Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17481 til 17500 af 170365
-
Gennemsnitsberegner der er brugbar 2016 for HF enkeltfag
ForumindlægHej Jeg prøver at hitte mit gennemsnit ud. Der er et par ting jeg lige ville høre om nogle af jer vidste noget om. Dur denne udregner stadig http://www.softit.dk/snit.asp?page=hfenkel ? Gælder den der gange op regl for HF enkeltfag, ligegyldig hvor længe man har været om at tage sin uddannelse? ... -
ØMU
ForumindlægHåber virkelig der er nogle rare mennesker her, som har lidt ekstra tid og lyst til at hjælpe..Har en samfundsfagsaflevering med spørgsmålet "Diskuter hvordan realiseringen af Den økonomiske monetære union kan påvirke beskæftigelsen i EU."Er kørt fuldstændig fast!! Hjælp! -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Eksamensæt
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til terminsprøve i bioteknologi i denne uge, og har derfor lavet et gamelt opgavesæt. Jeg ville derfor hører om der var nogen der havde besvarelser fra bioteknologi eksamen d. 21 august 2014, så jeg kan sammenligne mine resultater? På forhånd tak for hjælpen :) -
Angående eksamenssæt 22.maj opgave 3c
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgave 3c) i følgende eksamenssæt fra 22. maj 2014 http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/Opgavesaet-for-stx -
Hjælp til projektuge!
ForumindlægVi har snart projektuge og skal arbejde med emnet "Danmark". Vi skal snakke om noget specifikt der har noget med Danmark at gøre. Det kan være Danmarks økonomi, kultur, politik, arbejdsmarkedet eller noget andet. Ved bare ikke hvad jeg skal snakke om. Skal også have et produkt?? -
Matematik skriftlig dumpet - stadig muligt at komme ind?
ForumindlægHej. Jeg står i den situation at jeg dumpede Matematik B skriftlig med 00 efter den nye reform. I Matematik B mundtlig fik jeg 7. Vi har ikke været oppe i hverken skriftlig eller mundtlig i eksamens perioden. Hvis jeg skal ind på en uddanelse der kræver at man har bestået matematik på B niveau,... -
Hvad skal i læse efter sommerferien??
ForumindlægHejEr nysgerrig efter at vide hvad i skal læse efter sommerferien.. Altså dem der går i 3.g nu og dem der har søgt pr. d 15 marts... -
indekstal for cykeltrafikken
Forumindlægved ikke hvordan jeg løser denne opgave nogen der kan hjælpe? tak på forhånd Cykeltrafik måles ved det antal km, som cyklister i Danmark i alt har kørt i løbet af et år. Tabellen viser indekstal for cykeltrafikken i Danmark (basisår 2000). År 2010 2014 Indek... -
Hvad er den effektive rente
ForumindlægMin overskrift fortæller hvad jeg gerne vil vide. Tak! Forstår ikke helt begrebet inden for økonomi. -
Valg af samfundsvidenskabelig videregående uddannelse
ForumindlægHej allesamen. Jeg dimmiterede fra STX i 2018, og har bestemt at jeg vil læse videre fra efteråret 2019. Problemet er bare, at jeg endnu ikke ved hvad jeg vil studere. Jeg er generelt meget samfundsvidenskabeligt interesseret, og jeg kommer fra en gymnasial linje med Samf A, Engelsk A og Mat A... -
Oversættelse - engelsk
ForumindlægHej, jeg har lavet en oversættelse, som jeg godt kunne tænke mig at få tjekket igennem for fejl. Nobels fredspris blev indstiftet ad Alfred Nobel, der paradoksalt nok selv ejede flere våbenfabrikker. Han var blevet inspireret til prisen af en af sine gode venner, som var fredsaktivist. I begyndel... -
Terminsprøver
ForumindlægHej Ang. Terminsprøver i gymansie. Min erfarning fortæller mig at for det meste i folkeskolen er det prøver fra forrige år som bliver benyttet som terminsprøver. Er det samme gældende for Gymnasiet og som 1.g går man så op i A niveua eller C niveau? (hvis man har mat på A) Tusind tak. -
SYNOPSIS HJÆLP!!!!
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Kemi hjælp
ForumindlægJeg vil gerne har hjælpe til følgende tre opgaver tak på forhånden -
SA-hjælp!
ForumindlægC) Der ønskes en diskussion af fordele og ulemper ved høje mindste lønninger i forhold til at få flere ind på arbejdsmarkedEr der ikke nogle kloge-hoveder, som kan hjælpe mig lidt på vej med dette spørgsmål?"Tusind tak!" -
Samfundsøkonomien haster!
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med nogle problemstillinger der kan lokaliseres i samfundsøkonomien? - Har meget brug for hjælp. -
For en bestemt type kasse med kvadratisk bund og låg er prisen for materialet til låget 10 kr./m2, og prisen for materialet til sider og bund er 8 kr./m2. Ka...
ForumindlægFor en bestemt type kasse med kvadratisk bund og låg er prisen for materialet til låget 10 kr./m2, og prisen for materialet til sider og bund er 8 kr./m2. Kassens rumfang er 1 m3. a) Opstil et udtryk for den samlede materialepris som funktion af sidelængden af kassens bund. Er der nogen der kan ... -
HA-almen bøger til salg!
ForumindlægJeg har disse bøger til salg fra HA-almen 1. semester og 2. semester. Mathematics for economics and business af Ian Jacques 6. udgave (2009) Organizational Theory, Design And Change Af Gareth R Jones 5. udgave (2007) Valg der skaber viden - om samfundsvidenskabelige metoder af Søren V... -
Vi antager at bjergbestigeren I punkt A har en Ep (potentiel energi) på 1000 J (joule) og en Ek (kinetisk energi) på 0 J. Hvad bliver hans Ek og Ep i punkt B...
ForumindlægVi antager at bjergbestigeren I punkt A har en Ep (potentiel energi) på 1000 J (joule) og en Ek (kinetisk energi) på 0 J. Hvad bliver hans Ek og Ep i punkt B, C, D og E når han falder ?
