Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17221 til 17240 af 95434
-
Metode til at finde antal protoner af ukendt syre.
ForumindlægJeg har en opgave i kemi hvor at jeg skal bruge en metode til finde antallet af protoner af en ukendt syre. Jeg skal også finde ud af hvor mange hydrogen som den kan frigive. Tænker noget med titrering? Med det kunne være super, hvis der er nogle som kunne komme med nogle forslag -
2x-3y=-13 er (-2, 3)?
ForumindlægI min bog står der, at 2x-3y=-13 angiver punkterne (-2, 3). Men hvordan kan man vide det når x og y er ukendt. Og hvis det er, at tallene foran x og y i ligningen bruges til at beskrive x og y's position, hvorfor har de så omvendte fortegn af hvad der står i ligningen? -
PASCOCAPSTONE betydning
ForumindlægHej Er der nogle, der kan forklare mig hvordan jeg skal forlke disse tal, der er blevet vedhæftet i et forsøg omhanelde et skæv trplade? -
MAT i udlandet
Forumindlæger der nogle af jer som kender noget til niveauet på matematik på gymnasie niveau i amerika eksempelvis ? -
Økologi - Haster!
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg ikke helt kan svare på. Håber i kan hjælpe! 1. Hvad er de afgørende faktorer, som især kontrollerer primærproduktionen i et terrestrisk økosystem? -Temperatur og lys - Lys og næring - Temperatur og vand - Vand og næring Mit bud er Lys og nær... -
Hvornår får man skr. ex. tilbage?
ForumindlægHej med Jer...Da jeg er ved at være pænt utålmodig mht. skr. karakterer i dansk osv., ville jeg lige høre om der er nogen af Jer der ved noget om hvornår man kan forvente at få disse karakterer "offentliggjort"...?Det må da vel nødvendigvis ske inden ens sidste ex. ikk'? -
Dem der er igang med jurastudiet
ForumindlægTil jer der læser Jura. Hvor er det bedst at læse Jura? I Århus eller Kbh? -
Tandlæge
ForumindlægHej jeg brænder for at blive tandlæge og vil gerne starte her til sommer eller vente et år. Mit problem er at jeg ikke helt har gennemsnittet kan man søge ind via kvote 2 hvis man har 8.5 i snit. Er der nogen anden vej man kan søge ind, kan man tjene nogle point? Og vedrørende til point, så hører... -
find fem fejl i følgende tekst
Forumindlæg<span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US">I did not spoke to him for three days. I was so angry that I not even thought of the possibility that he might have regretted what he said. The whole thing stated when he did ask me where I'd been, and i answered... -
Hjælp til EØ
ForumindlægJeg har et par spørgsmål som jeg ikke er helt sikker på. Vil være super glad, hcis nogen kunne hjælpe. - Hvornår man anvender den linæere metode og saldo metode til afskrivning? - Hvad kan påvirke omsætningen? - Hvorfor skal der bruges noter i årsregnskabet? Tak på forhånd..... -
Grundlag for klage?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig eksamen B, som ligger lidt under mit normale niveau. Egentlig er jeg ikke meget for at skulle gøre en sag ud af det, da jeg for det første tror på, at censorerne vurderer på et retfærdigt grundlag og da det ikke drejer sig om dumpekarakter... -
plan i rummet
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder som følger:\nI et koordinatsystem i rummet er givet punkterne A(8,14,0) , B(-30,-10,20) og C(15,0,0)\n\nMed l betegnes projektionen af koordinatsystemets førsteakse på den plan, der indeholde trekant ABC.\nBestem parameterfremstillingen til ABC.\n\nJeg håbede at n... -
Rettelse af opgave + konklusion
ForumindlægHej, Jeg ville høre om der var nogen, der gad gøre mig den tjeneste, at læse min AT opgave om kloning igennem? Den er lavet i fagene engelsk A og biologi C. Jeg er endnu ikke færdig med konklusionen, så hvis i har nogle idéer, kommentarer eller rettelser dertil eller til opgaven generelt, lyt... -
To-varible funktioner
ForumindlægIn exercises 1-6, find: c) An equation of the straight line tangent, at the given point, to the level curve of the given function passing through that point. 1. f(x, y) = x2 - y2 at (2, -1) Hvis det kan hjælpe har jeg i a og b bestemt gradienten til 4i + 2j og ligningen for tangentplanen: z ... -
Er der nogle der vil hjælpe mig med denne problemformulering
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe mig med om denne problemformulering i fagene : Kemi C og biologi B er korrekt opstillet: Hvordan er det smertestillende tabelletter acetylsalicylsyre opbygget kemisk, og i hvor høj grad kans stoffets hormonforstyrrende effekt have af konsekvenser for en gravid kvi... -
Er det en god ide at skifte gymansium, fordi man ved at man får bedre karaktere der.
ForumindlægHej jeg går på et next gymnasium, hvor niveauet er rigtig højt. Jeg var idag på besøg på et andet next gymnasium, hvor jeg obseverede at niveauet var meget lavere end det jeg er vant til. Jeg går i 2.g og overvejer derfor at skifte. Overvejer at skifte fra sukkertoppen gymnasium til vestskoven gy... -
Funktion
Forumindlæg2x^2-3x+C For hvilke værdier af C har ligningen præsis en løsning ?? Hvordan finder man ud af det ? -
Vandrenoter i statskundskab?
ForumindlægMan høre ofte om de såkaldte vandrenoter i fx statskundskab, men er der nogen der har kendskab til hvor man evt. finde sådanne vandrenoter? -
Bevis af regnereglerne for bestemt integral
ForumindlægHej studieportals brugere. Det er således sådan at jeg har brug for beviserne af regnereglerne for bestemt integral. Jeg burde nok selv sidde og lave dem, men da jeg er i tidspres denne uge, så har jeg ikke rigtigt overskud til at få dem lavet. Jeg har søgt rundt herinde på studieportalen, men i... -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk?
