Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17261 til 17280 af 42938
-
Hvad skal jeg have med?
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig dansk på fredag, og er i gang med at forberede mig. Jeg har høje forventninger til mig selv, og ville virkelig gerne have en god karakter. Jeg ville bare høre, hvad jeg skal have med? Jeg ville ikke sidde der til eksamen, og så få at vide at jeg manglede dit og dat. ... -
Klage...
ForumindlægHej, jeg afslutter i år samfundsfag og billedkunst, og jeg ville gerne vide, om jeg havde mulighederne for at klage ang. min samfundsfagskarakter. Problemet er således, at jeg i første omgang (1.standpunktskarakter) fik 7, hvorefter jeg til en test fik 12, men jeg fik 10, som årskarakter efterføl... -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Lille oversættelse
Forumindlæglidt stil rettelse... Fransk: ”Le Papet”, c’est comment il s’appelle. Il devait ce titre au fait qu’il était le plus vieux survivant de la famille. Quand le Papet était plus jeune, il avait fait son service militaire au Antibes. Mais maintenant il à vit seul dans sa maison, qui est située au Les... -
Nogle der vil rette dette?
ForumindlægHejsa Jeg har lavet nogle sætninger, som egentlig ikke skal afleveres, men bare for at øve mig på fransk, og ville spørge om nogle vil hjælpe med at rette dem? Den første er om mit værelse, nummer to er mit hus, nummer tre er bare en kort historie. Ma chambre: Les murs sont blanc. Mon lit est ... -
Overvejelser om fremtiden
ForumindlægHej allesammen, Nu har jeg gået på HTX i tre år, og i dag har jeg fået mine årskarakterer samt en liste over de fag jeg skal op til eksamen i. Mine karakterer igennem disse tre år har været nogenlunde, men jeg synes godt jeg kunne have gjort det en del bedre, specielt i de første to år. Derudove... -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvordan eksamen foregår i kemi? -
Hermeneutiske spiral
ForumindlægHej Alle sammen.. Jeg skal til AT eksamen imorgen, og har siddet og prøvet længe at finde ud af hvad den hermeneutiske spiral går ud på... Så hvidt jeg har forstået går den ud på at for at forstå må man tolke, og for at kunne tolke må man forstå? Det virker lidt som noget vullepuk for mig, og ... -
Substantivisk pronomier uden -ci og -là sætninger
ForumindlægHar fået to øvelser for til i morgen i fransk synes de er mega svære! Håber der er en der an hjælpe! \n\n34.Dansk:\n1.Pierre bor ikke i det hus, han bor i det dér. \n2. Det brød er for gammelt, tag hellere det dér. \n3. Til sommer skal jeg læse alle de her bøger. \n4. Se de sweatere her! Kan du b... -
f(x)=b*e^kx og den naturlige eksponentialfunktion
ForumindlægHej! Jeg er ved at klargøre mine synopsis til mundtlig matematik eksamen på B-niveau. I en af dem skal jeg forklare om eksponentielle funktioner på formlen f(x)=b*e^kx, hvilket har forvirret mig en smule. Jeg har været inde og læse om det og er endt med at læse om den naturlige eksponentialfunk... -
Snyd
ForumindlægHej under eksamen så vidste jeg ikke at onenote befandt sig ved ikon, vil det gør noget? Altså vil den synkronisere når den er på ikon, men jeg har ikke brugt onenote jeg har kun brugt word til eksamen -
Karaktere, hvor - hvordan, hvornår kan man klage?
ForumindlægHej alle. Vi har lige fået karakterer idag på HHX, og jeg er i den uheldige situation at jeg er ultimativt utilfreds! Både i faget Erhvervscase, som jeg fik 7 i og VØ hvor jeg skriftligt og mundtlig ligger på samme.. Begge er afsluttende derfor jeg er på skideren. Virksomhedsøkonomi, skiftlig, ... -
Adgangskrav Matematik B-Niveau !
ForumindlægHej ! Jeg søger ind på Handelshøjskolen i københavn næste år, hvor man skal have mat b bestået med 6,0. Nu er det sådan, at jeg afsluttede matematik sidste år med årskarakterene 7 skriftligt, 6 mundtligt, så kom jeg op i mat, og fik 5 skriftligt, men var ikke oppe i mundtligt. Dvs. at jeg har fø... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej SP, Har et spørgsmål angående eksamensbeviset. Man får både årskarakter og eksamenskarakter. Spørgsmålet lyder så: I de følgende fag har jeg f.eks. afsluttet Fysik B og Tysk B Årskarakter: Fysik B: 7 i både mundtlig og skriftlig Tysk B: 7 i både skriftlig og mundtlig Kommer så kun op... -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
De første studenter
ForumindlægHej,Hvornår fik årets første studenter deres hue? Var det de første der fik den i dag? -
Finans - Finansøkonom.
ForumindlægHej folkens. Jeg bliver student her til summer og er stadig lidt usikker på, hvad jeg skal være. Mit drømmestudie er Jura, men har brug for andre muligheder, hvis det ikke er muligt. Ville lige høre jer som studere/har studeret "Finans/Finansøkonom" - hvordan er jeres erfaringer... -
ekstreme karakterspring
Forumindlægsad og tænkte på om der egentlig er andre der i deres gymnasietid, har oplevet voldssome karakterspring. Har selv oplevet at gå fra 7 til 10 ved et enkelt læreskift i historie, og oplevet samme forskel indenfor dansk med 7 i mdl og 10 i skriftlig.siger det ik ret meget om hvor subjektive og unøja... -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der...
