Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17581 til 17600 af 321608
-
HJÆLP!!! forstår nicht
ForumindlægWenn es den ganzen Tag regnet, traüme ich davon, in der wanne zu liegen, mit Schaum. Mein Alltag sieht so aus: Um acht Uhr klingelt mein Wecker mrgens,dann höre ich Radio, am liebsten die Nachrichten oder klassische Musik. Dann rolle ich mein Sachen zusammen, räume den Hauseingang, binde die Tasc... -
Funktionsundersøgelse
ForumindlægGodaften.Jeg er blevet bedt om, at gøre rede for at funktionen (x-4)/(x^2) har maksimum i 1/16.Kan jeg gøre det ved hjælp af grafregneren og i så fald hvordan skal jeg så argumentere for brugen af den? -
øko systemet
Forumindlægder er vel ikke lige nogen der kan forklare alt det der med CO2 udledning, økosystemet og drivhusgasser. generalt hvordan brug af køretøjer og sådan påvirker vores økosystem -
SSO
ForumindlægHejzaaa.. ved nogen hvordan pest kan sammenlignes med Tuberkulose? OG hvilke konsekvenser Den sorte død fik for samfundet i Europa og Danmark?????? -
1930'erne?? Van der Leeuw?
ForumindlægHej.. jeg er i tvivl om hvad det er der sker i 1930, med hensyn til definition og opfattelse af religion. det er noget med en der hedder Van der Leeuw. kan nogen forklare det? -
Vurdering/diskussion og konklusion??
ForumindlægHej. Håber I kan hjælpe Jeg er tvivl, om hvad der skal skrives under vurdering/diskussion og konklusion. Kunne I give mig et eksempel med industrialisering (det skal jeg skrive om)? -
sukkerstof opbygning
Forumindlæghej er der nogen der kan afstemme denne reaktionsligning? C6H12O6+ 3O2 → 6C6O2 + 6H2O og hvorfor kan man ikke se på den kemiske reaktion hvilket monosakkarid der er tale om? -
Dyr - symboler
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde ud af hvad forskellige dyr symboliserer og hvilke værdier de har? Har brug for følgende dyr:UgleMuldvarpSekretærfuglRævMarkmusFransk puddelHøneGøgHåber I kan hjælpe!! -
Analyse af case i Psyk B. - Hvordan?
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive SSO i Psykologi. Jeg skriver om kognitiv terapi og emotionel ustabil personlighedsstruktur (borderline), og skal analysere denne case: http://politiken.dk/kultur/boger/interview_boger/ECE79678/at-holde-cirklen-intakt/ Jeg skal tage udgangspunkt i min redegørelse ... -
Hjælp til kildekritik
ForumindlægHvis nu jeg skal lave kildekritik af en afskrift på en tale, er det så en førstehånds- eller andenhåndskilde der er tale om? Og i så fald, kan det stadig klassificeres som et levn, selvom det er skrevet langt efter selve talen? -
kombinationer
ForumindlægHvis man har en nummerplade med 5 cifre, hvor mange forskellige kombinationer af nummerplader kan man så lave ? Jeg vil gerne vide hvordan man regner det ud.På forhånd tak./Xabbu -
Hjæælp
ForumindlægEr virkeligt forvirret ligenu Er der nogle der kan skrive formlerne for, halveringstiden, halveringstykkelsen og halveringskonstanten Er der nogler af disse tre, som er det samme ??? Tak på forhånd -
Hjælp!!!!!!
ForumindlægEr der nogen der virkelige kan fortælle mig hvad grundmængde går ud på, og hvordan man finder grundenmængden i fx. et nummerisk opgave |x+3| = |2x+10| -
Bevis - kapitalfremskrivningsformlen...
ForumindlægHej folkens.Kapitalfremskrivningsformlen :Man lægger p procenbt til et tal K0 ved at gange det med fremskrivningsfaktoren 1+r = 1+p/100.K1 = K0*(1+r)Tallet r = p/100 kaldes vækstraten.Bevis for ovenstående sætning:Sprogligt formuleret:Nyt tal = gammelt tal + procenttillægMed betegnelserne:K1 = K0... -
skema
Forumindlægnogen der har et skema over schweiz' samlede eksport og import?? -
Omskrivning af en andengradsligning
ForumindlægHej...! Min opgave lyder: Omskriv ligningen 9x^2 + 12x + 4 til formen (ax+b)^2... Hvorledes skal opgaven løses??? -
skønsregning ?
Forumindlæghej jeg har par opgaver hvor de skal skrives som skønsregning men ved faktisk ik hvad og hvordan skønsregning er ? har fx denne opgave hvor der skal være skønsregning på : 10% af 1200 -
Hjælp matematikopgave!!
ForumindlægEr der nogen som har en ide til, hvordan jeg kan gribe denne opgave an? Og evt. give mig et eksempel udfra de oplyste tal. På forhånd tak for hjælpen. :-) -
Unge kvinder tilbage i historien???
ForumindlægHej Hvad menes der når man taler om ´´kvinders stilling´´? Hvad kan man skrive om det? Jeg er i gang med et projekt, men forstår ikke om de mener sådan noget med abort eller havd menes der med dette? -
HJÆLP TIL MATEMATIK???!!!
ForumindlægHvor mange minutter skal man højst tale hvis man betaler 20 kroner i abonnement og 50 øre i minuttet? Og hvordan kan man se det på en graf? TUSINDE TAK PÅ FORHÅND!!!! :)
