Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17521 til 17540 af 45492
-
størrrer opgave
Forumindlægjeg er hf´er og overvejer at skrive min 2 års opgave i biologi.Tror i at sukkersyge ville været et godt emne?? -
Kvartilsæt
Forumindlæghej jeg er helt lost i dette emne. nogle der kan hjælpe? -
Glødepære og hjemmelavet pære
ForumindlægVi har i fysik lavet et forsøg hvor vi lavet en glødepære. Som forventet og ifølge teorien får vi en kurve hvor hældningen falder. Til gengæld har vi også lavet vores egen lyskilde, hvor vi satte strøm gennem noget kanthaltråd for at få den til at lyse. Her får vi en lineær kurve, og vores ohm er... -
ensvinklet trekant
Forumindlæger det en der kan hjælpe mig med at løse den opgave jeg har vedhæftet? -
Tysk hjælp (bisætning)
ForumindlægJeg er i gang med at oversætte noget tysk, og er i tvivl om denne sætning eftersom det er en bisætning og udsagnordsordet så skal stå sidst. " Jeg håber, at dig og din familie har det godt" Håber i vil hjælpe. Tak på forhånd. -
Forklar figuren
ForumindlægHej er der nogle derude der kan forklare vedhæftede figur om kromosomer? -
mundtlig engelsk eksamen?
ForumindlægHey...ville lige høre om der var nogen som vidste om man til engelsk eksamen skal oversætte den kendte tekst? eller om det kun er ekstemporal teksten man skal oversætte?Mvh Eva -
kort spørgsmål om differentialregning
ForumindlægEfter jeg har gennemgået mine notater fra matematik B, kan jeg se at min lærer både har brugt ordet differenskvotient og differentialkvotient. Nu er jeg så blevet i tvivl... men det er vel bare det samme, ik??? -
Religion i det senmoderne samfund.. 3 enkelte spørgsmål..
ForumindlægHej.. Nogen her som vil hjælpe med at besvare de 3 spørgsmål, da jeg er gået helt i stå med opgaven. Jeg synes det er svært at skrive noget ned ud fra tabeller, når der ikke er en tekst man kan argumentere ud fra.. 1. Karakteriser danskernes holdning til og brug af religion ud fra de statis... -
Fysik/kemi
ForumindlægHej Man har et fyrfadslys som opvarmer vandet med starttemperaturen 23 grader. Efter 1 min er vandets temperatur steget til 24,5 grader. Dernæst venter man lidt, så vandet køler ned. Temperaturen er 1 grad varmere end starttemperaturen. Så bruger man en lighter til at varme vandet op med i 1 ... -
Skal dette ord skrives med stort
ForumindlægJeg er kommet lidt i tviv om gud skal skrives med stor bogstav i en tekst??? Da jeg flere steder har set at der er blevet skrevet med stor bogstav "Gud", selvom det ikke var efter en endt sætning,altså punktum. tak for hjælp -
strømforsyning- nordpol på sømmet
ForumindlægHej. En der vil forklarer mig hvad det med + og - på strømforsyning, og strømretning og hvordan man ud fra + afgør nordpolen på sømmet med gribereglen?? Kan i forklare helle denne proces? Og så mit andet spørgsmål. For at kontrollere om sømmet er blevet magnetisk, kan jeg tage sømmets nordpol ov... -
hjæLP haster
Forumindlægnogen som vil hjælpe med en historie om a knife , a map , a dead body , a føtex bag . a shampoo bothe det skal være engelsk -
haster; Ideer til notat som Foghs rådgiver!!
ForumindlægOpgaven lyder ; Du er politisk rådgiver for Anders Fogh Rasmussen. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan globaliseringsspørgsmålet skal håndteres i en kommende valgkamp. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive.. nogle der har nogle ideer, eller evt har lavet denne opgave om... -
Molare masse
ForumindlægMan ønsker at bestemme et stofs molar masse og opløser derfor 4,36 g i 10 g benzen. Kogepunktet for denne blanding bestemmes med Beckmanntermometer og findes at ligge 0,015 grader over benzens kogepunkt\n\nA) Beregn M for det opløste stof\nB) Beregn M, når kogepunktet er 0,016 grad (altså med en ... -
Statistik fra den virkelige verden
ForumindlægJeg ser på en række fejl i et telekommunikationsnet, som faktisk bliver talt op af noget netværksovervågningsudstyr. Jeg har brug for at se, om disse fejl fordeler sig jævnt, eller om de kommer i tidsmæssige peaks, f.eks. forårsaget af udstyrsfejl eller midlertidige problemer i nettet. Lad os... -
Hjælp til Trekanter og højde
ForumindlægNogle der kan hælpe med opgave 5 a. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100831_mat_C_hf2.ashx Jeg har siddet i mange t... -
TI-89 problemer
ForumindlægHej! Jeg er i panik. Min TI-89 opfører sig underligt, og jeg skal til terminsprøve imorgen. Den vil ikke udregne brøker. + og - er intet problem, men når jeg skriver en brøk ind, reducerer den bare. Er der nogen, der kan hjælpe? -
Blod
ForumindlægHej. Er der ikke en formel for blod? altså hvordan de røde blodlegemer og hvide blodlegemer køre igennem kroppen osv. Eller bare en god formel i forbindelse med blod? - håber virkelig der er nogen som kan hjælpe! -
Variable og sammenhænge
ForumindlægSidder med den her matematik aflevering og jeg forstår den simpelthen ikke.
