Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17021 til 17040 af 35145
-
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
Nogle ideer? :)
ForumindlægHej!! jeg er en pige som går i niende klasse. Jeg ved godt at skolen lige er begyndt, men jeg ville spørge om i har nogle gode ideer til forberedelsen af eksamnerne.. Jeg ved godt at det lyder åndsvagt men kunne godt lige tænke mig, at hører jer andres meninger...Er MEGA nervøs :O - Sahar... -
Downloadning af opgaver
ForumindlægJa, er det egentlig smart, at man kan downloade opgaver fra internettet? Er det ikke en alt for let løsning i nogle situationer? Kan lærere altid gennemskue det? Det er da lidt snyd! :P -
Er jeg virkelig så dum?
ForumindlægTja, underlig titel men ja - jeg er en pige på 15 år, er naturvidenskabelig intresseret dvs. at jeg har meldt mig ind i UNF (unge natur forskere) , læser tykke bøger omkring kemi og intressere mig generelt meget for de videnskabelige fag og skal også havde Fysik-kemi linien på gymnasiet her til s... -
OK historieeksamen?
ForumindlægHvordan har du klaret din historieeksamen? Jeg er meget interesseret i at høre fra folk, der har fået OK karakterer til historieeksamen. Hvordan læste du op? Hvad er det vigtigste derinde? Skal man kunne stoffet, teorier, eller hvad gjorde du? Jeg er på ny ordning, men vil gerne høre fra alle, d... -
Supplering til Kemi B.
ForumindlægJeg er superforvirret angående min fremtid, og håber nogle kan hjælpe. Jeg har valgt at tage min værnepligt i år, og skal derfor tilbringe 6 måneder på Bornholm fra 1. oktober. I mellemtiden, fra den 9. juli skal jeg begynde som gartner på et sommerferiejob indtil oktober. Næste år regner jeg m... -
haster tid
Forumindlæghej hvad bruges halveringstid altså er det til at se hvor lang radioaktiv det tager eller er det forkert håber for svar det haster tak på forhånd -
12-tal uden at møde op til undervisning?
ForumindlægHej Jeg har en fætter, der fik 12 i matematik på universitetet uden at møde op til undervisningen! Hvordan kan det ske..? Enten er han knivskarp ellers er det undervisningen, som er ringe, hvis man spørger mig. Hvad synes i om dette og er det noget man ser sjældent eller hvordan er det..? -
"Sabbat"-år mellem 2 og 3 g.
ForumindlægHej! Jeg har af personlige årsager overvejet at tage et sabbat år mellem 2 og 3 g.. Jeg er ikke skoletræt og vil faktisk gerne bruge året som et slags dannelsesrejse, hvor jeg gerne vil ud som frivillige. Min eneste frygt er bare at jeg vil ende med ikke at kunne følge med. Vil bare høre om ... -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJeg har aldrig været speciel god til matematik, men jeg kan godt lide matematik. Jeg aflsutter folkeskolen til sommer og jeg er i tvivl om jeg skal vælge mat på A-niveau eller B-niveau. Jeg er bange for at A-niveau er for svært og at jeg bliver for stresset og fortvivlet midt i forløbet... Siden ... -
Reducering
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man reducerer: (3x+4y)^2 -
snit på 7 .
ForumindlægEr det godt? svar det til 9. ? -
standpunkt karakter
ForumindlægHej alle jeg går i 1.g stx og fra starten fik vi ved at vi ikke skal få en standpunkt karakter for grundforløbet men så pludeselig fik vi en standpunkt karakter for nogle fage(engelsk, matematik, dansk, samfundsfag) mit spørgsmål er skal man får en anden 1 standpunkt karakter for fx i samfundsfa... -
Årskarakter - hvad baseres de på?
ForumindlægSimpelt spørgsmål. Er årskarakteren en karakter for din indsats gennem hele året, regnet som gennemsnittet af alle ens karakterer, eller en karakter for din indsats siden den forrige karaktergivning? - eller andet? På forhånd mange tak -
Religionsundervisning C niveau?
ForumindlægHej, ville lige høre om der var nogle der kan fortælle mig hvordan religion c bliver undervist på gymnasierne? Skal man læse / analysere bibelen etc., og går læreren ud fra at man er troende / er de selv troende / prøver de at påvirke eleverne, eller er det ikke tilladt? :D Tak for svar :) -
Kunsteriskefag i gymnasiet
ForumindlægKære SP Jeg ved ikke hvilket kunsterisk fag, jeg skal vælge, når jeg går i gymnasiet. Er der nogen, der kan fortælle lidt om de forskellige fag man kan vælge? Jeg overvejer at vælge faget drama eller billedkunst, men ved ikke hvilket. Er der ikke nogen, der kan fortælle mig hvad det er man la... -
monotoniforhold?!
ForumindlægHej (: Hvordan gør jeg bedst rede for monotoniforhold, og hvad er det helt præcist? Hvis jeg nu har en graf over for eksponentiel vækst? Så er monotoniforhold - hvor funktionen vokser, eller stiger, og hvor den aftager eller falder? -
Trekanter
ForumindlægHvis jeg kender 1 af siderne i en trekant og 1 af vinklerne. Hvordan finder jeg de andre sider? -
Hjææælp!!! til dansk digt
Forumindlæger der nogen der har analyseret digten de uberørte af benny andersen?
