Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17561 til 17580 af 33479
-
Et par gode internetsider?
ForumindlægHej, Jeg søger nogle sider på nettet som fortæller noget uddybende om hvad, der foregår i Nordkorea lige op til Korea-krigen. Jeg har prøvet wikipedia, cia og historie-nu.dk, og ingen af dem fortæller særlig meget om det... Det haster temmelig meget. -
Oversættelser
ForumindlægHej Er nedenstående sætninger rettede korrekt?: 1. The children were ran away, so the parents called the police. Rettet: The children were ran away, so the parents called the police. 2. If you have drunk a lot of coffee, you sleep badly tonight! Rettet: If you have drunk a lot of coffee, ... -
Is It Possible to Find Love Online?
ForumindlægEr der nogen andre der har trukket emnet Love? jeg har Love on the internet men kan ikke finde noget rigtigt om det.. Er der ikke nogen der kan hjælpe?;( -
Er mine karaktere okay
ForumindlægJeg er meget interesseret i dyr og vil rigtigt gerne være dyrlæge, jeg går i 7 klasse og vil gerne vide hvad jeg skal op på i karaktere. Lige pt får jeg 7 i fysik-kemi og 10-12 i matematik?? -
Ordstilling, help!
ForumindlægI de følgende sætninger skal der byttes om på ordstillingen, dvs. verballed før subjekt, så vidt jeg ved! 1)Næppe havde han sagt det, før det skete; Hardly had he said it, before it happened. ? 2) Engang var jeg svømmet for langt ud: Ikke et bud på selv, hjælp! 3)Ikke før søndag kunne han gør... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Eng. oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen der kunne kigge min oversættelse igennem =) Her er den: 1)Aviserne er steget meget de sidste år på grund af inflationen eller kapitalismen eller de store avancer (1) eller hvad (2) det (nu) kan være. - The newspaper is grown a lot these last couple of years because of the ... -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Vietnamkrigen - Krig og medie
ForumindlægHej! Jeg skal i den kommende uge skrive AT-opgave. Hovedemnerne jeg kunne vælge mit emne udfra er, krig og enten medie eller teknologi. Jeg har valgt krig og medie, og udfra dette har jeg valgt at skrive om "De amerikanske mediers indflydelse på Vietnamkrigen". Jeg ville i den anledni... -
Skr. dansk HF i mandags.
ForumindlægHej med jer, Nu har jeg læst en del mener igennem og kan se, at der er stor forskel på hvilke emner man kommer op, alt efter om man tager HF, HHX und so weiter. Er der nogen som tog HF-skriftlig dansk i mandags og som vil komme med deres mening om eksamens-forlægget? Evt. hvad i skrev om? Knus... -
Rettelse? Hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK -
Kemi
ForumindlægHvad er Ce(SO4)2, ferroin og en skilletragt?? -
Engelskeksamen
ForumindlægHej... Jeg ville bare spørge om der er nogen af Jer, der ved hvordan en skriftlig engelskeksamen i 9.klasse foregår?? Jeg vil specielt gerne vide, hvordan fristil-delen ser ud. Er det en 100% fristil eller får man et overordnet emne? Håber I vil hjælpe.. Anne <33333 -
Samarbejde (Rühmann)
ForumindlægJeg vil gerne fremover samarbejde om tysk, så kan vi jo får nogle forskellige bud på banen, det er måske en fordel for eleverne, men det kommer helt an på tonen i indlægget. -
Skoletræthed - optagelse på HF
ForumindlægJeg er en pige på 15 år (fylder 16 i januar), der startede i 1.g i år, naturvidenskabelig studierætning. Skoletræthed er noget jeg, som mange andre, lider af, og jeg ved at jeg ikke vil klare at gennemføre hele gymnasiet med andet end lortekarakterer, da jeg totalt mangler motivation. Jeg har ... -
Lidt grammatik hjælp!
ForumindlægHejsa. Hvis man skal sige, landets regering, hvordan er det så lige det ser ud? The country's goverment? Mvh Louise -
9 små sætninger rettes
Forumindlæg1) Tror du, det nogen sinde vil lykkes dig at vænne dig til den danske sommer? Do you think, you ever will succeed in get used to the Danish summer? 2) Kan du holde ud at se på tyske og skandinaviske turister på Mallorca og Rhodos? Can you hold out looking at the German and the Scandinavian to... -
Abstract
ForumindlægEr der en som vil kigge mit abstract igennem? -
Hjælp: Hvad synes du om denne formulering?
ForumindlægHej Alle Hvad synes i om det nedstående afsnit. Er det forståeligt? Ideer til omformulering? Andet ordvalg mm? Afsnittet skal være starten på svaret til et redegørende spørgsmål hvor jeg skal forklare det amerikanske Valgsystem. Efter afsnittet vil jeg så gå i dybden og dette er blot &q... -
reinsteigern
Forumindlæghej er der nogen der ved, om der findes et dansk ord for "reinsteigern" eller "hinensteigern"? vi er flere der har diskuteret det, og vi kan bare ikke komme i takne om et tilsvarende ord på dansk. jeg er bare helt blank, og det er kraftedeme irriterende! og det står altså d...
