Dansk

HJÆLP - Dansk

29. oktober 2016 af Juliec10 - Niveau: A-niveau

Hej!

Er der en herninde der kunne hjælpe mig med at rette en "analyse". Den er på ca. 2 sider. Jeg er ikke den bedste til at rette, så hvis der bare var en der kunne hjælpe?? og i må meget gerne kommentere på det jeg har skrevet! PLZZ DET VILLE VÆRE EN STOR HJÆLP!!!!

De ting jeg skulle besvar/skrive om er:

- Skitsere Hanne Vibeke Holts påstande og eventuelle belæg for påstandene. Angiv desuden underlæggende belæg.

-Kommentere argumentationen i debatindlægget (inddrag fx ordvalgsargumenter, generaliseringer, sammenligninger, metaforer, relevans, argumentmarkører, gendrivelse, nedtoning, optoning, udvalgsprincippet og appelformer).

- Fremføre dine egne - velargumenterede - holdninger til de væsentligste af Hanne Vibeke Holts påstande.

Vedhæftet fil: Dansk argumentation. .docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
29. oktober 2016 af Stygotius

Jamen, så gør det dog.

Der står  da "dine egne"  velargumenterede argumenter. Betyder det ikke "dine egne"??


Svar #2
29. oktober 2016 af Juliec10

Jeg har jo skrevet det helt, beder bare en om at hjælpe med at rette?? det er kun kommafejl og sådan. det er fordi jeg vil have jer til at besvar de forskellige ting


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. oktober 2016 af Stygotius

Hvad med selv at sætte dig ind i tegnsætningsreglerne så du selv kan udtale dig om dem???


Skriv et svar til: HJÆLP - Dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.