Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17181 til 17200 af 170164
  • Valg af sprog

    Forumindlæg
    Jeg står i det dilemma, jeg skal have besluttet, hvilket sprog jeg skal vælge. Jeg skal have 2 fremmedsprog - engelsk er 1 af dem - også skal jeg vælge et mere. Jeg vil ikke have kinesisk eller fransk, så jeg skal vælge imellem tysk eller spansk. Hvilket et synes I, jeg skal vælge?
  • Økonomisme

    Forumindlæg
    Når folk betegner økonomi som økonomisme som en ideologi hvad menes der så? Er det fordi økonomi har taget en ideologisk retning ment på den måde at man ikke længere tænker økonomi men tænker det som ideologi? haha hvis i forstår, HJÆLP gerne
  • 300 ords rettelse

    Forumindlæg
    Hej studier, vil i ikke nok rette mit engelsk? :) - DATE: The 3rd of March 2000 TO: The management of Matpool Ltd. FROM: Shop steward, Steffen Krogsgaard SUBJECT: Investment in technology infrastructure As the Company is getting bigger and bigger internationally, the competition is also getti...
  • 12,2 i snit!

    Forumindlæg
    Mon karakterudvalget havde overvejet konsekvenserne af den nye skala? http://avisen.dk/rasmus-har-banket-hul-i-karakterskalaen_13012.aspx
  • eksamenskuller

    Forumindlæg
    hvis man har fået virkelig dårlig karakter til eksamen som jeg kun bestået(lærens begrundelse at jeg var nervøs og det ikke var særlig sammenhængende), så er mit spørgsmål hvis jeg var dumpet kunne jeg så tage den om? (uden at tage hele året om?)
  • Uddannelser

    Forumindlæg
    Hej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart?
  • a) Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet P(2,3) og er parallel med linjen bestemt ved ligningen 4x+5y-7=0.

    Forumindlæg
    hej folkens jeg har en opgave som jeg sidder lidt fast i - der er 4 del spørgsmåler i opgaven. det er opgave to jeg gerne vil have hjælp til, da jeg ikke har prøvet denne slags opgaver før er jeg helt lost så står på bar bund. tak på forhånd
  • Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.

    Forumindlæg
    Jeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!!
  • gået dårlig til eksaminerne

    Forumindlæg
    Hej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det??
  • Mundtlig forsvarelse af DHO - Hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal forsvare min DHO som jeg lavede for nogle uger siden, og jeg har en nogenlunde idé om hvad jeg skal gå i dybden med, men jeg føler mig stadigvæk usikker på hvad jeg helt præcist burde have med. Indtil videre ved jeg at jeg skal: -Opsumere hovedpointer -Rette op på fejl (mundtligt)...
  • Kvantitetskontrast

    Forumindlæg
    Hej alle, ville i sige, at der er tale om kvantitetskontrast her? Håber nogen kan hjælpe!
  • gammel ordning i matematik

    Forumindlæg
    Hej Hva betyder det egentlig når der står i en eksamenssæt at det er fra "gammel ordning" eller "ny ordning": Hvilken ordning taler de om?
  • Eksamssæt fra 2005

    Forumindlæg
    Nogen der har eksamssættet fra 2005. A-nibeau fysik på stx.
  • HHX-Fagpakke: Alternativer, Info mm. (2014)

    Forumindlæg
    Hej venner, Jeg er 19år og i sommeren 2013 blev jeg STX-student. Siden da har jeg arbejdet. Nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg vil videre i livet og studere. Efter megen søgen og overvejen har jeg fået enorm interesse for shipping og spedition (mest shipping!), hvilket er den vej jeg vil ...
  • Emne...!

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg skal efter ferien holde et lille oplæg på tysk om et "interessant emne", men jeg er total LOST -jeg ved ikke hvad jeg skal sige...:-....(Er der ikke nogle af jer, som har nogle gode ideer?PÅ forhånd TakMvhMette
  • SSO emner!!

    Forumindlæg
    SSO handler kun om at få så høj en karakter som muligt da faget ikke står på eksamensbeviset!!Hvilke fag får man efter jeres erfaring de højeste karakterer i??Hvilke emner er generelt topscorerne??Tak for hjælpen!
  • markedstyper

    Forumindlæg
    hej ..er der nogen der kan give eks. på nogle virksomheder der er under de følgende kategorier: fuldkomme konkurrence: monopolistiske: oligopol: monopol:
  • Bøger til finansøkonom uddannelsen

    Forumindlæg
    Jeg søger følgende bøger til finansøkonomuddannelsen, håber nogen kan være behjælpelig. Forfatter Titel Info Isbn nr. Grell Makroøkonomi 9788791367199 Grell Mikroøkonomi 9788791367205 Fôh,Mandøe Erhvervsjura - videregående udd 2014 9788741259963 Mogensen Lovsamling 2014- Dansk erh...
  • hvorfor PEAST analyse

    Forumindlæg
    Hejsa Hvorfor er det man laver en PEST analyse? Må meget gerne begrundes, på en 3-4 linjer :) mvh.
  • bliv klogere

    Forumindlæg
    Hej :) er der en der ved hvordan man bliver "professionel" til et fag f.eks. økonomiske fag og de obligatoriske?