Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17621 til 17640 af 325233
  • en ligning

    Forumindlæg
    Løs ligningen 1/x+1/x-2=0 Er det noget med at man kan vende de to brøker om, så det kommer til at hedde x/1+x-2/1=0 sådan at man får den samme fællesnævner? Er det så bare med at udregne det som en andengradsligning?
  • Indhold i et portræt

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har fået til opgave at lave et portræt af et familiemedlem, mit problem er nu bare det, at jeg ikke ved hvad man skal have med i sådan et portræt. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at have med og, hvad der er godt at have med. På forhånd tak.
  • Hack min PSP! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan hjælpe mig med at hacke min PSP!
  • rapportskrivning om ”fedtnedbrydning”

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål?
  • Energi

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til at løse denne opgave. Tak på forhånd.
  • Solceller og albedoeffekten

    Forumindlæg
    Har solceller og albedoeffekten noget med hinanden at gøre?
  • Karakterræs

    Forumindlæg
    Til jer der går i gymnasiet eller har gået! Under jeres skolegang bestemte i jer så for et karaktersnit, som I ville prøve at opnå? Enhver forsøger vel at få høje karakterer, men hvilke tal sigter i efter og hvorfor og på hvilken måde regner du med at opnå det snit?
  • PLEASE.. hjæælp FRANSK

    Forumindlæg
    Jeg er blevet totaklt forvirret af hvad min lærer hgar sagt ang. en oversættelse vi skal aflevere i morgen!Vi skal bøje nogle bestemte verber i forskellige tider.. fx har jeg skrevet (efter hende) at en sætning som "hvis han kom i fængsel igen..." der skal vi bruge præsens imperfektum? ...
  • Kostundersøgelse, nogle få spørgsmål, haster

    Forumindlæg
    Hvorfor er fiberindholdet i kosten vigtigt? Hvilken betydning har slaggerstofferne (fibrene) i kosten for dit fordøjelsessystems funktion? Hvilken forskel er der på den kemiske opbygning af mættede (S) og polyumættede (P)fedtstoffer? Hvilken sammenhæng mener man at der er mellem kostens indhold a...
  • Finanskrise synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg håber virkelig, I kan hjælpe mig! Jeg skal lave en synopsis om finanskrisen, men kan ikke finde ud af, hvordan min problemformulering skal være... - Den er sikkert ALT for omfattende, for der er "kun" sat 5 elevtimer af til den. Hvad skyldes finanskrisen og hvad er nogle a...
  • Mat program.

    Forumindlæg
    Hi allHvilket program er godt at bruge til at skrive mat opgaver ind med, ud over Excel..Thx :D
  • Indtegn graf for eksponentielt aftagende funktion

    Forumindlæg
    Hvordan er fremgangsmåden for at indtegne en graf, når der kun oplyses at f(-1)=3 og T2 er 7?På forhånd mange tak
  • Tandlæge - kvote 2 - EMERGENCY

    Forumindlæg
    Hey there.. Jeg har lige fået at vide, at den sidste ansøgningsfrist for kvote 2 er d. 15. marts, det er jo meget snart, såå er lidt stresset.. Lige nu er jeg i gang med 3.g, men vil super meget gerne læse til tandlæge i det næste år. MEN, jeg ved, at jeg ikke har snittet til det, så har tænkte m...
  • Muligheder i militæret

    Forumindlæg
    Jeg overvejer mulighederne for en udnyttelse af de mulige måneder man muligvis risikerer at komme ind og springe efter gymnasiet.Er der nogen der ved hvorvidt man kan udnytte tiden til at lære nogle brugbare redskaber? Her tænker jeg især på fx brandmandsuddannelse, ambulancefører eller andre for...
  • For lave karakterer, hva så?

    Forumindlæg
    Hej!!Jeg har tænkt på at hvis man efter 3.g skulle stå i den situation at ens karakterer ikke lever op til ens ambitioner og man ikke kan komme ind på sit drømmestudie... Hvad kan man så gøre? Findes der suplerende kurser eller noget i den retning?
  • Liberalisme og ulighed

    Forumindlæg
    Hej, jeg ved, at liberalisme accepterer en vis grad ulighed, da det er nødvendigt i et dynamisk samfund, men kan det perspektiveres til funktionalisme? altså det med, at der nogle funktioner i samfundet der bedre end andre?
  • gennemsnit på forskellige uddannelser?

    Forumindlæg
    HejsaJeg ville høre, om I kendte en side, hvor der stod gennemsnit på de forskellige uddannelser?? eller er det nødvendigt at besøge hver enkelt uddannelseshjemmeside, for at finde frem til det snit, som uddannelsen kræver??Hilsen Marie
  • sætte nyt komme

    Forumindlæg
    sæt alle nødvendige kommaer ind her. Nyt komma. I må samtidig gerne besvare spørgsmålet som egentligt ikke er et spørgsmål, i sætningen. "Jeg vil bare høre om du har prøvet latex, og har gode erfaringer med det før jeg kaster mig ud i at lære at bruge det."
  • Studieretningsopgaven i 3.g

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at skrive studieretningsopgaven (3.g) og vil gerne skrive i fagene historie/musik. Men hvilke emner ville virke oplagt at vælge hertil? Er helt på bar bund, så håber i kan hjælpe. :-)
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    hejsa... nogen der lige har lyst til at bruge 10 min af deres tid på at se min stil igennem for fejl(komma- og grammatikfejl eller andet)? http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=75794 på forhånd tak tak..