Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1681 til 1700 af 57177
-
Skifte fra HF til STX eller HTX
ForumindlægJeg undrede mig over om at det var muligt at skifte fra HF til STX efter 6 måneder - eller mindre? Lidt ligesom i STX og HTX, hvor man kan vælge at skifte studieretning efter grundforløbet. Er det overhovedet muligt at skifte fra en HF uddannelse til HTX efter enkelte måneder? en anden ting.. K... -
Skift fra HTX til STX?
ForumindlægHej. Jeg står med det problem at jeg meget gerne vil skifte gymnasium. Efter at have fået en ny klasse her til jul synes jeg at det er gået helt galt socialt. Jeg føler mig lidt malplaceret i klassen, da jeg har meget lidt til fælles med de fleste i klassen. Jeg kunne godt tænke mig at skifte gym... -
Rod i noter: spørgsmål om ½ acceleration
Forumindlægjeg har fået skrevet noget ned i mine noter, som jeg ikke kan forstå nu (: skal op til fysik a mdt. så vil gerne have styr på dette: jeg har skrevet at "aacceleration = v / t dvs. sstrækning / t = ½a" Men jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan få en halveret acceleration ud af det. ... -
Dansk
ForumindlægHej, jeg skal på til dansk. jeg har prøve form a og der kan jeg trække et hver tekst :D jeg tænkte på om folk ikke kunne skrive deres pensum også kan jeg downloade de opgaver.. eller om de kunne skrive nogle tekser på forhånden tak -
Eksamen STX matematik 2014
ForumindlægGoddag Dette er 2014 STX matematik B-niveau delprøve. Jeg beder jer herinde om at rette på de områder/opgaver, hvor jeg har misforstået noget, tak. Opgavesættet har jeg linket i min word-fil. Det drejer sig om 2014 STX matematik B-niveau. ** Denne gang er den mere rig med tekst ** -
At droppe ud af STX
ForumindlægJeg er lige startet på STX her for en måned siden efter 9. klasse. Generelt går det vel fint nok, men fortryder at have valgt STX. Har fundet ud af, at jeg meget heller vil have en HHX. Problemet er, at jeg rigtig gerne vil have spansk da det er det fag jeg er bedst til og er meget glad for det. ... -
Mundtlig dansk eksamen: Må man godt som lærer ....
ForumindlægMå man godt som lærer lade ét spørgsmål gå igen. Så hvis en af eleverne trækker det mandag, må man så godt opgive samme spørgsmål om onsdagen? -
Dansk
ForumindlægNogen der kan give mig 'fif' eller et skub til at komme igang med et essay om der roller vi spiller i hverdaagen om hvilken roller vi spiller når vi er sammen med venner, familie, klassekammerater osv -
Forskellen på dansk kronik og engelsk paper
ForumindlægHej alle! Sagen er den, at jeg i morgen skal til Engelsk B skriftlig eksamen. I går var jeg til dansk eksamen, hvor jeg skrev en kronik. Her synes det mig at forekomme, at dansk kronik og engelsk paper ligner hinanden utroligt. Så jeg ønsker blot høre, hvilke forskelle, der evt. er imellem disse ... -
Noter til skriftlig naturfag (9. klasse)
ForumindlægJeg skal her på onsdag have en skriftig naturfagsopgave. Jeg er ret god til det, men jeg vil rigtig gerne have nogle noter mens jeg sidder til prøve. En der vil hjælpe? -
HASTER Hej er der nogen som har noter til latin?
ForumindlægJeg skal op til latin imorgen og jeg skal bruge noter -
Industriøkonomi og Strategi noter
ForumindlægHej Er der nogen der har gode noter som de vil dele? På forhånd tak. -
hjælp til dansk
Forumindlæghej, jeg sidder og skal forstå et dansk digt. Det lyder sådan her: Du kastede en smuk og hård skygge hen over mine rastløse dage. Rundt om den blev lyset utroligt stærkt. Tusinde veje gik i ét nu mod havet. Jeg forstår ikke rigtig digtet, håber der er nogle som vil hjælpe! -
Dansk eksamen (A-niveau) hjælp please? :-)
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan sådan en eksamen foregår? Skal snart op nemlig, og ville gerne vide hvad jeg kan forvente at komme ud for. Tak! -
To be or not to be.. !
ForumindlægHvis man snakker om perfektum/førnutid, og man skal sige pigen har gjort et eller andet, så hedder det :She has been, right?! Man sætter have/has ind, men hvad så med "to have" i 3.person og i perfektum? Og i øvrigt med førdatid? -
Eksamen - Gode noter eller information
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i Religion C på onsdag. Jeg kan enten komme op i kristendom, islam, etik eller buddhisme. Er der nogen, der har nogle gode notater til disse emner eller et lille guldkorn? :) -
dansk
ForumindlægOpg. 1- Websidesanalyse Trælasthandlerunionen - TUN - er den toneangivende brancheorganisation, der repræsenterer Danmarks mest betydende trælastforretninger, byggematerialeforretninger og byggemarkeder. Målgruppen for TUNs webside er medlemsvirksomhederne. Beskriv websidens formål Lav en anal... -
HJÆLP - Dansk
ForumindlægHej! Er der en herninde der kunne hjælpe mig med at rette en "analyse". Den er på ca. 2 sider. Jeg er ikke den bedste til at rette, så hvis der bare var en der kunne hjælpe?? og i må meget gerne kommentere på det jeg har skrevet! PLZZ DET VILLE VÆRE EN STOR HJÆLP!!!! De ting jeg skull... -
skriftlig eksamen stx A , hvonår skal i op?
Forumindlæghej allesammen, hvonår skal i op i mat stx A? -
Klage vedrørende skriftlig dansk eksamen?
ForumindlægHej allesammen Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019. Jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier", hvor jeg ellers plejer at få væsentligt højere karakterer. Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre je...
