Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17001 til 17020 af 113953
-
MATEMATIK (REGRESSIONER)
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet -
Hjælp!
ForumindlægHej Kan jeg stadig blive bygningsinginør hvis jeg vælger linjen MAT A SAM A på stx? -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
1.g status
Forumindlæghmm, fik eksamensplan igår, samt årskarakterer i de afsluttende fag.og øv, til min store rædsel fik jeg 7 i kemi, og hvad endnu værre er den blev overført :-(og skal nu altså ikke til nogen eksamener i år, hvilket vel så betyder at jeg skal op i flere til næste år? -
Biologi A
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau? -
Engelsk grammatik - Video 6 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Tobias Juhler Maureschat og Ditlev Kiersgaard Frisch fra Virum Gymnasium. I videoen omtales en test. Du kan se testen her. Stem på denne video ved at sende VIDEO 6 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde ... -
Erfaring med supplering Mat A??????
ForumindlægHej alle på siden. Jeg skal snart starte i et 3 ugers matematik a kursus. Jeg er lidt nervøs hvad angår sværhedsgraden og om jeg overhovedet når at følge med i undervisningen. Kan man godt score en høj karakter i sådan et kursus? Jeg håber nogen vil svar. på forhond rigtig mange tak! -
Perspektivering hvor vigtig???
ForumindlægJeg sidder med min franske eksamenstekst, og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal perspektivere til undervisningen.. da ejg ikke rigtigt har nogle konkrete historier at perspektivere til.. Håber på hurtig hjælp... Sofie -
"Don't let the song go down on me" Elton John
ForumindlægNogle der har tips om hvordan jeg skal bære mig ad med formanalysen? Og evt andre ting? (Jeg er utrolig talentløs til musik) Og det er Musik C -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
Skoven og karbonkredsløbet
ForumindlægHej I biologi har jeg trukket spørgsmålet "Skoven og karbonkredsløbet" og opgaveformuleringen lyder således: I din fremlæggelse skal du redegøre for skovens betydning for det globale kulstofkredsløb og for de vigtigste biologiske processer, som indgår i kredsløbet. Dernæst skal du kort ... -
Newtons universelle gravitationslov
ForumindlægEr Newtons universelle gravitationslov "kun" en approximation? -
Sammenligne eksamensbesvarelser?
ForumindlægNogle der er friske på at sammenligne besvarelser fra prøven i dag? -
Udregning af ligning
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2 -
Hjælp til funktion :)
ForumindlægHej, er stort set færdig med min aflevering. Mangler faktisk kun sidste opgave, men nu kommer der noget funktion ind over statistik og jeg bliver lidt forvirret, så ville være glad hvis jeg kunne få lidt hjælp :) Opgaven: Dækningsbidraget for en vare er givet ved funktionen D me... -
Opløseligheder
ForumindlægHalløj folkens Som mange andre, står jeg og skal til skriftlig kemi-eksamen her om ikke så fandens lang tid. Jeg er ikke begyndt på oplæsningen endnu osv., men når jeg skal læse op, er der ét emne jeg skal have pløjet helt igennem: Opløseligheder. For at lette min læsning lidt, kunne jeg godt tæn... -
ligning, og funktion
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål, en tabel viser en udvikling af tyskladns solcellekapacitet (målt i MW) i perioden 2005-2010 årstal 2005 2006 2007 2008 2009 2010 solcellekapicitet 2056 2899 4170 9914 9914 17320 en model viser udviklingen... -
Procentvis ændring
ForumindlægHej allesammen! Jeg har småproblemer med opgave 9c. Hvis nogle af jer kunne give et par hints, ville det være til stor hjælp. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110726_1frs111-MATnA-1... -
Opgaver uden hjælpemidler!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kunne være søde, at forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 2 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf På forhånd mange tak, Freud -
Ubestemt integrale
Forumindlægjeg skal til mundtlig matematik b eksamen i morgen, og det eneste spørgsmål jeg mangler er omkring ubestemt integrale. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen er på bestemt og ubestemt integrale, andet end at ved bestemt integrale er der grænseværdierne a og b, og det er der ikke ved ...
