Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17601 til 17620 af 60879
-
Hjælp Tysk eksamen i morgen - Treffpunkt Weltzeituhr
ForumindlægNogen der har læst denne tekst og har nogle noter til den? alt form for hjælp er velkommen, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg er virkelig dårlig til tysk. SÅ please hjælp. Jeg er desperat. -
HJÆÆLP! NG eksamen på tirsdag! Naturens balance??
ForumindlægHej :) jeg skal til NG eksamen her på tirsdag i 1.g... jeg har noter til alle mine emner, men mangler dog et: Naturens balance????. nogle der kan forklare mig hvad det handler om??? -
Eksempel på disposition til historie eksamen stx
ForumindlægHejsa . Jeg er så heldig at skal op til historie eksamen i morgen - og kunne derfor godt tænke mig at høre, om nogen af jer evt. har en disposition liggende (bare så jeg har en ide om, hvordan den ser ud) ? -
Gode noter til kemi b eksammen
ForumindlægHej alle, Jeg skal op her om 1 uge til Kemi eksammen. Jeg er i gang med at læse op, så hvis der nogle der har lyst til at dele deres kemi noter, vil det være en stor hjælp<333 -
HAR DU HAFT ERFARING MED REKLAME I EKSAMEN HJÆLP HJÆLP HURTIGT!
ForumindlægHejsa SP Leder efter en som har haft eksamen i reklamer/dem som har meget og god erfaring med reklamer. Brug for hjælp omkring min disposition også med punkter siden det er reklame -
Mundtlig dansk eksamen 9 klasse
ForumindlægHej herinde Skal til mundtlig dansk eksamen 9 klasse i novellen Pernille af Hermann Bang, fordybelses område1800- tallets litteratur. Nogen som kan hjælpe mig med hvad jeg kan perspektivere til? -
KEMI EKSAMEN HTX 31 MAJ 2016
ForumindlægHej SP'er Er der nogle, der har været op til eksamen i kemi idag og evt. vil ligge deres facit op således, at jeg kan sammenligne med mige egne resultater? -
Eksamen erhvervsrådgivning, 3 sem finansøkonom
ForumindlægHej alle finansøkonomer. Jeg skal til eksamen i erhvervsrådgivning her i dec, og er helt på bar bund. Vores uddannelse er bygget sådan op med temaprojekter, og den uge hvor jeg skulle have tema om denne eksamen lå jeg desværre syg med influenza. Imellem tiden er vores lærer gået ned med s... -
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 'teknologi' linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca.... -
Kursus
ForumindlægHei, Ved nogen her om man på nettet/... kan se hvor der findes kursus i engelsk? Her tænker jeg på fx nogle aftenhold osv.. Eller evt kursus i forskellige fag.. :) -
Dansk Mundtlig Eksame - Folkeviser- og Eventyr
ForumindlægJeg har trukket folkeviser og eventyr til mundtlig dansk. Jeg leder efter endten et folkeeventyr eller kunsteventyr, men det er meget svært at finde en god en som jeg kan analyse. Er der nogen som kan give mig forskellige forslag til hvilke eventyre der vil være oplagte? Og vil lige sige at jeg i... -
spørgsmål til mundtlig eksamen Matematik B
ForumindlægHej alle, "Gør rede for hvordan andengradspolynomiets rødder beregnes herunder bevises formlen for evt. løsninger." Jeg er blevet i tvivl om jeg også skal lave beviset for diskriminantformlen, når det er matematik på B. Jeg mener ikke selv at jeg kan finde beviset i min bog, men hvis d... -
projekt opgave eksamen 9 klasse hjælp
Forumindlæghej. jeg har valgt at have om jobs der redder liv da vores overemne er "det dyrebare liv". jeg ville hører om der var nogen der havde nogle gode emner at skrive om i henhold til jobs der redder liv så som:"læger,brandmænd,politimænd, militæret... osv". andre gode råd og id... -
Differentialligning eksamen 2009 opgave 16
Forumindlæghej, Jeg sidder med opgave 16 fra sidste års eksamenssæt, og kan har problemer med opgave 16 som lyder: "Et vandbad opvarmes fra 20°C til 100°C. Den indre temperatur (målt i °C) i et bestemt objekt, der befinder sig i vandbadet under opvarmningen, er en funktion f af tiden t (m... -
Rettelse af lille spansk stil til Eksamen.
ForumindlægHej allesammen! Nogen som vil rette denne bette tekst her? Er mest i tvivl med der nederste 2 sætninger. Tak :) Me llamo Emin. Tengo una madre, un padre y una hermana. Nos llamamos la familia Erkocevic. Vivimos en Denmark, Randers en una rojo piso. Mi madre se llama Sabina y tienes 39 año... -
studie hjælp
ForumindlægJeg ville altid gerne studere Jura, men mit gennemsnit er desværre for lavt. Nu har jeg fundet ud af at jeg eventuel kunne tage min bachelor i HA Jura, og derefter skifte over til det almindelige jura studie. Nogle der har forstand på om det kan lade sig gøre? For at kunne komme ind på HA jura... -
Engelsk, nogen som kan rette den?? :) skal sendes om 30 min.
ForumindlægTeenager A teenager is a person between thirteen and nineteen. The difficulty about teenagers and older people is, teenagers are going in the puberty and is not so focused on the school, as they have been before. When they are going in the puberty, they are thinking about sex, girls, boys... -
Engelsk omvendt ordstilling, hvis sætningen indledes med ADV???
ForumindlægEr der nogen, der gider at kigge på mine fejl osv.? 1) Hardly had he said it before he went shooting. (Næppe havde han sagt det, før han blev skudt.) 2) Rarely have the mankind faced with big problems. (Sjældent har menneskeheden (mankind) stået over for større problemer.) 3) Once...
