af 47925
-
At snyde
ForumindlægVi fik vores fysikrapport tilbage i fredags.\nTo fra min klasse havde 'lånt' en rapport fra vores overklasse, da de har den samme lærer og lavede den samme rapport sidste år. Resultat? Et 11-tal til dem begge (de havde lavet den sammen, hvilket vores lærer har givet os lov til). \n\nDet e... -
Kan jeg få det overført?
ForumindlægJeg går på 2 år stx og ville hører, hvis jeg tager HF efter sommerferien om jeg kan få overført mit afsluttende eksamenskaraktere fra sidste år i billedekunst og fysik overført til mit hF bevis ? -
Ny karakterskala
ForumindlægHej. Jeg har læst på KU's hjemmeside, at man på medicin skal have 8 i snit i fysik, kemi og matematik. Hvad skal man have i snit hvis man har fået karakterer efter den nye skala? Håber der er nogen som kam hjælpe. De bedste hilsner SuperCarla:-) -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
Hjælper C-fag med at trække gennemsnittet op?
ForumindlægHej Spekulerede over om c fag gavner gennemsnittet med at stige hvis man har fået høje karaktere, hvis nu ens karaktere i A fag ikke er så høje . Hvad har C fag gjort for jeres gennemsnit i gymnasiet? -
Mangel på spørgsmål
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med at skrive spørgsmål til min naturfags mundtlig eksamen. Jeg har trukket "Den enkelte og samfundets udledning af stoffer" som overemne og min underemne er syreregn. jeg har indtil videre 9 spørgsmål (jeg skriver dem nedunder) men jeg mangler i hvert fald st... -
Mat. Fys. Kemi
ForumindlægJeg har valgt linien mat.:a fysik:b og kemi: b på et gymnasie. Ville bare gerne høre om forskellene og lighederne mellem mat:a på gymnasiet og matematik i folkeskolen. Er det meget svært? Efter et halvt år på gymnasiet skal man jo opgradere enten fysik eller kemi, hvilke emner hører under hvert f... -
Ubåde
ForumindlægJeg overvejer at skrive om ubåde i mit SRP. Dertil er fysik mit hovedfag. Det betyder at jeg skal bevæge mig lidt udover pensum i fysik. Jeg kan ganske vidst min teori om opdrift og alt det andet traditionelle, men jeg vil høre om der er nogen som ved hvor jeg kan finde ud af noget mere omkring... -
Mat A eller A+
ForumindlægHejHører mange der siger at de har Mat A+, hvad er forskellen på det og A-niveau?Vi startede med B, så B igen på andet år, og så A på tredje år.Hvad lærer man på A+ som man ikke lære på A? -
Indstilling på et gymnasie
ForumindlægJeg tænkte på, hvor højt et gennemsnit skal være, før man kan live indstillet på et gymnasie -
Er 16 år, søger job, HJÆLP
ForumindlægHvilke jobmuligheder har jeg ? Nogle der kan give mig gode råd om hvilke jobs der er til en 16-årig :D -
synopsis
Forumindlæghej. Jeg er ny her inde, og har desperat brug for hjælp. Jeg er gået helt kold i min synopsis. Har valgt emnet en rejse til disneyland i paris. så som hvad det koster, sammenligning af priser i forhold til 1 voksen plus 1 barn på 5 år og 2 voksne og 1 barn på 5, observationer af hvem der rejse... -
Religion
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe med at besvarer disse spørgsmål: Hvad er religion? Hvorfor er der et religionsfag i gymnasiet? -
Angående uddannelse..
ForumindlægHej alle Jeg er nu ved mit første år som hhx elev. Jeg kom til at snakke med en af mine venner her i weekenden, om at man kan læse i udlandet på 2. eller 3. år. Jeg er dog i tvivl om det er den almende stx, eller om det også gælder hhx? Tak for hjælpen på forhånd :) -
Dumpede Mat B - Videregående uddannelse?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student her til sommer, og har nu taget et "friår" for lige at samle tankerne, og undersøge hvad der er af muligheder derude. Jeg dumpede matematik på B- niveau i 2.G, hvilket nager mig (jeg bestod i 1.G)... Tal, regnskaber osv. er ikke noget problem, men når det kommer... -
Bestem integralet
ForumindlægJeg skal bestemme integralet der er givet ved: Ved at jeg skal indsætte de to grænseværdier på x plads og minusse dem fra hinanden, men har ingen anelse om hvordan jeg finder stamfunktionen til denne funktion?? -
AT Sorte huller og tidsrejser!
ForumindlægHey folks, jeg skal skrive AT i Fysik C og Engelsk A om sorte huller og tidsrejser... Er der nogen der har et forslag til et nogenlunde simpelt/nemt forsøg jeg kan lave i Fysik? :) -
studie hjælp!
ForumindlægHej allesammen.Jeg er lige begyndt på dtu bygning, og har allerede problemer med nogle fag. Så her er en mulighed for at tjene lidt ekstra, jeg kunne godt bruge nogle timers hjælp om ugen til komme godt i gang med mit studie. De fag jeg allerede har problemer i er: matematik, fysik og ligevægt læ... -
fustreret
ForumindlægHej Jeg har generelt svært ved at koncentrerer mig om større opgaver og nu sidder jeg med srp'en ... Jeg ville høre om der er nogen der har nogle ideer eller råd til hvem man skal snakke med, når det gælder om at holde fokus på opgaven og hvordan man danner sig et overblik over alt ens materi... -
HHX - opgavesæt på nettet?
ForumindlægHej..Nogen der ved om man kan finde alle eksamens opgaverne på nette? altså selve opgave sættet?Har set nogen har gjort det her inde, men kan ikke finde ud af hvordan!?
