Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17081 til 17100 af 158923
  • Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.

    Forumindlæg
    Jeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!!
  • Hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle. Så er skolen startet igen og jeg sidder fast med en matematik aflevering :S Opgaven stammer fra et HF eksamenssæt på B-niveau Opgave 7. Man har opstillet en model for produktionen af naturgas i EU. I denne model regner man med, at y= -4,64* x+217, hvor y er produktionen, må...
  • RUC - gymlærer?

    Forumindlæg
    Kan man godt blive gymnasielærer, hvis man har studeret på RUC?
  • Hvordan foregår eksamen? HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hej Skal til eksamen i KOM IT A. Til det har vi lavet en prøvemappe med en del af de ting vi har lavet i løbet af årene. Vores lærer sagde dog til spørgetimen som vi har haft, at vi ikke skal sige mere om prøvemappen, fordi at både lærer og sencor har læst prøvemappen inden man kommer ind. Så hv...
  • Opsamenssæt

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke
  • Fremtidigt studievalg

    Forumindlæg
    Jeg håber at der er en derude der kan svare mig på mit spørgsmål Jeg går ud af folkeskolen til næste sommer, og jeg sidder lidt i en kattepine. Jeg vil gerne være dyrelæge, og der er et af kravene, at man skal have matematik på niveau A. Matematik er ikke mit stærkeste fag, men jeg er heller ikke...
  • karakterspørgsmål!

    Forumindlæg
    Altså matematik B-niveau tæller 1/3 og A-niveau 2/3. Hvordan kommer det til at stå på eksamensbeviset?
  • eksame sæt "øve"

    Forumindlæg
    jeg allesammen..Skulle bare sige at jeg skal til årsprøve.Det er matematik vi snakker om!!kan man finde nogle opgave sæt man kan øve sig med :Dfeks uvm.dk = kan ikke finde noetPs: 1g
  • ?andengradsligning hvor a=2 og b=-5 ligningen er 2x^2-5x+c=0 den ene løsning x=4 hvilken værdi har c? (er c=-12 ?)

    Forumindlæg
  • Skal til eksamen på 1 hf nu her og min matematik gik elendigt, hvis jeg fejler alle bliver jeg så smidt ud?

    Forumindlæg
    Som sagt, hvis jeg fejler alle mine fag, Matematik, NF osv bliver jeg så smidt ud? Det har bekymret mig så meget jeg har haft svært ved at studere op til eksamen endda.
  • Virkelig brug for hjælp angående ligninger!

    Forumindlæg
    Jeg har et stort problem , jeg vil gå på gymnasiet efter 9. klasse , men min lærer siger at det ikke sikkert jeg kan komme der ind, får 6 i matematik: Jeg ved godt hvordan man reger f.eks. 15+2x=32 men så f.eks. 8+4+=16-2x har jeg helt glemt hvordan man regner det ud. Håber nogle af jer vil hjæl...
  • Radiograf

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man søger ind på radiograf i optagelse.dk så står der at der ikke er nogen specifikke adgangskrav når man søger adgangsveje via Gymnasial uddannelse. Betyder det så at det ikke kræver nogen form for gennemsnit?
  • Nedenunder ses grafen for en funktion med forskrift: f(x)=ax^2+bx+c Redegør for fortegn på koefficienterne a, b og c.

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe med det billede der er tilføjet nedestående?
  • Reducering

    Forumindlæg
    A + (a+b)-2ab Giver det 2a+b-2ab eller giver det A-ab?
  • Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)

    Forumindlæg
    Hej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d...
  • Facit til Mat B eksamen, december 2012???

    Forumindlæg
    Kan jeg finde den på nettet et eller andet sted?
  • Hvordan bliver man en dyrlæge?

    Forumindlæg
    Hej jeg går dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive en dyrlæge:) Men jeg meget i tvivle om hvordan man bliver det. Hvilken fag skal man ha højst karakter? Hvilken fag skal man ha? kan i hjælpe mig med at svare på de spørgsmål?
  • Hjælp til opgave om sekskant

    Forumindlæg
    Skal have hjælp til 2 opgaver fra teknisk matematik B, HTX link til opgave : http://imgur.com/5ygsbxV
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Heej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?