Studiejob

Mangler job

30. december 2014 af Remington123 (Slettet)

Hej allesammen. Jeg har tidligere ansøgt mange steder som deltids ungmedarbejder, men det har været uden held. Jeg er 17 år nu og bliver 18 om tre måneder. Da jeg ikke har arbejdet fx i et supermarked, kan jeg ikke have et job indenfor det. Jeg ved ikke hvor man ellers søger, hvis man ikke har tidligere haft arbejdserfaring, og jeg bor desværre i en lille by, så det er også en smule begrænset.
Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde på jobs, en uerfaren som mig arbejde med.

Tak på forhånd :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. december 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Du kan sagtens få et job i et supermarked uden at have arbejdet i et supermarked før. Tro mig.


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. december 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Der er mange muligheder. Hvad med; en anden slags butik, hjælp i bageri/landbrugs/gartneri, lagerarbejde, rengøring, børnepasning? Eller find på noget helt andet!

Hilsen Lars


Svar #3
02. januar 2015 af Remington123 (Slettet)

Men som sagt fylder jeg snart 18 og har intet erfaring, og de fleste supermarkeder søger ungarbejder, eller erfarne arbejder over 18. Har ihvertfald givet op på at finde et job indenfor supermarked. Overvejer lidt opvasker eller tjener, kan ikke komme på flere ideer.
Kan jeg forresten få hjælp til at finde et job fra for eksempel en jobcentermedarbejder selvom jeg er gymnasie studerende?

Skriv et svar til: Mangler job

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.