Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 16921 til 16940 af 35510
-
TI-83 sælges billigt
ForumindlægVelholdt TI-83 lommeregner sælges, brugsanvisning inkl.Pris: 400 -
forberedelse!!!
Forumindlæghej. jeg ville bare lige høre om hvordan man forbereder sig bedste til sine eksamener...mvh. bys99:-) -
Forberedelse
ForumindlægHeejsa,Jeg har to dage, ikke engang til at forberede mig til tyskeksamen -mundtlig. Hvordan kan jeg bedst muligt udnytte den korte tid uden at køre fuldstændig mentalt ned? hehe -
Rente Regning! Hjælp!
ForumindlægJeg er så dårlig til det her . Fatter slet ingen ting. Har fået en opgave, hvor vi skal finde den månedlige rente. Lån til 24% P.A Hvordan finder man 12 rod af 1.24? Og den månedlige rente ? -
HELP I NEED SOMEBODY!!!
ForumindlægPlease hjælp, skal have min årsopgave færdig 2. Juni og mangler "kun" en formel til annuitetslån og dem jeg bliver ved at finde, kan bare ikke passe, nogle der kan hjælpe please?? -
hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til fysik årsprøve imorn. Jeg ved bare har 20 min forberedelse og 16 min til fremlægge. Hvordan begynder manfeks. disposition? hvordan for man gode karakter, fordi har en mærkelige censor?ps: hun hader mig :( -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Kendt eller ukendt tekst
ForumindlægEr der nogen der er klar over om eksaminationen i OLD foregår i kendt eller ukendt tekst? -
KERNEENERGI
ForumindlægHej, jeg skal snart op i fysik og jeg kan bl.a. komme op i kerneenergi... Jeg ved jeg skal lave forsøg til alle emnerne, men hvilke forsøg kan der laves om kerneenergi?? Håber i har nogen ideer:D -
Mundtlig dansk - spørgsmål
ForumindlægHej!Når man skal op i mundtlig dansk skal vi læse 1/2 side højt. Hvad så hvi sman får et digt forholdsvist langt digt? Skal man så kun læse nogle af stoferne eller hele digtet højt?? -
Cleavage
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvad en cleavage (skillelinje), er i komparativ politik? -
Hjælp!
ForumindlægHej! Jeg ville spørge om der var nogen som var rigtig god til tysk og som ville rette min tysk stil? Stilen sender jeg til dem der vil rette den . Tak på forhånd. -
Tal, mængder, talbehandling og reduktioner.
ForumindlæghejJeg skal op til mundtlig mat., og har fået følgende krav stillet:Du skal behandle regningsarternes hierarki og bl.a. gennemgå regningsarterne i forhold til de rationale tal skrevet som brøker (brøkreglerne), såvel abstrakt som med eksempler.Problemet er bare, at jeg ikke forstår, hvad de mener... -
Mundtligt Biologi
ForumindlægHey...Har i nogle tips til hvordan man kan få de høje karaktere i biologi?Bruger i dispositionere og kan i give et eksempel på nogle? -
noter til forsk. værker
ForumindlægHej allesammen. Ved godt der er mange noter at finde til old, men der er så mange og det er så forvirrende :( Derfor har jeg oprettet dette indlæg, fordi jeg skal bruge noter til nogle værker, eftersom jeg ikke har noter til hver enkel side, hvilket nok kræves, når man kun kommer op i én side:HEL... -
HF
ForumindlægSkal man have en 10 klasse for at kunne komme på en HF? eller kan man tage andre ting? -
top karakter
Forumindlæger her nogen som kan fortælle mig, hvad der skal til for at score top karakter til dansk eksamenevt. hvad man skal komme ind på..og bla bla bla.. -
Spændingshovedpine..
ForumindlægJeg har pga. overbelastning af ryg/skulder/nakke fået spændingshovedpine, som minder lidt om almindelig hovedpine, bare meget værre...Panodiler virker ikke, og når det kommer varer det ca. et døgn, hvor jeg ik ka andet end at ligge helt stille (sover mig fra det!) eller stå helt stille.. (Man ska... -
6. og 9. sang i Odysséen
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål til 6. og 9. sang i Odysséen. I 6. sang vers 127-135 beskrives Odysseus ved en sammanligning med en løve. Hvordan kan det være, at han sammenlignes med løven, der er styret af sine drifter, når Odysséus selv er styret af logos? I 9. sang (vers 31) siger Odusseus "Aia ... -
spænding det samme som spændingsforskel
ForumindlægEr spænding og spændingsforskel det samme??
