Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17461 til 17480 af 42938
-
nogen der har noter
ForumindlægHej :) en venlig sjæl der har dansk A noter der vil dele dem? -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
Computere
ForumindlægBør private computere forbydes ved eksamen ? -
Optagelsesprøve til HHX
Forumindlæg**DET HASTER!!** Jeg søger en nyere gymnasieelev som har gennemgået optagelsesprøven til HHX, da jeg gerne vil stille vedkommende nogle spørgsmål omkring prøven, da prøven foregår i morgen. Stiller dem også bare herover hvis der evt. er andre der kan svare på mine spørgsmål. Skal op i dansk, en... -
Religion hjælp
ForumindlægNogen som har prøvet at være op i religion? I så fald, hvordan var det. Hvad forventes der? Skal snart selv til eksamen og er ret så nervøs da jeg har hørt det er rigtig svært at få en så nogenlunde karakter i. -
STRESS
ForumindlægHej , hvordan plejer i at forberede til eksamerne? Hvor lang tid , og terper i hele pensumet ? Er virkelig stresset over det... Og hvordan holder i orden i jeres ting osv.. tager i noter på com. eller hånden? -
NF- fandme fucking latterligt -3
Forumindlæghej Jeg var til NF eksamen idag og fik -3. Jeg sagde en del relevans og der var også perioder jeg læste op jeg startede med en flot disposition som jeg lavde på 2- 3 min og gik også lidt i stå. Jeg vil meget gerne klage over karakteren og føler at jeg sagtens kan mere... Hvad skal jeg gøre... J... -
Valgfag, hvad skal jeg vælge?
ForumindlægGodmorgen\nJeg skal vælge et valgfag på c-niveau. Her er en liste over det jeg kan vælge:\n\n Astronomi \n Billedkunst \n Datalogi \n Design \n Drama \n Erhvervsøkonomi \n Filosofi \n Mediefag \n Musik \n Naturgeografi \n Psykologi \n\nDet skal helst være et fag hvor man ikke laver så meget. Der ... -
Hjælp - Hvad har jeg brugt?
ForumindlægHej Alle hvis ´jeg har brugt andres meninger, synsvinkler og definitioner af et begreb til at danne min egen definition af begrebet, hvilken metode har jeg brugt? Det er i samfundsfag. Mit andet spørgsmål: Jeg har skrevet det her i min symopsis i metode afsnittet: I den naturvidenskablige del af ... -
Faglige mål Teknologi A
ForumindlægHEJ Jeg er i den situation at jeg skal op i teknologi A eksamen meget snart, men jeg synes ikke rigtig, at jeg kan finde de faglige må,l jeg skal udfylde ved selve eksamen. Så jeg håber der er en flink person derude der har disse faglige mål for teknologi A eksamen liggende og kan hjæ... -
Oversættelser :)
ForumindlægEr der nogle der lige ville kikke på dem, og fortælle eventuelle fejl? det er ikke alle sætninger som jeg har kunne oversætte, derfor står de på dansk :) Håber der er nogle derude der har tid :) Le photographe français Yann Arthus-Bertand est connu dans le monde entier. En janvier 2006, i... -
Tips til 9 klasse
ForumindlægHej! Jeg er en pige, som herefter sommerferien skal i 9. klasse. Jeg har et mål, at jeg virkelig gerne vil kunne blive indstillet til gymnasiet (STX) og derfor vil jeg gerne bedst muligt få en god motivation til at kunne give den en skalle, og muligvis kunne/måske få ok karakterer. Men det afhæng... -
Vendingssamling
ForumindlægHej!Jeg skal op til mundtlig tysk fortsætter (2g) her d. 10 juni. Jeg er ikke den skarpeste Messer i skuffen mht. til tysk så jeg er ved at samle en række vendinger som kan hjælpe mig lettere og mere flydende gennem eksaminationen.Vendinger:- Bei Beginn der Geschichte (ved historiens begyndelse)-... -
Student på tirsdag.
ForumindlægHejsa :) Jeg bliver student på tirsdag d. 26/06.07 og det glæder jeg mig selvfølgelig MEGET til. Jeg skal op til dansk som den aller sidste eksamen, og jeg har egentlig altid følgt mig god tilpasse i det fag. jeg har fuldt med i timerne, og afsluttede dansk i år med 0% fravær. Jeg føler mig kort... -
Forandringen - Ditte Birkemose
ForumindlægHej - Jeg skal op i dansk mundtlig om 2 uger, jeg har trukket ondskab, jeg har valgt novellen Forandringen af Ditte Birkemose. Jeg vil høre om der er nogle som kan hjælpe mig med analysen? Hvad betyder billederne ja og naj? Hvad er fortolkningen? (kan man godt slå fortolkning og tematik sammen... -
Nogen der har fået 13?
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige. -
Hvordan udregnes enkelte fags karaktere i forhold til adgangskrav?
ForumindlægHej. Jeg skal søge ind på en videregående uddannelse her om lidt, og så at mange af dem har specifike karakter krav til specifike fag. Som for et eksempel mindst 4 i Mat A. Jeg skal op i både Mundtlig Mat A og Skrifligt Mat A, så jeg ville bare vide hvordan den karakter bliver udregnet. Tager d... -
Sæt tegn
ForumindlægJeg er dårlig til at sætte tegn og skal sætte komma og punktum i denne opgave. Er der nogen der kan hjælpe? "Voodoo rummer flere forskellige ceremonier hvordan man skal udøve dem fortælles fra person til person for man må nemlig ikke forklare det hellige på skrift at der er så mange forske... -
Forberede sig til 9 klasse
ForumindlægGodav. Efter denne tiltrængte sommerferie, skal jeg starte på mit sidste år i folkeskolen. Som person er jeg ekstremt engageret i skolen, og mine karakter er betydningsfulde for mig og mine forældre. Alligevel afsluttede jeg ottende klasse med et gennemsnit på sølle 8,5, hvilket svarer til en... -
10 tyske sætninger
ForumindlægHvem vil hjælpe mig med at oversætte disse 10 danske sætninger til tysk? 1.Hvorfor har I skiftet temaet? Warum haben ihr das Tema geschicht 2.Han havde købt for mange tomater. Er hatte zu viel Tomaten gekauft. 3.Millionæren havde foræret skolen et billede. Der Millionär hatte die Schule ein Bild...
