Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17341 til 17360 af 48240
-
Eksamenstekst
ForumindlægHej alle. Jeg er startet til tysk på B niveau og jeg har fået at vide at min lærer, at til eksamen skal man trække en eksamenstekst på 6 normalsider som man så skal genfortælle og analysere på tysk. Er der nogen der ligger inde med et eksempel på sådan en eksamenstekst på 6 normalsider eller ke... -
Forstår ikek min karakter! :-(
ForumindlægJeg har gennem dette år fået omkring 6-7 12-taller, reesten 10 i kemi skrft. men så snart vi lagde ud med organisk kemi faldt jeg fra, hvorfor jeg fik 00 i en kemiprøve (kemi B). Er det grundlag nok for at give mig 7 som standpunkt i skrft? Problemet er at vi ikek ksal have flere afæleveringer og... -
procent regning
ForumindlægForbruget af cigaretter har de senere år været faldende. I 2005 var forbruget 7.966 mio. cigaretter og i 2010 var forbruget 7.702 mio. cigaretter. Hvor mange procent faldt forbruget fra 2005 til 2010? facit: 3.3 % Nu til spørgsmålet som giver problemer for mig. Hvad bliver forbruget i 2015, h... -
Årlig procentviste fald?
ForumindlægHej! I 2001 blev der produceret 745 millioner blyanter, og i 2010 blev der produceret 730 millioner blyanter. Vi går du fra at der har været et jævnt fald over hele perioder, hvor stor har det årlige procentsviste fald så været? - Og kan vi opstille en matematisk model, som beskriver prod... -
Hjælp dobbelt tjeck.
ForumindlægForbruget af cigaretter har de senere år været faldende. I 2005 var forbruget 7.966 mio. cigaretter og i 2010 var forbruget 7.702 mio. cigaretter. Hvor mange procent faldt forbruget fra 2005 til 2010? (1 decimal) = 3,3% Men så kommer problemet; Hvad bliver forbruget i 2015, hvis tendensen for... -
hjælp...
Forumindlægvurdér besøgstallet i 2010 for voksne, hvis tendensen forsætter. år: 2002 = 14028 besøgende år: 2003 = 14310 besøgende år: 2004 = 16384 besøgende år: 2005 = 17450 besøgende år: 2006 = ? år: 2007 = ? år: 2008 = ? år: 2009 = ? år: 2010 = ? Hvad skal jeg gøre?? -
Øvelsesopgaver
ForumindlægDet er ikke et lektiespørgsmål; men ville høre om I kendte nogle hjemmesider, hvor man kan downloade øvelsesopgaver til Skriftligt Matematik HHX B eksamen. Jeg ved godt, at Studienet.dk har nogle opgaver, men det er mere vejledende løsninger og ikke hvor man selv skal løse dem. Jeg søger neml... -
Fysik >< Matematik
ForumindlægSkal man være god til matematik for at studere fysik på universitetet? Er fysik ikke mere præget af matematik end kemi er på uni? -
AT?
ForumindlægMå man godt fremlægge noget helt andet til eksamen? noget der ikke står i ens synopsis? -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Psykologi
Forumindlæghejsa..hvordan øver man sig til en mundtlig psykologi eksamen?Jeg har det på mellem niveau, og jeg skal snart til eksamen...men hvordan øver jeg mig til det???Er der nogen der har nogle gode råd??Og er der nogen derude, der har været til psy eksamen, og som kan give mig nogle gode råd omkring det... -
Innovation.
ForumindlægStår og skal til eksamen i innovation på mandag og da jeg læser pensum igennem, støder jeg på innovationslandskabet. Har ingen anelse om hvad det er, og der står ikke noget i bogen om det. Nogle derude,der ved hvad det er? -
Problem med reaktionshastighed
ForumindlægJeg har problemer med opgave 2 c) i dette opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF00/2000%2010%202.ashx er der en der kan hjælpe mig med at komme i gang? -
Problem med reaktionshastighed
Forumindlægjeg har problemer med opgave 2 c) i dette opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF00/2000%2010%202.ashx Er der en, der kan hjælpe mig med at komme i gang? -
Diskursanalyse??
ForumindlægJeg skal lave en diskursanalyse af S,SF og radikales medieoplæg fra 2010, men vil gerne hører hvad man skal gøre, har kigget på oplægget, men forstår ikke hvordan man laver en diskursanalyse...? nogle der kan hjælpe?? -
Matematik Hjælp?
ForumindlægPlease hjælp ? I 2010 bor der i Færøernes hovedstad Torshavn 12384 mennesker; Befolkningen vokser med 0,5 % på et år. Beregn, hvor mange der bor i Torshavn om et år. ? Hilsen Mico -
gennemsnitlige årlige procentvise ændring
ForumindlægKursen påen bestemt aktie er faldet fra 360 i 2004 til179 i 2010. Bestem den gennemsnitlige årlige procentvise ændring i kursen på aktien i denne 6-årsperiode. -
Hvad hedder sættet?
ForumindlægHej! Jeg søger navnet på spansk eksamenssættet fra d. 1 juni 2010. Det er vel og mærket eksamenssættet fra hhx og ikke det fra stx. Håber der er en der kan hjælpe :) -
HVIS-funktion i Excel
ForumindlægHar Excel 2010 Hvordan får jeg bare en tom celle, hvor der ingentng står deri. Har prøvet med nul osv, men så skriver den bare 0. Nogen der kan hjælpe? -
Hvordan kan jeg bruge Eulers metode til at løse frit fald
ForumindlægHvis vi tager Felix Baumgartners fald i 2010 og ser på de fysiske betingelser han var under. Kan jeg så bruge diverse formler til at løse det numerisk med Eulers metode? Hvis ja, så hvordan?
