Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 17061 til 17080 af 36005
-
Debatten om kvinders valgret
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver DHO kun i historie fra på torsdag af, og ville høre om nogle af jer, kunne komme med en indledende synposis til min opgave, så jeg kan komme godt fra start. Min problemformulering, lyder så ledes; 1) Jeg vil kort redegøre for kvinders samnfundsmæssige og politiske s... -
Hjælp til opgave i c#
ForumindlægKunne godt bruge hjælp til atfinde af hvordan den markede opgave skal kunne laves -
Ligning
ForumindlægHvordan regner jeg opgaven, billede vedhæftet. -
Definitions- og værdimængde
ForumindlægKan jeg få hjælp til, værdi- og definionsmængde for disse funktioner jeg har fundet? -
hjælp til biologi
ForumindlægHEJ HAR BRUG FOR HJÆLP. HVAD ER LIVSPROCESSER livsprocesser ???????????????????? -
Lineær funktions brug i hverdag?
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave omkring brug af lineærfunktioner i hverdag. Jeg har skrevet et af de klassiske eksempler som bl.a. Taxi, Bezin og mobil abonnement. Har I nogle andre eksempler? Kunne godt bruge nogle bedre, gerne en længere forklaring :-) -
lineær algebra diskriminanten
ForumindlægDet opgaver (C) jeg ikke helt ved hvordan jeg kan svare på for har lavet de andre. -
Brexit (SRP)
ForumindlægHej Jeg overvejer lidt at skrive om Brexit i SRP (Samfundsfag A, Engelsk A), men er i tvivl om hvad man kan undersøge/analysere i samfundsfag? Min overordnet ide er, at forsøge at forklare, hvorfor valget endte som det gjorde I engelsk tænker jeg, at analyser to forskellige taler fra hhv. ja ... -
undersøge punkt
ForumindlægHvordan kan man undersøge om et punkt ligger på grafen for en lineær funktion? -
Koblede differentialligninger
ForumindlægHvad betyder førsteordens koblede differentialligninger? Og hvordan kan man opstille dem med hensyn til aktviteten af radioaktive nuklider? Hjælp, tak!! -
Tekst til Mundligt Oplæg
ForumindlægHej SP, jeg skal skrive en tekst til mundlig oplæg om måltider, men jeg ved ikke hvordan man skal skrive et mundligt oplæg. I din tekst skal jeg: - beskrive, hvad måltider betyder for dig og dine nærmeste - redegøre for forskellige syn på måltidets betydning - inddrage Mathilde Vejes holdning ... -
kortfilmsanalyse - "outrosekvens"
ForumindlægHej? Hvad er outrosekvens i en kortfilmsanalyse egentligt, og hvad skal man komme ind på, når man skal skrive noget omkring dette punkt? På forhånd tak -
Valg af emne og problemstilling.
ForumindlægHej. Sagen er denne at jeg er i en meget kritisk situation. Jeg skal vælge 2 fag jeg vil låse mig fast på til min SOP allerede nu på fredag selvom der er lang tid til jeg skal igang med selve opgaven. Det er ikke obligatorisk at jeg skal have valgt emne eller problemstilling endnu, men det anbe... -
Fjederkonstanten
ForumindlægIfølge hookles' lov er fjederkraften givet ved: k=Fjederkonstanten [k]=N/m Hvad siger fjederkonstanten noget om i forhold til fjederen? Mange tak på forhånd! -
Mangler job
ForumindlægHej allesammen. Jeg har tidligere ansøgt mange steder som deltids ungmedarbejder, men det har været uden held. Jeg er 17 år nu og bliver 18 om tre måneder. Da jeg ikke har arbejdet fx i et supermarked, kan jeg ikke have et job indenfor det. Jeg ved ikke hvor man ellers søger, hvis man ikke har ti... -
geometri
Forumindlæghele vinkel c i femkanten er 120 bestem vinkel c i trekanten ACE og længden af siden AE ? bestem arealet for ABCDE? -
Partikelfysik
ForumindlægHej venner, Jeg har en opgave der lyder: I partikelfysik anvendes hyppigt nogle særlige enheder, afledt af energienheden elektronvolt, som gør mange beregninger og formler enklere. Beregn værdien af følgende størrelser i SI-enheden - Energienheden GeV - Bevægelsesmængdeneheden GeV/c - Massee... -
Ablativ og dativ...
ForumindlægHej kloge hoveder på studie portalen sidder her til aften med en lativ aflevering jeg ikke kan få til og gå op da jeg har uhyggelige mange ord der enten er abl/dat plu eller abl/dat sing... jeg kan ikke lave en absolut ablativ da jeg ikke har nogle verber i PPP hvad gør jeg så??? kærlige klassisk... -
GOF og uafhængighedstest
ForumindlægJeg er ved at skrive SRO i matematik/samfundsfag. Det første jeg skal gøre er, at redegøre for chi-i-anden tests. Det er jeg færdig med. Men så sagde min lærer, at hvis jeg var skarp, kunne jeg bevise at disse to tests var det samme. Nu har jeg prøvet, men får ikke de samme forventede værdier v... -
Enheder midt i et regnestykke?
ForumindlægHej! Jeg er ved at udarbejde min afleveringsmatematik, og jeg har et par regnestykker, hvor udregningen er lettest at illustrere hvis jeg sætter enheder på tallene midt i stykket. Må man det? Fx 98º × 3,6 eller 75 m ÷ 72,5 t Mange tak på forhånd!
