Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16981 til 17000 af 22366
-
Eksamen i mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle! Om lidt over en måned skal jeg til mundtlig engelsk A eksamen (3.g). Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man mest hensigtsmæssigt læser op til en mundtlig eksamen i et fremmedesprog! Hvordan plejer i selv at gøre? På forhånd tak! -
Chi^2
ForumindlægJeg sidder og laver Matematik/statistik og er blevet stillet opgaven: Inddel opvaskemaskinerne i 3 kategorier efter deres fremstillingsland. Kategori 1 om-fatter opvaskemaskiner, der er fremstillet i Tyskland. Kategori 2 omfatter opvaskema-skiner, der er fremstillet i Italien. Kategori 3 omfatte... -
Global opvarmning - biologi - Metode
ForumindlægHar valgt at lade min afsluttende AT-synopsis omhandle 'global opvarmning' i fagene biologi/samf. Har afleveret synopsen, men skal op til forsvar d. 9. I den anledning ville jeg gerne uddybe mine metoder. Her er mit udkast til de biologiske (naturvidenskabelige): Oprindeligt har man bru... -
Mandela - resigned? grammatik - hjælp
ForumindlægHej.. or hi. Jeg har lidt brug for noget hjælp. Skal jeg bruge "resigned", i dette tilfælde?: "But what happened after 1999? As I said before; Nelson Mandela is today 91 years old. He resigned." Kunne jeg evt. lave den om?.. tak. -
binomialfordelingens middelværdi?
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan finde beviset/udledningen af binomialfordelingen på dansk? -
1 og 2. verdenskrig
ForumindlægHej jeg er igang med at lave notater til historie A niveau. jeg har skrevet lidt om 1. Verdenskrig men ved ikke om det er nok og jeg skal have mer med hvis nogen af jer gider at give mig sin mening om det jeg har skrevet. 1 verdenskrig startede 1. august 1914 og sluttede d. 11. november 1918. ... -
D-day
ForumindlægHej . Jeg vil gerne vide hvad D-day var under 2. Verdenskrig? skal vide hvad det betyder og hvad der skete den dag. -
poissonfordeling
ForumindlægHejsa. Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan finde ud af at starte på. Har i evt en ide? Med Venlig Hilsen Mads -
hvordan oversætter man denne sætning?
ForumindlægHej studieportalen! Hvordan oversætter man denne følgende sætning til engelsk? "Først for sent opdagede han sin fejltagelse" -
Samf (c) - Eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg sidder og læser til samfundfag eksamen på c-niveau. Jeg har problemer med modellen kaldet "Den Klemte Velfærdstat". Vi har de tre klemmer/problemer: - Forventingsklemmen - Omkostningsklemmen - Popularitetsklemmen Altså, jeg kan godt se hvad problemet er med Omkostni... -
NOKIA VERDEN PROMO !!!!
Forumindlæghej har nogen af jer modtaget email som hedder nokia verden promo, der står at man har vundet penge og tror i på den, har nogen af jer vundet penge af denne her slags email -
Krige der har ført til forbedring
ForumindlægEr der eksempler igennem verdenshistorien på at en krig har sikret demokratiet, bekæmpet terroren samt forbedret menneskerettighederne og levevilkårene i det pågældende land hvori krigen er blevet udført? -
Unge og politik
ForumindlægJeg sidder med en tekst, hvori der er beskrevet 3 kvinders fortællinger og magt og identitet. Artikler hedder: Ann-Dorthe Christensen: "Fortællinger om identitet og magt. Unge kvinder i senmoderniteten." Magtudredningen. 2003. Følgende skal jeg besvare to spørgsmål. 1. Undersøg, hvad de... -
britisk dato
Forumindlæghvordan skriver man datoen på engelsk? Fx d. 18. september 2008. Jeg mener det er således: September 18, 2008 -
Haster
ForumindlægHej... hvordan siger man gasdæmper på engelsk? og tak på forhånd.. -
Uafhængighedserklæringen
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvad baggrunden for USA's Uafhængighedserklæringen er ... 1) Gør rede for baggrunden for/årsagerne til, at de 13 kolonier i juli 1776 vedtog denne erklæring. 2) Gør rede for erklæringens indhold. Hvorledes er den disponeret? Uafhængighedserklæringen skr... -
Hjælp til opgave - syre/baser
ForumindlægHej. Jeg står igen i den situation hvor jeg har udskudt min aflevering til deadlinen. Der er nogle spørgsmål som særligt omhandler stofmængdekoncentrationer i opløsninger, og jeg forstår simpelhent heller ikke hvordan jeg skal gribe det an. Det vil være en kæmpe hjælp hvis en kemi-nørd ville hj... -
Program til figurtegning
ForumindlægHej, Er der nogen, der ved i hvilket program man kan tegne figurer som de nedenstående? upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7a/Supply-and-demand.svg/500px-Supply-and-demand.svg.png upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/Eksempeloverskud.JPG -
Handlingsforløb mm.
ForumindlægHejsa folks...! Jeg har fået en opgave i dansk, om en tekst der hedder Drivhuset. Der er bare noget, jeg ikke ved hvad betyder. 1. Som præsentation af teksten har jeg skrevet et referat, er det rigtigt? 2. Handlingsfoløb. Hvad er et handlingsforløb? Er det ikke lidt det samme som en præsentation ... -
synopse
ForumindlægHej. Jeg skal have skrevet lidt om copyright piracy. Altså hvorfor det er forbudt at downloade sange og film online. Jeg skal have fundet nogle virksomheder der arbejder imod copyrighting men kan ikke finde nogen. Kunne i hjælpe med at finde en? På forhånd tak!
