Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17201 til 17220 af 60468
-
Biologi/kemi eksamen mandag d. 14/12
ForumindlægHey sp. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp inden min eksamen. Jeg har afleveret en rapport, men er stadig ekstremt usikker på tre spørgsmål samt at jeg sikkert har skrevet et eller andet fucked diverse steder :) 7. Opskriv det afstemte reaktionsskema for fotosyntesen og angiv struktur og p... -
Mediefag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at være til eksamen i valgfaget mediefag? -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
Hvordan går man til en mundtlig matematik eksamen og score 12?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmålene til matematik A og jeg kan godt svare og bevise det der skal bevises. Jeg har taget matematik, som mange andre, på et turbohold. Så jeg har den mundtlige eksamen i matematik her i slutningen af måneden. Det mit spørgsmål lyder på er. Hvorda... -
Vejledning (opskrift) til danske mundtlig eksamen 9.klasse
ForumindlægHejsa Jeg skal til dansk mundtlig eksamen på torsdag, og jeg er lidt i vildrede med opskriften - er klar på jeg trækker et emne - får 50 min forberedelse, og så skal jeg fremlægge - det jeg godt kunne tænke mig at se er en vejledning/opskrift på hvordan jeg disponere denne opgave. Altså... -
Hjælp til fysikforsøg og tilhørende forklaring 9. klasse, mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg har intet lært i fysik fra 7.-9. klasse. Jeg har skiftet skole i 9. og nu vil jeg gerne forsøge at gøre mit bedste til eksamen. Vi skal op i gruppe og lave hver vores forsøg. Problemet er at jeg intet forstår. Kan I hjælpe mig med nogle nemme forsøg med nemme forklaringer til, hvi... -
HJÆLP TIL BILLEDEANALYSE (DET GYLDNE SNIT) DANSK EKSAMEN I MORGEN!
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål vdr. billedeanalyse til dansk eksamen! Jeg har to billeder jeg har analyseret, men jeg kan ikke finde ud af det gyldne snit, det ser nemt ud, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det på mine to billeder Det første er Erik Henningsens 'Sat Ud' Det andet er Lau... -
Gymnasiet
ForumindlægSkal man være god til Matematik for, at komme ind på gymnasiet. For jeg er nemlig ikke særligt god til netop dette fag. Og skal man oppe i matematik på gymnasiet, hvis man har det på C. -
Nogle der vil hjælpe mig med at rette en engelsk oversættelse til dansk ?
ForumindlægVille spørge om der var nogle, som ville rette min engelsk oversættelse til dansk ? Håber der er nogle, som vil hjælpe.. Engelsk: Marilyn is often held partially responsible for causing the Columbine shooting. What is the connection between Manson and Columbine? Were the shooters influenced by th... -
SAMF. A EKSAMEN - ØMU KRISE OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen derude der vil hjælpe mig med min 24-timers eksamen i samfundsfag!! Jeg har om emnet Globalisering og international økonomi og har fået en række artikler om hvordan EU skal klare sig ud af krisen og hvordan Tyskland taler for en monetaristisk strategi og Frankrig ... -
et lille spørgsmål, men mega vigtigt. Eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har skrevet således. Men hvordan har OT noget med energi at gøre? på forhånd TAK!! CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afbrænding af fos... -
vinkel mellem linje og y-akse, haster eksamen i morgen
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har ledt over alt hvordan man skal finde skal finde en vinkel mellem en linje og en y-akse og for den sags skyld også en x-akse. håber der er en der kan hjælpe. -
Hvor lang tid må vi snakke til AT-eksamen?
ForumindlægHej guys. Jeg skal til årsprøve i AT, og jeg vil bare høre.. hvor lang tid har vi til at snakke selvstændigt? Jeg ved det er bedst at kunne snakke så selvstændigt som muligt, uden at de skal stoppe en for meget og hjælpe en. Mit oplæg er godt 12 minutter, er det for meget? Jeg har hørt at der e... -
Hvordan et gen normalt kommer til udtryk - hjælp - haster eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har til min biologi eksamen fået spørgsmålet Hvordan kommer et gn normalt til udtryk? Og nu har jeg svaret på det, men nu er jeg kommet i tvivl og tror jeg er galt på den. For jeg har svaret sådan noget med øjenfarve og dominante og recessive gener. Men så har jeg læst noget om det et andet... -
Medicin - Gns af samlede karakterer eller adgangsgivende eksamer?
ForumindlægKort og simpelt spørgsmål. Gns. på medicin er det udregnet udfra snittet på de adgangsgivende eksamer (Altså matA, KemiB,FysikB) osv. eller er det det samlede snit fra studentereksamen? Hvis det er det samlede snit man går udfra, har man så ikke en uretmæssig fordel, hvis man som jeg færdiggør mi... -
Fransk eksamen imorgen, mangler rettelser!!
ForumindlægDa jeg ikke kender nogen der kan fransk mangler jeg en der kan hjælpe Mig med at rette dumme fejl. Det er ikke helt fyldesgørende, da det er til mundlig eksamen. Håber der er en der lige har tid til at hjælpe!!! - Le titre est « Pas les enfants ! ce n’est pas possible, ils sont français « ... -
Tysk mundlig eksamen 9 klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til mundlig tysk her om en uge, og jeg er uhyggeligt dårlig til tysk. Jeg har skrevet et "manuskript" til hvad jeg skal sige i min tysk presentation, om jugenshutzgesetz, alkohol og diskoteker for unge. er det jeg har skrevet meget slemt? og er der nogle der har nogle... -
Skriftlig b-niveau prøve uden hjælpemidler 2008
ForumindlægHej derude :) Jeg kunne godt tænke mig at prøve kræfter med de nye opgaver, der kommet efter reformen. Det er lykkedes mig at finde b-niveau prøven fra i sommers med hjælpemidler, men ikke den uden hjælpemidler. Er der nogen som ligger inde med opgvaerne eller kan huske hvad de omhandlede? Mvh ... -
IT case eksamen sommer 2006: Bestseller
ForumindlægEr der andre end jeg der har problemer med denne case? Så lige der var oprettet noget om en anden case, hvor folk kom med hjælp og problemløsninger, samt drøftede de forskellige problemer man måtte rende ind i og tænkte, at det var en super ide, så derfor opretter jeg nu denne tråd omkring den ca... -
Kan jeg tage ungdomsuddanelse online?
ForumindlægHej, Jeg undrer mig over, om jeg kan tage hele min tre årige ungdomsuddannelse på STX eller HTX online? Hvor og hvordan ville det fungere? Nogle der har et link eller andet?
