Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 17241 til 17260 af 58387
-
Resultater eksamen 1-årigt mat A skr
Forumindlæg2)53,13 grader(72/40^½ ; 24/40^½)A=323)(x,y,z)=(0;-12,8;3,6)+t(3,2;6,4;-7,2), t£R(1,6;16;0)92,16x+40,96z-147,46=0A=50,44)23,94204,8 = 65,2 phi5)(5/4)x-2y=-(x^2-5x+4)^½, 1>x>46a)P(-2)=(-8,0) P(-1)=(0,-6) P(0)=(0,-8) P(2)=(0,0)118,0 gradert=+/-(2/3)^½Har desværre kun for prøven med hjælpemidl... -
SØGER HJÆLP MED DATAANALYSE UDVIDET EKSAMEN HD 1. del 2. år Valgfag
ForumindlægHej, Jeg har en eksamen og en opgave der skal være klar torsdag i kommende uge. Jeg er på bar bund og har brug for hjælp! Nogle der kan lave opgaven med mig sådan så jeg forstår den nogenlunde? Giv lyd :) -
Solsystemet og Dets Fænomener - Fysik C Eksamen
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har for under en time siden trukket mit Emne til Fysik C Eksamen, og det lyder: "Solsystemet og dets fænomener" - under det overordnede emne "Verdensbillede". Jeg tænkte på om der ikke var nogen der ville hjælpe med at opstille en outline/disposition ... -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
Kender du en effektiv måde at forberede til eksamen på?
ForumindlægHej :) Sidder og er lidt urolig for mine eksamener.. Læsestoffet er kolossal og det er tunge fag. Matematik fysik og to andre fag..på universitetet. Kender I en effektiv måde jeg kan lære mest muligt på kortest muligt tid? Altså forberede mig så effektivt som muligt. Status er at jeg ikke står ... -
Dansk eksamen, mundtlig: "Det gode liv?"
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive min dansk synopse til på mandag. Jeg har trukket "Det gode liv?" Dvs. Hvad skildrer det gode liv fra det dårlige? Deraf skal jeg jo så have, hvad der svarer til en halv normal side, til oplæsningsdelen. Og her er jeg helt på bar bund. For jeg skal finde en tek... -
AT eksamen på fredag :).. naturvidenskab og historie.. håber på lidt hjælp..
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver i biologi og historie.. Om kolera epedimien.. Jeg har arbejdet med John snow, som havde en hypotese om at kolera ikke var luftbåren, men måtte skyldtes dårlig hygiejene.. Han observerede derfor dødsfaldene , og fandt en sammenhæng mellem dem, samt en vandpumpe på broad... -
Skal op i dansk eksamen og har trukket intertekstualitet i faste reklamer.
ForumindlægEr der nogen som kan foreslage en god reklame til at analysere? Det ville være en stor hjælp for mig fordi jeg har ledt efter en skøn reklame i næsten en hel time, og har ikke fundet en god reklame til at analysere. Siden der også SKAL indeholde intertekstulalitet. 15 år gammel. 9. Klasse -
VIGTIGT ENGELSK STIL AFLEVERES I MORGEN PLZZ HJÆLP
ForumindlægHej alle kloge hoveder derude :-) Har skrevet en engelsk stil der skal afleveres i morgen, oplægget lyder (oversat til dansk): Du skal være sammen med Robinson-familien under dit ophold i New York. Robinson familien består af Mr. Peter Robinson, Mrs. Mary Robinson, og deres 2 tvillingeb... -
Kemi A 17 august 2013 eksamen skriftlig
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Opgave 4: Penicillin E: Gør rede for, hvor stor en procentdel der findes af de viste strukturer i vandig opløsning ved pH 2,0 og ved pH 7,4. Benyt bilag 2. Hvilke stoffer udgør hvilken del af Bjerrumdiagrammet? (der er givet stoffer A, B, C, D og E). -
Hjælp så er I søde, smukke, kloge og sjove Ret min lille Dansk - Engelsk oversættelse !
ForumindlægThey sold their goods to European countries. So they needed more workers. So European went to Africa and captured thousands of Africans who were put on crowded ships sailed to America. Many died on the way. Those who made it were sold ad actions as slaves. They were forced to work plantations. It... -
læs en stil igennem på engelsk senest kl. 22:00 i dag
ForumindlægHej Der skal blot rettes for synlige fejl , komma, punktum og stavefejl. -
DESPERAT: Hvad gør man når man trækker to tekster til mundtlig tysk B eksamen???
ForumindlægJeg er lige gået i gang med min 24 timers eksamen i mundtlig tysk B og jeg har trukket to tekster. En kort erindring om tiden som und i 1934, og et interview med skuespillerne fra "Die Welle". Jeg har INGEN idé om hvordan jeg skal gøre det her, er der nogen der har prøvet det? -
hvordan skal jeg komme igang? HJÆLP!!!! Dansk mundtlige eksamen prøveform B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge (dansk), jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang. mit fordybelsesområd er "Den ældre novelle" og min selvvalgte perspektiveringstekst er "lønningsdag" af Martin Nexø min selvalgt prøvetekst er "I modesalonen af Herman Bang&q... -
Matematik B eksamen December 2016 i dag - facit???
Forumindlæghey alle sammen. jeg var op til matematik b eksamen i dag, er lidt i tvivl om det er gået godt. nogen der evt kan hjælpe lidt, eller som også har været oppe og har facit på opgaverne. opg. 1) En trekant ABC er givet A=60grader, C=90grader og b=4 a) bestem længden af trekantens hypotenuse ... -
Hvilken karakter får jeg for min dansk eksamen?
ForumindlægJeg var op til dansk skriftlig eksamen i går. Jeg havde kun fået 2 timers søvn på pågældende dag, hvorfor jeg var længere tid om at skrive de enkelte afsnit. Det er nok én af de dårligste opgaver jeg har lavet... Afsnit opdelingen bliver værre hen mod opgavens afslutning, og jeg fik ikke nået at... -
Studenter eksamen maj/juni 1990
ForumindlægHej alle sammen!!!Er der nogle af jer derude, som har et bud på hvordan man kan løse eksamhæftet "maj/juni 1990" i skriftlig-fremstilling? Hvis ja, så pleace... skriv! for jeg har virkelig brug for hjælp!!! -
Tekster om Kortfilmen "Kom" til eksamen.
ForumindlægStår og skal lave en synopsis for den mundtlige prøve, ved folkeskolens Afgangsprøve, men mangler et tekststykke som jeg kan opgive. Jeg har valgt kortfilmen Kom. Har virkelig brug for hjælp. Så hvis nogen har set en artikel om filmen, eller om produceren Marianna Ulrich, hører jeg det meget gern... -
Kigge på min NV-eksamens rapport?
ForumindlægHej Jeg har lige skrevet min eksamensrapport omkring nyttevirkning færdig. Er der nogle som kender til emnet og gerne vil læse rapporten igennem og måske prøve at finde nogle fejl, hvis der skulle være nogle. Og nævne nogle "dårlige ting" i rapporten som jeg kan rette inden jeg af... -
Søger tysk eksamens stil fra 2004
ForumindlægHej. Jeg søger en tysk eksamensstil fra 2004. Jeg skal skrive om den selv i tysk, men kan ikk finde den herinde. "Ich lebe jetzt wilder!" hedder den. Håber i vil hjælpe mig! Hilsen Peter.
