Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17521 til 17540 af 45450
-
Haster!! Oversættelse af en enkelt sætning!
ForumindlægHej! Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning til engelsk: "Af alle væsner var kvinden det væsen, som trak det ynkeligste lod" Og ved I hvordan man siger "Det gamle Grækenland" på engelsk? Håber I kan hjælpe mig.. -
oversættelse
Forumindlægjeg har brug for hjælp til følgende sætninger (,der skal oversættes til engelsk) : Frygten for at verden ville ende som en giftig losseplads. Eller at en atomkrig ville udslette alt liv på få minutter. -
Stil på en side, hjælp
Forumindlægnogen der har en god ide til en engelsk stil på en side, den skal handle om "my favorite waste of time" håber der er en eller nogen som kan hjælpe mig.. -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
Begreb ("coming of age")
ForumindlægJeg skal oversætte et begreb til fransk, men jeg ved ikke, hvad det hedder på dansk. På engelsk hedder det: "Coming of age," og handler om, når et barn bliver voksen og overgangen dertil.Hjælp? -
stedord
Forumindlæghej alle jeg skal på dansk skrive om hvad stedord er, og give nogle eksempler på engelsk. men jeg ved altså ikke hvordan jeg skal starte? håber at nogle ville hjælp, tak på forhånd -
3.g
ForumindlægHej alle sammen :D Tænke på om nogen af jer har nogle ideer til nogle bøger jeg burde læse , der vil hjælpe mig i Engelsk og Dansk i 3 g? -
Fremtid
Forumindlæghvordan siger man disse sætninger i fremtid? - jeg skal købe en hvid skjote i morgen - skal du købe en bog i boghandelen i morgen - Juan vil lærer engelsk på kort tid -
Tilbyder SRP-hjælp i Historie og Samf.
ForumindlægJeg hjælper gerne med opgaver i primært historie og samfundsfag, sekundært engelsk og dansk. Ganske simpelt krav: læs min profiltekst først :-) -
Ingen der vil hjælpe?
Forumindlæghej. Jeg har lagt et indlæg herind i kategorien engelsk. Der er ingen der har rettet, er der ingen der vil rette indlæget. den hedder forrestem "rettelse haster" pleass se den engang det er meget vigtigt -
lovgivning af overvågning i England.
ForumindlægHej. Jeg skriver Sudieretningsopgave om overvågning, og jeg kan ikke finde noget om engelsk lovgivning om overvågning. Jeg har fundet alt om den danske mm. Håber i kan hjælpe. Hilsen ML -
Præsentere sig selv til eksamen..
ForumindlægHej, jeg har måske et lidt underligt spørgsmål, måske pga. nervøsiteten. Men hvordan præsenterer man sig selv til eksamen? F.eks. i engelsk: hvor meget skal man så sige om sig selv? Behøver man at nævne hvor man kommer fra?? - Det vil være super hvis nogle kunne svare. -
Identity
ForumindlægHej derude, jeg er igang med en opgave om identity.... Men er der nogle er jer derude som ville komme med en god forklaring på "What is identity" på engelsk.. Tak på forhånd.. -
Are/is?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare, hvornår man anvender ''are/is'' på engelsk, specifikt? Ex: Politiet, som alle stoler på, er glade for dommen. Manden var en forbryder. -
Schoolshottings I USA
Forumindlægjeg har valgt at snakke om Schoolshottings I USA til min engelsk emsamen, men nu er jeg itvivl om hvad jeg skal snakke om. Jeg vil gerne perskeptivere til Australiens våbenlov. Hvad skal jeg skrive om? -
terminsprøve imorgen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her om en uge, men jeg ved bare ikke hvilke emne jeg skal vælge? Hvis nogen af jer kunne komme med et par forslag vil det være rigtig fedt!!! Overordnet emner er: 1. The history of the engelsk speaking countries 2, Life in Canada PLEASE PLEASE VÆR SØD A... -
SRP, Valg af emne.
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal ligesom alle andre 3g'ere skrive SRP her i december. Jeg har valgt at skrive i Engelsk og dansk, da jeg mener at det giver mulighed for en god sammenhæng mellem fagene. MEN! Jeg ved absolut ikke hvad jeg skal skrive om, så hvis der er nogle der har en god idé til et godt... -
Billedkunst eksamensforberedelse..?
ForumindlægVi har en time til at forberede os forinden eksamen. Opgaverne som vi traekker vil ofte inkludere 2-4 analyser af professionelle vaerker. Dem vil jeg så lave nu inden for hver emne som spoergsmålene vil omhandle. Emnerne er: Portraet, farver, rum, arkitektur, gengivelsesstrategier og et par andr... -
AT 2018 om medicinsk cannabis!!
ForumindlægJeg skal i AT skrive om cannabis til medicinsk brug i Danmark. Jeg har nogen lunde fået udpenslet enoneliner og to underspørgsmål, jeg mangler dog et diskuterende. Jeg er helt blank, har prøvet nogle forskellig, men de ender med at besvarer det samme som spg 2. Håber der er nogen som kan hjælpe e...
