Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17521 til 17540 af 75430
-
Hjælp med oversættelse :)
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte: "I filmen ser vi, hvordan Francois forsøger at gøre en forskel i elevernes liv." til dansk, men jeg er i tvivl om, hvilken tid, jeg skal bruge. Håber meget at der er nogle, der kan hjælpe :) -
Stand up som fordybelsesområde..
ForumindlægHejsa Jeg har trukket "stand up" som fordybelsesområde til min mundtlig dansk eksamen. Har nogle af jer været oppe i det? og har i nogle tips og tricks? alle mine noter ser ud til at være sjuskede, og kan ikke finde noget "nyttigt".. tak på forhånd -
AT 2011 sociale medier metode hjælp
ForumindlægHej folkens Jeg sidder her og skal op i AT på tirsdag, jeg har kigget min opgave igennem flere gange og føler måske at jeg mangler (har fagene Dansk og samfundsfag) lidt metodisk undersøgelse/analyse i dansk delen. Mit emne er: Hvilke rolle de sociale medier har spillet i de aktuelle oprør i de a... -
Filosofi i 1. g?
ForumindlægVidste ikke lige hvilken kategori det her passer ind i, men nu opretter jeg det her... Jeg går i 9., og skal nu til at finde et gymnasie at søge ind på. Jeg vil meget gerne have filosofi (helst på A niveau, men hvis det ikke kan lade sig gøre er andet fint) men kan kun finde det som valgfag, hvil... -
Matematik Sandsynlighedsfordeling
ForumindlægHej jeg har et problem med denne opgave. Forhåbentlig er der et klogt hoved derude som kan hjælpe mig med denne opgave. Øvelse 3 I en produktionsvirksomhed har man erfaring for, at der er fejl i hver 25. producerede enhed. Fejlen skyldes tilfældige omstændigheder, der ikke er under virksomheder... -
Korrekt eller ik
ForumindlægLige hurtigt spørgsmål da jeg er i tvivl guysss. Siger man - When social studies makes you fall asleep eller when social studies make you fall asleep? Jeg har markeret det sted hvor jeg er i tvivl. Tak venner -
haster-haster! (ligninger)
Forumindlæghvordan løser man den her ligning: x : 9 = 5 -
Svar til dig fra pvm
ForumindlægTil Lorenzia100 Jeg har vedhæftet hjælp til opgave 9 til dig. -
X-værdierne til parallel tanget til graf. B1141
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede. Det er 9. d) -
Opsparing 3
ForumindlægNogle der ved hvordan ? 8+9+10? -
øvelse 33 i helge myginds kemiøvelser
Forumindlæghej. Jeg har et stort problem. I øvelse 33skal jeg beregne koefficienterne a og b i reaktionsskemaet:aFe3+ + bNH3OH+ (pil) aFe2+ + ??= nitrogenholdigt reaktionsprodukt.Jeg har fundet frem til Masse af (NH3OH)2SO4: 0,08gVolumen 0,0200 M KMnO4: 21 mLNH3OH+: n= 0,96Fe2+: n=0,084kan det passe?Hvorda... -
3 A-niveau
ForumindlægJeg overvejer at læse psykologi, og har på nuværende tidspunkt et snit på 9,6 , men regner med at kunne hive det op på de 9,8, som var sidste års (2005) adgangskvotient på psykologi. Men jeg er lidt bange for, at adgangskvotienten går hen og bliver 10+ pga. de nye regler om at 3A-niveau giver 1,0... -
Kendt eller ukendt tekst
ForumindlægEr der nogen der er klar over om eksaminationen i OLD foregår i kendt eller ukendt tekst? -
HJÆLP!!
Forumindlæghej der ude, er der nogle der evt har fået noget afvide omkring hvor de er optaget henne altså Gymnasiet eller HF jeg har selv søgt, men er lidt nervøs, jeg følger bare at jeg nu har ventet i så lang tid, for at kunne modtage det brev fra det gymnasie jeg skal starte på, ved i evt hvornår man f... -
SSO sidehoved
Forumindlæghej. Jeg er lige gået i gang med at skrive min større skriftlige opgave, men jeg er i tvivl om, hvilke informationer jeg skal skrive i sidehoved. Er der nogen, som kan hjælpe med det? hvilke informationer har i skrevet? navn, titel, fag etc. -
Biologi A
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau? -
Samme lærer i mat B og mat A?
ForumindlægHej\nMin studieretning indeholder bl.a. matB, som jeg har tænkt mig at opgradere til matA. Eneste problem er at vores nuværende mat-lærer ikke er så god. \nSå skal jeg også have den samme lærer, hvis jeg vælger matA? Er der nogen der ved noget om det? -
fra 2.g til hf?
ForumindlægHej jeg går i 2.g og overvejer at skifte til hf. Er det muligt for mig? -
3.G næste år!
ForumindlægHej Da jeg grundet nogle dårlige skriftlige eksamer og derfor er rykket en del ned i snit har jeg valgt at tage 3.G om, men hvorhenne har de samlet den gamle reform til næste år? Jeg bor i KBH området.. Er ikke så vild med at tage et studenterkursus da det er 2 år. BlackBetty -
Issue voting??
ForumindlægHejsa, har fået til opgave at redegøre for hvad begrebet "issue voting" betyder? Derfor ville jeg høre om i kunne hjælpe mig lidt på vej, skal ha skrevet 5-10 linje om det.?? Ved bare ikke lige hvad jeg skal skrive?
