Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 17081 til 17100 af 117955
-
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
diff.ligninger
ForumindlægHvordan anvendes differentialligninger indenfor biologien? og hva med økonomi.. kan de ikke også anvendes der? -
Karakter Skr. Bio A 2007
ForumindlægHej. Jeg fik idag min karakter i bio, og må nok sige jeg var meget overrasket.. jeg fik 6.. havde den opfattelse at prøven gik godt, og havde forventet omkring 8.. Hva har i andre fået?, og hvad havde i evt af forventninger? -
Vedhæft fil
ForumindlægHejsa. Nu har jeg i en tid beundret funktionen "vedhæft filer". Synes det er smart, at man lige kan tilføje fx et matematikdokument, så peecee ikke hele tiden skal benyttes til dette. Men spørgsmålet er så, hvordan denne funktion benyttes!? Har prøvet at vedhæfte en fil fra min pc, som ... -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Årsprøve i Matematik
ForumindlægHey alle sammen. Jeg har en årsprøve i matematik om en uges tid, men jejg har ingen idé om hvad man skal repetere til B-niveau, måske I kunne hjælpe mig? Hvilke ting skal man bare have styr på? -
optagelse på videregående uddannelse
ForumindlægHej! Jeg har et par spørgsmål angående optagelse på videregående uddannelse.. Jeg sidder og læser om optagelseskrav på videregående uddannelser og falder over følgende krav : Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal d... -
Disposition?
ForumindlægHvor lang skal en engelsk disposition til eksamen ca. være? -
Flercellede organismer
ForumindlægHej jeg er i gang med en biologi rapport, hvor der er et spørgsmål, jeg ikke kan finde svaret på. Spørgsmålet lyder: "Hvornår er de første flercellede organismer opstået? - Tegn de fem riger." Jeg har fundet ud af hvornår de er opstået, men jeg forstår ikke hvad der menes med de fem ... -
at læse op?
ForumindlægHej Alle! Sidder og er i gang med at læse op til eksamen, og synes det ville være sjovt at høre, hvor mange sider I i gennemsnittet læser hver dag? -
Skalarprodukt
Forumindlægtil min matematik eksamen, står der i et af mine spørgsmål, at jeg skal redegøre for skalarproduktet mellem to vektorer. hvordan ville i gøre det? -
Gennemsnit under 02!!
ForumindlægHey, jeg går i 1.G men klarede mig dårligt i årsprøverne og eksamen DHO: 02 Fysik: 02 Skr. Mat: 00 Bio:00 Kemi:4 Men fik Samfundsfag: 02 Mediefag: 4 I afsluttede fag... Er jeg doomed??? :( -
SRP - Blowjob
ForumindlægHej .. Jeg skal skrive en SRP om blowjob. Fag: Biologi A og Kemi B Er der nogen, der ved hvad der sker hvis man sætter "noget" op i munden? -
Søger eksamenssæt fra 2008!
ForumindlægHej (: Nogen som var været oppe i engelsk B, Dansk A, Biologi A, Fransk A og samfundsfag A sidste år? -
Hjælp?
ForumindlægNogen som vil hjælpe med biologi-rapport. Personen skal havde en meget god baggrundsviden evt. B eller A-niveau på gymnasiet. -
Hjælp
ForumindlægNogen der kan komme med ideer om hvilke emner der spændende at skrive om hvis man vælger at skrive om biologi B og kemi A? -
SRO
ForumindlægHej jeg har biologi A og Matematik B Jeg skal fortælle, hvordan salmonella påvirker kroppen på kort og langt sigt, men ved ikke hvad jeg skal komme ind på -
HJÆLP! Nervesignal-.-'
ForumindlægJeg har fået en biologi opgave (B-niveau) der lyder: Gør rede for: Nervesignalets overførsel og progression Er der nogen der kan hjælpe med det? -
mat-hjælp igen igen (sandsynlighedsregning)
Forumindlæghey....denne gang omhandler det opgave 7B...http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matasep04.pdf?menuid=151055jeg får a'eren til : 0,2...er det rigtigt?hvad med b'eren... hvordan gør man?og ligeledes c'eren... er lidt på bar bund..håber på hjælp..
