Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17401 til 17420 af 170365
-
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
Oxford Universitet
ForumindlægHej Jeg har gået og tænkt på at prøve oxford universitet her på det sidste.. Men jeg kan ikke finde nogle adgangskrav? Skal man have et specifikt gennemsnit for at komme ind? therose -
Skr. samf
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, om en eller flere af jer har ideer til hvilke emner der sandsynligvis kommer i spil til årets skriftlige studentereksamen i samfundsfag A? Alle ideer bliver modtaget med kyshånd! -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Uddannelse indenfor 2 år
ForumindlægHej Jeg er lidt i tivil om hvor længe man kan blive ved med at gange sit snit? Jeg afsluttede min stx i 2014 og har siden da haft sabbatår - mit spørgsmål er så, hvis jeg søger ind her til juni 2016 kan jeg så stadig gange mit snit med 1,08? Jeg har jo haft mulighed for at søge ind både i 2014... -
matematik c
Forumindlægjeg har brug for hjælp -
Hvordan uddanner man sig til præst??
ForumindlægHej. Hvad kræver det, for komme ind på præsteuddannelsen? Har kigget ud igennem, men uden held. På forhånd tak! -
Ohhhhhhhh
Forumindlæghey..... jeg skal snart op til mundtlig eksamen i historie og aner ikke hvad jeg skal stille op fordi min tidligere lærer har opgivet noget vi ikke engang har læst.... Hvad skal jeg stille op mht. eksamen? Hvordan kan man få gode karaktere til en eksamen i historie? Er det egentlig ikke sværere a... -
Tysk B eksamen HF Analyse af Artikel "Der 9. November 1989 Nacht, als alles ging"
ForumindlægKære Studieportalen Jeg skal hermed til eksamen i morgen i mundtlig tysk B. Jeg har trukket en artikel, hvilket er et uddrag fra det tyske blad "Stern", som handler om murens fald i 1989 og de glade stemninger, der fandt sted i denne tidsperiode. Jeg er ikke nervøs, da jeg er st... -
lineære funktion 2
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. "Redegøre for, hvorledes lineære funktioner anvendes i forbindelse med økonomi eller afsætning ." Tak på forhånd -
Essay - fejl?
ForumindlægDenne tekst er skrevet: But it was not only a national event; it was also an international event. People, all over the world were watching (TV) when the Apollo 11 with astronauts Neil Armstrong and Edwin Aldrin descended and landed on the moon. One of the most memorable phrases ever said, is sai... -
IP? forkortelse af hvad?
Forumindlægsom overskriften siger er jeg lidt forvirret angående udtrykket IP står det for international politik eller hvad? -
Bestem en ligning for tangenten til grafen for tredjegradspolynomiet f(x)=a*x^3+bx^2+cx+d i det punkt, hvor grafen skærer andenaksen
ForumindlægMit eget bud: Grafen skærer andenaksen i punktet (0,d), og dette punkt vil altid resultere i en vandret tangent, hvorfor tangentens ligning er y=d. Jeg føler dog jeg mangler korrekt argumentation. Nogen der kan hjælpe? -
Hjælp! Forslag til SRP ??
ForumindlægHeej Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan skrive i Srp?? Gaar paa HHX og har Matematik A, Virksomhedsoekonomi A, Afsaetning og International oekonimi B... Haaber der er nogle der har nogle gode forslag ?:) Taak :) -
Engelskkundskaber
ForumindlægHej alle. Jeg overvejer for tiden, hvilken videregående uddannelse jeg skal søge ind på. Mit interessefelt ligger indenfor der økonomiske/erhvervsøkonomiske område. Derfor har jeg overvejet økonomi på KU, erhvervsøkonomi på CBS eller IB/IBP på CBS. Jeg kan godt lide den internationale tilgangsvi... -
Dernæst analyserer jeg baggrunden for de enkelte velfærdsmodeller set fra kulturelt og økonomisk perspektiv?
Forumindlægjeg er i gang med DIO omkring velfærdsmodeller i USA og DK. Altså den universelle og liberale. Jeg skal ind og lave noget analyse nu. Problemformlueringen formulere analysen således; Dernæst analyserer jeg baggrunden for de enkelte velfærdsmodeller set fra kulturelt og økonomisk perspektiv. ... -
Desparat efter privatlærer!!
ForumindlægHej Jeg søger desparat en privatlærer i virksomheds/international-økonomi. befinder mig i Valby, så må gerne være i Valby eller omegn. jeg søger ikke en der kan hjælpe mig via nettet, men måske på et bibliotek eller hjemme hos mig til at kunne hjælpe. Jeg er 17 år gammel og går på HHX i 1.g, ... -
Hvordan skal jeg Gribe en disskusion opgave an?? hjælp
Forumindlæghej med jer.. er igang med min SRP opgave og er snart færdig.. mangler bare det her spørgsmål: Diskussion om udviklingen og anvendelsen af biologiske våben i lystet af internationale aftaler. hvordan skal jeg gribe denne opgave an kan ikke rigtig finde ud af at starte på den... -
svar til A-1- årig mate 2003 el. 20002
ForumindlægHar brug for svarene til student eksamen A 1-årig 2003 og 2002 -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de...
