Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17401 til 17420 af 22366
  • Bevis Pythagoras

    Forumindlæg
    Hey, er igang med ar repetere til eksamen, og er i tvivl om hvordan man nemmest beviser Pythagoras læresætning. Hvis der er nogen der ved hvordan man kan gøre der på en nem måde eller bare en måde i det hele taget, så vil jeg meget gerne vide det.
  • hjælp .. haster . søger rettelse.

    Forumindlæg
    hej alle. nogle der lige vil se på sætningerne Amerikanske skoler opfordrer børnene til at udvikle deres kreative færdigheder American schoools urge children to develop their creative skills. Og kan dette passe. ental, flertal gås - goose more goose struds - ostrich more ostrich ophold - st...
  • Skal der komma i den her sætning?

    Forumindlæg
    Hejsa Skal der et komma før "at" eller kan det undlades? Er det meningen at robotten skal følge den sorte streg? På forhånd tak
  • exon og introns

    Forumindlæg
    Forklar, hvorfor ændringer i et exon kan medføre sygdom. Har skrevet følgende. ved overhovdet ikke om det er nok og godt? nogle der ville kigge og kommentere lidt? Exon er inde i cellekernen og er den del af DNA’et der er det kodende DNA, i modsætning til introns som er det ikke kodende D...
  • Terminsprøver snart !!!???

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ;-) Jeg går i 9 klasse og skal have terminsprøver i dansk, Matematik og (måske) engelsk efter efterårsferien. Men jeg er som sagt begyndt på at forberede mig fra nu af frem til terminsprøverne så jeg er godt forberedt. Er der nogen der ved hvordan opg. ser ud. For jeg har hørt...
  • 2.Verdenskrig

    Forumindlæg
    yo sider her med min stil og har et spørgsmål hvordan siger man 2.verdenskrig på Eng. hjælp ;D
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej! hvad betyder procentsatser?? som skulle være et fremmedsprog, men hvad betyder det på godt dansk??
  • Direkte/indirekte tale

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på direkte og indirekte tale? Der står intet om det i min grammatikbog. Er der evt. nogen der kan give et eksempel? :) På forhånd tak!
  • Terminsprøve..

    Forumindlæg
    Hej derude:) Jeg skal i morgen op i skriftlig dansk. Det er første gang hvor jeg ingen hjælp får overhovedet (min far plejer altid at læse stilen igennem for fejl) Er der nogle der har gode råd? På forhånd tak:)
  • Histoner

    Forumindlæg
    Hvad er histoner??
  • Rette min stil?

    Forumindlæg
    Nogle der evt. vil rette min stil og fortælle hvorvidt den er sammenhængende? :)
  • Engelsk tekst om gun violence til disposition

    Forumindlæg
    Hejsa:) Håber nogle kan hjælpe mig med at finde en lille engelsk tekst om gun violence. Jeg skal bruge det til eksamnen, og skal have lavet en disposition til fredag. Men jeg har ikke engang fundet en tekst. Er der har nogen der har nogle ideer? På forhånd tak;b
  • HJÆLP - Redegør for to be

    Forumindlæg
    Hej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :)
  • en sætning

    Forumindlæg
    fransk begynder.kan man godt sige det her:il n'a pas l'argent(han har ikke pengene)
  • Biblens koder..

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor jeg kan finde noget stof om at, jah det lyder mærkeligt, men at biblen består af koder. Altså at disse koder skal fremvise et budskab. \n\nOg mener også at have hørt at disse koder viser hvordan den perfekte krig føres. \n\n \n
  • Tysk personbeskrivelse , rettet - feedback?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået feedbask fra denne stil 1 gang og har nu genrettet den. Hvis en har tid og lyst, ville det være dejligt med noget feedback igen. Tak.
  • Areal

    Forumindlæg
    hey!\n\nvordan kan det være, at når man har 4 ens brikker, og samler et kvadrat, og en rettanglel, giver det ikke samme areal!??
  • Læse stil igennem :-)

    Forumindlæg
    Hej, tænkte på om der ikke er nogen her inde, som ville være søde at læse min engelsk stil igennem, og evt. rette et par fejl? Mvh Malene :D
  • Forskellen på en republikaner og demokrat

    Forumindlæg
    HejHvad er forskellen mellem en amerikansk republikaner og demokrat? Og hvordan ville man placere dem i forhold til de danske partier (Enhedslisten helt til venstre og Venstre samt De Konservative helt til højre)?
  • Blive bedre til engelsk?

    Forumindlæg
    Hvordan lærer man bedst engelsk mest effektivt?