Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17461 til 17480 af 18613
-
Josef Mengele og hans eksperimenter
ForumindlægHej travle mennesker derude Er der nogle af jer som har hørt om "Josef Mengele" også kendt som "The angel of death" han lavede en masse forfærdelige eksperimenter med jøder i Auschwitz under 2. verdenskrig. Jeg ville rigtig gerne vide om hans eksperimenter har givet noge... -
Mundtlig Dansk - Prøveeksamen
ForumindlægYo whats up people of the world! Var til mundlig dansk prøve eksamen idag. 4 tal fik jeg. Ved ikke hvad jeg skal føle? Dum eller klog. Men faktisk tager jeg det ikke så tungt. Jeg ved jeg er bedre. Det var bare teksten der var ret tricky. Alle jer der har fået dårlige karakter, og føler sig h... -
William Blake (eksamensopgave
ForumindlægHej folkens. Jeg har brug for lidt hjælp ang William Blake "My Pretty Rose Tree" Det er engelsk, men bliver analyseret på dansk My Pretty Rose Tree A flower was offerd to me; Such a flower as May never bore. But I said I've a Pretty Rose-tree! And I passed the sweet flower o'... -
Approximation
ForumindlægHej derude. Jeg har lige regnet en opgave, men jeg er helt fovirret over på konklusionen? Vil nogen hjælpe med at forstå konklusionen? Opgaven lyder: For small values of x, how good is the approximation cos(x)≈1. How small must x be to have accuracy? Her opstiller jeg en ligning som: ... -
Parabel m. given dobbeltrod
ForumindlægEn parabel er givet ved forskriften f(x) = 3x^2 + bx + c Bestem b og c, så parablen får dobbeltroden 2. Ja, der er vel ikke mere at sige. Jeg har forsøgt at løse den her 10 gange nu, men får hver gang noget andet en facit :) Jeg startede med at indsætte x = 2, og derefter isolere c. Jeg indsatte ... -
Idiom
ForumindlægHe, jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og er lige kommet i tvivl om man må bruge idiomer, altså idiomatiske udtryk i sin stil. JEg kender mange gode, men trækker det ikke ned når min stil en gang skal rettes af censoren: for eksempel idiomer som følgende: ”a fool and his money are ... -
Minimering af materialeforbrug af cylinder
ForumindlægHei igen, det her emne optimering og minimering er bare slet ikke min kop the! Ville høre om nogle kunne hjælpe mig lidt i gang med en opgave hvor det gælder om at minimere materialeforbrug af en cylinder. Selve opgaven ser således ud: Forbruget af materiale ved at lave en lukket cylinder ønske... -
vurdering-påvirkning
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen her på mandag, og der skal jeg blandt andet snakke om en avisartikel der er trykt i the sunday times.. i artiklen fortæller journalisten, alt hvad der sker i aktion i Sydvietnam, hvor han følges ad med en amerikansk general. det hele sker under Vietnamkrigen journaliste... -
Sociologi - "Katastrofementalitet"
ForumindlægHej i venlige sjæle! Min gruppe og jeg har AT i denne uge, og vi har fået emnet "Katastrofer". Vi har valgt at tage udgangspunkt i Hurricane Katrina. Vi skal belyse emnet fra 3 sider - Naturgeografisk (Den har vi styr på), Engelsk (Har vi også styr på) samt Samfundsfagligt. Jeg... -
methyl ethanoate
Forumindlæghej der står i min opg at methyl ethanoate is produced from acid and methanol CH3COOH + CH3OH --> CH3COOCH3 + H20 we want 250 g methyl ethanoate the percent yield is expected to be 60 % a. how many ml 96 w/w% acetic is needed b. how many ml 100 w/w% methanol is nedded when we want ... -
methyl ethanoate
Forumindlæghej står i min opg at methyl ethanoate is produced from acetic acid and methanol CH3COOH + CH3OH --> CH3COOCH3 + H2O we want 250 g methyl ethanoate the percent yield is expeced to be 60 % a . how many ml 96 w/w % acetic acid is needed ? b. how many mL 100 w / W% methanol is nedded when... -
HJÆLP, DET HASTER!
ForumindlægHejsa derude. Jeg er gået i stå i engelsk. Har et par sætninger, hvor jeg simpelthen ikke kan finde fejlen. 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. They both feels entitled to hold on to their values and to express their opinions. 3. ... -
Store tal
ForumindlægJeg får meget store tal(altså skrevet stort) når jeg bruger denne preamble: \documentclass[a4paper,12pt]{article} \usepackage[utf8]{inputenc} \usepackage{subfig} \usepackage[danish]{babel} %\usepackage[T1]{fontenc}% \usepackage[default]{gfsneohellenic} \usepackage[LGR,T1]{fontenc... -
Diskussion/vurdering, - hvordan?
ForumindlægHej Jeg er i gang med min SRP og er gået i stå ved diskussions-vurderings spørgsmålet, der lyder følgende: På baggrund af din redegørelse og analyse bedes du vurdere hvilke værdier, der kommer til udtryk i bogen, og herunder i hvilken grad bogens fremstilling af opfattelser af køn stemmer overe... -
concentration na
Forumindlæghej der står i min opgave at: Exercise 5: 10.00 mL 0.1000M NaCl-solution is diluted with dem. water in a 100 mL volu-metric flask = solution K 20.00 mL of solution K is diluted with dem. water in a 500 mL volumetric flask = solution M Calculate the Na+ concentration in solution M in μg Na/... -
hurtigt rettelse!!
ForumindlægHej, jeg er rigtig dårlige til englesk, og vil vide hvad for nogle problemer jeg har, jeg har ligenu sidet og skrievet en lille tekst, håber i kan hjælpe mig... jeg vil så meget gerne have hjælp til fremgange.. !! When it were holiday, have I and my cusins from Sweden a deal about to visit them. ... -
Finanskrisen og dereguleringer
ForumindlægHvad tænker i om følgende om Ronald Reagans periode som præsident og dereguleringer generelt? Ronald Reagan blev jo præsident i 80'erne og han gik ifølge mig ind for Friedmans ide om de friemarkedskræfter og dereguleringer. Har fundet frem til at han i 1982 gennemførte Reagan ”Garn-St. ... -
problem
ForumindlægHvad går der galt? /** * Write a description of class Die here. * * @author (your name) * @version (a version number or a date) */ public class Diecup { private Die d1; private Die d2; /** * Constructor for objects of class Diecup */ public Diec... -
Rugby bold
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe mig lidt... En rugby bold bliver sparket mod et mål fra en position direkte i front af målet. bolden placerer de to stænger som vist i det vedhæftet dokument. - Bolden opnår sin maksimale højde når den er over målstangen. Angiv den vertikale hastigheds komponent (the vertic... -
Hjælp til hvilken problemformulering vi skal have
ForumindlægHej alle godtfolk, Vi sidder et par her der er i gang med AT8 forberedelser, hvor vi skal finde problemformulering. Vi har først måde med vores lærere om nogle dage, men det er lige nu at vi har skrivedage, så vi vil gerne bruge vores tid korrekt. Vi har valgt mediefag B og historie A, hvor AT...
