Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 17601 til 17620 af 24089
-
Avis?
ForumindlægHvilken avis er den bedste, synes du? -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p's. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
klimaændringer :)
Forumindlægheej, ka nogen hjælpe mig med at give mig et underemne til '' hvad er klimaændringer'' helst ikk drivhuseffekt, global opvarmning :) -
en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball
Forumindlæghej er der nogen som sidder inde med en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball tak på forhånd :) -
AT - Hva' er det?
ForumindlægHej Hvad er AT-forløb helt præcist? Vi skal snart have AT-forløb, hvor emnet er Klodens fremtid, og nogele uger efter emnet, Krop ogsamfund Jeg kunne godt tænke mig at høre Hvad AT-forløbet går ud på? Hvad laver man helt præcist? Skal man skrive en opg osv ud fra det eller? (Jeg er 1.g... -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
Aristoteles - Etikken
Forumindlæg1. Bog. l.4 Sidste halvdel af nummer 4 forekommer mig ikke klar! jeg ved ikke hvordan jeg lægger noget ind her, men hvis en anden har mulighed for at læse den, og kan forklare mig hvad der ligger i den. -
de olympiske leje
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Skal skrive en stor opgave okring De Olympiske Leje. Er der nogen som ved hvorfor folk demostrere over fakkel som der er nogen som løber med? På forhånd tak.. -
ol 1972
ForumindlægHej ;) Nogen som kan hjælpe? Hvorfor blev der terroer under OL i 1972? På forhånd tak! -
AT - biologi og historie?
ForumindlægHej, jeg overveer meget om jeg skal vælge fagene bio og his til AT. I bio har jeg tænkt på Darwin og Gregor Mendel, men kan ikke selv komme på en historisk vinkel hvor man får brugt historisk faglige metoder?? Et emne jeg også har tænkt på er gennembrudet med sygdomsviden ifht. europæernes bedre... -
Spøgelset Mule Killers
ForumindlægHej, I de 40 dage, jeg har været på Studieportalen, er det spørgsmål, jeg oftest er stødt på, spørgsmål der handler om engelske stile om "Mule Killers" Jeg har hidtil prioriteret IKKE at gøre noget ved spørgsmålet, fordi der ligger så meget i forvejen. Men nu fortæller Ayazaman mig, at ... -
AT 2010 -- Heroin
ForumindlægHey, jeg vil gerne skrive om heroin i AT, hvor jeg er helt sikker på at inddrage kemi B. Yderligere har jeg tænkt på at inddrage samfundsfag eller historie. Men hvad for en vinkel skal jeg se det fra, og hvordan skal fagene kobles sammen? Her er jeg virkelig på bar bund. Jeg har lavet en proble... -
Dansk eksamen (A-niveau) hjælp please? :-)
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan sådan en eksamen foregår? Skal snart op nemlig, og ville gerne vide hvad jeg kan forvente at komme ud for. Tak! -
Hjælp, haster meget!!!
ForumindlægHei Jeg skal op til en dansk synopse til afgangseksamen den 24. juni, men vi skal aflvere synopsen på fredag. Jeg trak emnet sagprosa, så jeg ville spørge, om der er nogen her inde som har prøvet at lave en synopse for sagprosa, for så vil jeg gerne have hjælp til at opstille en synopse. Jeg har... -
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
AT: Hvad skrev I om?
ForumindlægNu skal mange 3g'ere til AT-eksamen for første gang og det kunne være interessant at vide hvad andre har skrevet om, både emne og fag. Jeg skrev i biologi og psykologi om genmanipulation, "det perfekte menneske" og vores skønhedsidealer. Hvad med jer? -
induktiv, deduktiv - metode?
ForumindlægJeg sidder lige og er ved at forberede mig til AT-eksamen og bliver lidt i tvivl om, om man overhovedet kan bruge deduktiv/induktiv i den forbindelse jeg vil: Jeg skriver om den forhøjede terrortrussel i DK og i anden del af min problemformulering, hvor jeg skal undersøge grundene til denne foru... -
Overfortolker jeg? Den kroniske uskyld..
ForumindlægHej, jeg skal skrive en anmeldelse af den kroniske uskyld. Jeg har i fortolkningen skrevet noget med at Janus og Tore er en og samme person. Hvor Janus er personens ID og Tore overjeget. Til sidst skriver jeg at årsagen til at Tore bliver indlagt er pga. at personen (som både er Tore OG janus) op... -
HJÆLP - Skal jeg klage over min karakter?
ForumindlægJeg har fået 02 for denne opgave, jeg kan virkelig ikke BEGRIBE hvorfor?? Jeg er SÅ ked af det.... Opgaveformuleringen lyder(SAMF/HIS): Redegør for udviklingen i det danske skolesystem fra 1800-tallet og frem til i dag. Inddrag herunder selvvalgt samfundsfagligt materiale. Undersøg et s... -
retorik?
Forumindlæghej hvad er en retorik
