Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17161 til 17180 af 60468
-
Hjjæææælp en dag tilbage!!! Til eksame plz hjælp:-)
Forumindlæg#0 hej, jeg skal analysere og fortolke et eventyr som er skrevet af H.C Andersen, "Det Er Ganske Vist. jeg skal til eksamen imorgen:/ håber jeg får hjælP!:) de her punkter skal jeg fortælle om nedenunder dem har jeg lig skrevet hvad jeg har fundet ud af, så håber der nogle der vil rette hvi... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
Drømmer om at blive kirurg, hvilke gym og fag?
ForumindlægHej... Jeg er en pige der lige nu går i 9. klasse, der siden et barn og til nu drømmer om at blive en kirurg inden for knogler, led, muskler osv. Jeg ved det er en svær uddannelse, men jeg vil og kan. Jeg skriver her, fordi jeg er tvivl om hvilke gymnasium jeg skal gå videre til. Jeg havde tæn... -
Hvordan skal jeg starte, gå videre og afslutte eksamens teksten??
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af???hilsen Marie K. -
Besøg i fængslet - dansk skriftlig eksamen 2007
ForumindlægJeg så i et af indlæggene herinde hvor i kort havde snakket om emnet 5. der hed Besøg i fængslet. Jeg diskuterede med en af mine venner om at jeg-fortælleren sad i døren med håndjern på der hvor han opdagede den arresterede mand som gav ham den havle cigar. Havde jeg-fortælleren virklig håndjern ... -
Engelsk materiale til SRP - Kristen fundamentalisme i USA
ForumindlægJeg skal skrive mit studieretningsprojekt i fagene engelsk A og religion B og har valgt "Kristen fundamentalisme i USA" som fordybelsesområde. Indtil videre har jeg alt det religionsfaglige materiale som jeg umiddelbart får brug for, men jeg leder stadig desperat efter noget materiale... -
MatB mundtlig eksamen - lineær funktion/vækst??
ForumindlægJeg er igang med at forberede mig til mundtlig matematik eksamen b-niveau, og et af spørgsmålene under variabelsammenhænge og vækst går på, at man skal redegøre for lineære funktioner og lineær vækst. hvad er det lige, forskellen er? og hvordan skal man redegøre for dem? er lineær vækst ikke y=ax... -
Fysik HTX eksamen- Hvordan kan et spørgsmål lyde ?
ForumindlægHeeej Jeg skal snart til Fysik B eksamen på HTX // 2. år.. Prøven tager udgangspunkt i et projekt som vi har lavet + et udtrukket spørgsmål, hvor vi også skal lave et eksperiment Mit spørgsmål er: Hvordan kan det spørgsmål f.eks. lyde ? Vil gerne forbedre mig bedst muligt.. På forhånd tak -
beviser til mundtlig mat eksamen (et årig a)
Forumindlæghey.. ville høre om der er nogen derude der ved hvilke beviser der kunne tænkes at man skulle løse under henholdsvis parameterfremstilling, rumgeometri, og differentialregning;til den mundtlige studentereksamen i mat (et årig a).. undervisningen har fuldt bogen "MAT 3H"på forhånd tak. -
Hvor lang tid vare dansk eksamen? mundtlig
Forumindlægtitlen siger alt -
Hjælp skal til eksamen i morgen, Hvad kan vi gøre ved omsorgssvigt
ForumindlægHej Jeg er helt på røven er kørt fast i alle andre ting og mangler "bare" denne. Har en masse ting i hovedet men kan ikke få dem ned på papir Nogen der kan hjælpe lidt Jeannette -
Tysk eksamens opgave - Edna und Mortiz!!! HJÆLP
ForumindlægJeg har skrevet oversættelsen. Jeg forstår ikke helt historien er der nogen der har en færdig lavet opgave, som jeg kan få inspiration fra? :) Det vil betyde meget! -
Gasser fysik/kemi - skal op til eksamen imorgen og mangler virkelig hjælp!!!!!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op til fysik imorgen, og jeg mangler at skrive og gasser! Er der en som har nogle gode facts til gasser, og et forsøg(med beskrivelse) dog ikke elektrolyse - den har jeg! Håber der er en der hjælpe, hurtigst muligt!!!!! På forhånd tak! :( -
HF Skr. Eksamen Matematik B - 31.05.2013
ForumindlægHej :) Jeg har været til skriftlig eksamen i dag (HF B niveau) og jeg vil i den anledning høre om der er nogle der kan se åbenlyse fejl i min aflevering. Kunne være lækkert med lidt feedback :) -
GSK som aftenundervisning?
ForumindlægEr der nogle der kan anbefalde en god skole, hvor det er muligt at tage et GSK kursus i engelsk a som aftenundervisning? -
En man må kontakte privat?? Altså bare skrive med herinde... Ang. engelsk
ForumindlægDet haster.. -
Hjælp til emne- og materialevalg: SRP (Engelsk A + Samfundsfag B)
ForumindlægHej! Jeg skal om en uge vælge fagkombination og emne, og jeg har i den forbindelse brug for hjælp af folk, der kan dele ud af deres viden og erfaring med SRP, engelsk eller/og samfundsvidenskab (samt det amerikanske samfund og dets værdier). Fagkombinationen: Engelsk A og samfundsfag B. I samfund... -
NATURGASLAGER EN GAMMEL OPG FRA EKSAMEN I SKR FYSIK
Forumindlæghey allesammen....jeg har en opgave for om naturgaslager hvor jeg har løst opgave a men kan ikke finde ud af b er der nogen der vil hjælpe med formler osv... seriøst har virkelig prøvede men får noget meget mærkeligtopgavelageret fyldes ved at pumpe gas fra naturgasnettet ind i lageret. Pumpen ov... -
Skal til eksamen Onsdag!! så hurtigt svar, har problember med fysik s:
Forumindlæghvad er elektromagnetisme? og hvad er vekselstrøm ? og induktion Må meget gerne skæres så meget ud i pap som muligt (: hehe. -
JEG ER PÅ RØVEN I EKSAMEN AFLEVERING MED EMNET LIGESTILLING!!!!
ForumindlægDet er hvad jeg er som udgangsunkt er nået frem til. Nogen der kan hjælpe mig videre,. Jeg sidder og bliver i tvivl om det er noget være gang røv jeg har gang i. Det er samfundsfag på C. Ligestillings historie op gennem tiderne. `Ligestilling` ser jeg som værende en overordnet titel for al forske...
