Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17121 til 17140 af 113953
-
råd
Forumindlæghej...er der nogen der har gode råd/ideer til hvordan man kan forbedrede sig til mundtlig eksame i Eø -
danskeksam A
Forumindlæghej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien -
hvad er et produkt?
Forumindlæghejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende? -
vektorregning og projektion
Forumindlæghvis |a| = 2 og |b| = 5 og a*b = 7, hvordan kan jeg så beregne | a_b + b_a |, altså længden af projektionen af a på b + længden af projektionen a b på a? Skal jeg finde længderne af de to projektioner og lægge dem sammen, eller hvorledes gør jeg? -
P(A)
ForumindlægP(A|B) = P(A omvendt U B) / P(B) Hvad betyder P(A|B). Nogen der vil komme med et konkret eks.? -
Reducering
ForumindlægHej, har fået følgende opgave, nogen der kan hjælpe? (: Reducér udtrykket -(a+b)/((ab+b^2 ) )+(-(a+b)^2)/b /Caroline -
Løsning af ligning
ForumindlægJeg har en ligning U = aL+b som der skal byttes om på så L og ikke U kan blive udregnet. Hvordan gør man? U = 20 a = -0,12 L = ? b = 29 -
integration ved substitution
ForumindlægHej Jeg har dette spørgsmål til eksamen: Du skal gøre rede for det bestemte integral og vise integralregneregler for bestemte integraler, herunder specielt regneregler for integration ved substitution. Mit problem er så at sætte ord på hvad der sker i dele af beviset for bestemte integraler ved s... -
Fremskrivningsfaktoren i eksponentiel vækst
ForumindlægHej, Jeg skriver da jeg er blevet lidt forviret omkring det med fremskrivningsfaktoren, Er det blot a(det har jeg set regne eksempler på), eller er det som følgende Fy = ax2 - x1(set for beviset). Jeg håber meget I kan hjælpe da det ha gjort mig godt forvirret. Det er noget som jeg skal... -
Hældningen til en vendetangent
ForumindlægHej Jeg har lige været til skriftlig MatA eksamen og er stødt på denne opgave: En funktion er bestemt ved hvor er et tal. a) Bestem de værdier af , hvor er en voksende funktion. Jeg har svaret , men min lærer har svaret , hvilket undrer mig lidt, da når , har en vendetangent. Hældninge... -
fysikopgave
Forumindlæghej se her:http://www.formel.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=110 -
reducering, med forklaring
Forumindlæg(a+b)(a-b)-(a+b)^2 -
Bestået / ikke bestået
ForumindlægNår der nu står på en uddannelse at man skal have følgende krav: Dansk A, Engelsk B, historie B - skal man så have bestået alle fagene både skriftligt og mundtligt? fx hvis jeg nu kun havde bestået engelsk mundtlig, men ikke skriftlig, havde jeg så stadig bestået faget eller ? -
Løn gives - EKSAMENSHJÆLP i biologi
ForumindlægHey folks :) Jeg søger en der kan hjælpe mig til at forberede mit oplæg til min biologi b niveau eksamen d. 17 juni, det er 24 timers forb. eksamen. Håber nogen vil hjælpe :) og løn gives self. -
PLS SVAR
ForumindlægJeg er skide nervøs, jeg skal op til mediefag b-eksamen på tirsdag Jeg ville høre om der var nogen herinde som kunne forklare hvordan de greb den eksamen an og hvad de følte de havde styr på og skulle have haft mere styr på? + kunne de finde på at spørge ind til filmhistorien f.eks.? - Tusind... -
Religionsynopsis
ForumindlægHalløj :) Jeg skal op i reliogion på B-niveau.. Eksamen er todelt og første del er religionsprojektet. Under eksamen skal man aflevere en synopsis til lærer og censor.. Er der nogen her inde der har en "opskrift" på hvordan man laver en religionsynopsis?? -
første del
ForumindlægHvordan foregår 1.del af skr. engelsk eksamen på b-niveau? Er det et resume, eller rettelse af nogle sætninger? Der står noget forskelligt når man søger.. Ligger der nogle opgaver af den slags herinde, som man kan kigge på? Altså af 1.del af eksamen - uden hjælpemidler.. -
bestået eller ej?
ForumindlægHejsa, jeg scorede 00 i fysik B eksamen men fik 4 i skriftlig årskarakter. Betyder dette jeg er bestået eller ej? Min fortvivelse forekommer da jeg ikke er klar over om eksamen tæller mere end årskarakteren. -
Mat A skriftlig gymnasial supplering
ForumindlægHej Folkens Jeg er i gang med eksamensforberedelse, og skal snart op til Mat A skriftlig eksamen. Det skal siges at være et supplemering kursus fra fra mat B-A på 3 måneder. Er der nogen der har været op til Mat A hvor de har taget det som et suppleringskursus? Har nogle spørgsmål vedrørende eks... -
Skifte gymnasium - Fag
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 1.g, og vil meget gerne skifte gymnasium efter sommerferien (altså i 2.g), af forskellige grunde. Dog har jeg et par spørgsmål m.h.t. fag. På min nuværende studieretning har jeg biologi på B, og har først fysik i 3.g. Det er her problemet ligger, for på næsten alle an...
