Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17521 til 17540 af 47925
-
Hvordan skriver man en diskussion og konklusion?
ForumindlægHej! Hvordan skriver man en diskussion og konklusion i fysik? -
Redegørelse for bestemmelse af vækstmodel ved regression
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen. Jeg har et spg det omhandler vækstmodeller. Jeg har lavet redegørelse for, lineære funktion, eksponentielle udvikling og fordoblings- og halveringskonstant. Men det sidste delspørgsmål forstår jeg ikke rigtig: Der... -
Guld korn-
ForumindlægHejsa jeg forbereder mig til eksamen, og mit pensum er følgende: -Romeo & Juliet -Shawshak redemption -Harrison bergeron -Our son Mark -Dead man walking -Moll magee -38 who saw a murder -Conditions of the working class Så hvis nogen har nogle guld korn, tema/budskab samt perspektivering til ove... -
00 i Dansk mundligt men optaget på erhvervsuddannelse?
ForumindlægSå jeg har været til min dansk mundligt eksamen i dag, og lad mig bare lige sige det sådan at den gik helt forfærdeligt dumt. Jeg har glemt at læse nogen helt bestemte ting som de sprurgte om, og det har trukket mig helt ned. Jeg er allerede optaget på min erhvervsuddannelse, men kan jeg stadig ... -
Lektiehjælp SPANSK
ForumindlægHey. Jeg søger lektiehjælp til spanskeksamen! Jeg trækker mit spørgsmål d. 10juni omkring kl. 11:00 og skal op til eksamen dagen efter d. 11. Jeg har spansk på A niveau, og søger en der har fuldstændig styr på det! Jo bor i Vedbæk og i Hellerup, så hvis der er nogen der har lyst til at tjene nog... -
Udtale
ForumindlægHey:) Jeg skal til eksamen på fredag og har i den forbindelse trænet meget med oplæsning. Mit problem er, at der er nogle ord jeg er i tvivl om, hvordan man udtaler. Jeg ved godt, at der er en "guide" i ordbogen, men jeg ved ikke, hvordan man skal forstå den. Håber i kan følge mig;) ... -
opg i kemi
Forumindlæghey folkens jeg skal snart op til kemi årsprøve og øver mig lidt i forvejen, men desværre støder jeg på problemer og derfor ville jeg lige spørge jer herinde...opg1)styren(C6H5CHCH2)polymeriserer til polystyren, skitser reaktionsskemaethvordan var det nu med polymerisation?håber jeg kan komme med... -
Hvordan lyder spørgsmålet?
ForumindlægHej folkens.Jeg skal til årsprøve i mdt. matematik i morgen - 1.g. Jeg vil i den forbindelse gerne høre, hvordan et spørgsmål kunne lyde? Vi har fået opgivet mulige emner, så vi kan principielt forberede alle emner og være sikre på at komme op i et af dem. Men hvordan vil spørgsmålet/opgaven lyde... -
Metode - Religion
ForumindlægHej, Hvilken metode bruger man i religion? Jeg skal analysere Johannes Åbenbaringen. På forhånd tak for hjælpen :) -
Gode elever får dårlig karakter?
ForumindlægVi kender det alle sammen, de gode elever der altid hørte efter, tog noter og lavede lektier fik ikke de højeste karakter, og nogle af de mere sløsede elever, der havde stort fravær og ikke altid fulgte efter og sjældent tog notater fik 10 og 12 taller.. Hvorfor er der, der er nogle der b... -
Sum af summarum
ForumindlægOgså bragt i Gymnasieskolen d. 15-05-08 På en kærkommen og snarligt forekommende dato bliver undertegnede student fra Rødkilde Gymnasium i Vejle. Jeg og min årgang rundt omkring i landet bliver den første årgang med et afgangsbevis fra den nye gymnasiereform. Vores rektor satte prædikatet &rsq... -
HJÆLP
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan den franske mundtlige eksamen foregår !!! ??? jeg er i tidspres -
Vektorfunktioner - Mangler de sidste 3
ForumindlægHej alle, Vi har i min klasse fået en bunke opgaver, og jeg jeg mangler noget hjælp til 3 af dem. De omhandler alle vektorfunktioner. Jeg håber på nogen herinde kan hjælpe mig med dem, eller før har løst dem? Opgaverne kommer fra bogen: MAT A HTX, og er udgivet af Systime. De ligger i kap... -
AT
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive synopsisen til min AT vedrørende den globale opvarmning i Fysik A og Historie A. Jeg skal i min første problemstilling kort redegøre for den industrielle revolution. Det som jeg er i tvivl om er, hvilke historiske metoder som jeg skal anvende. Jeg gør brug af to f... -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Fra Kommunikation/IT til programmering
ForumindlægJeg kan se, at kategorien "Kommunikation/IT" som på HTX fås på A og C-niveau og som tilmed er et studieretningsfag på HTX, er blevet lavet om til "programmering". Det er jeg i allerhøjeste grad utilfreds med, da programmering ofte er et valgfag på C-niveau samt at kommunikatio... -
lektiehjælp i Mat/Fys tilbydes i Aalborg omegn
Forumindlægsøger du hjælp til matematik eller fysik? - Citér 26. december 2013 af Science4ver - Niveau: Universitet/Videregående Hej går du på Gymnasiet eller en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Er du ikke tilfreds med din nuværende præstation eller er du dumpet til din eksamen? Så er hjælpen n... -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ... -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak..
