Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17641 til 17660 af 187712
-
Kort oversættelse
ForumindlægPlease håber nogen vil oversætte det, har selv prøvet det men kan ikke.. ""Partiet over alle partier" -
jernbane
ForumindlægOkay.. dette er sikkert virkelig et dumt spg. men hvad er det der kører på jernbaner? Er det ikke tog? -
Meget lille rettelse
ForumindlægHej er der en der gider kigge min afl. igennem ? Har de hørt, at det rejsebureau, vi har bestilt rejsen hos, er gået fallit? Og de penge, vi har betalt for rejsen, får vi nok aldrig igen. I dag forstår man næppe de forhold, man levede under dengang. Billedet her forestiller min bedstefarm so... -
To korte sætninger
ForumindlægHvad hedder: Som du ved,... og Ved du hvem der har fået en ny computer? -
Mangler hjælp til en opgave
ForumindlægHej , Jeg har de to konlusioner , som jeg skal sammenligne dem med hinanden for at bestemme om hvilkee en af de to konklusion der er bestde til sprog og inholdet. men jeg har faktisk læst dem mange gang , men jeg kan ikke bestemme om hvilke af dem som den er bedst til sprog , og inholdet . jeg ... -
Lille spørgsmål (grammatik)
ForumindlægHej Hvis man skal oversætte: Han bor i et sort hus. Vil dette så være oversat rigtigt: Er wohnt in einem grossem Haus. Det jeg ikke forstå er, om det både einem og grossem skal have endelsen EM. Da in styrer dativ og Hus er intetkøn. Håber i kan hjælpe hurtigst muligt. Mange tak -
Optagelsesprøver ved alle uddannelser!
ForumindlægSom på journalisttudiet på SDU, mener jeg at alle uddannelser på universitetet bør se bort fra snittet fra gymansiet, og hellere gør, som på journaliststudiet, at lave optagelsesprøver, så kun de bedste kommer ind. Hvad mener I om den løsning? -
Svær grammatisk sætning
ForumindlægHej :) Oversættelse af følgende sætning, er den rigtig? 1. Hun vidste, at hun altid ville kunne kende sin far Sie wusste, dass sie immer seinen Bruder erkennen können wollte. -
Førnutid/førdatid
ForumindlægHej, jeg er i tvivl, om denne sætning er oversat rigtigt? Når man danner en sætning med før nutid/datid, må man i visse tilfælde gerne bruge to be som hjælpe udsagnsord eller er det altid to have? Please help!! De er kørt ud til deres sommerhus (cottage), som de har haft i nogle år. The... -
Årsagen til slaget ved Gallipoli
ForumindlægHej! Skal skrive en opg. om Slaget ved Gallipoli, og mangler kun, at skrive årsagen til det skete. Hvis du ved det, må du meget gerne skrive det - På forhånd Tak! -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
Danmark og Jøderne
ForumindlægHej! Skal lave en dansk-historie opgave hvor jeg har valgt og skrive i historie og følgende emne: Jøderne og Danmark. Jeg har formuleret tre spørgsmål som indeholde de 3 taksonomiske niveauer: Redegørende- Gør rede for danskernes behandling af jøderne da de ville op til danmark i 30'erne. ... -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
Hitler og den ariske race
ForumindlægHej, jeg kom til at tænke på hvorfra Hitler havde fået idéen om den ariske race? Havde Hitler fået den fra Heinrich Himmler? - Eller kommer den andetsteds fra? På forhånd tak. -
hvordan udviklede krigen på vestfronten sig?
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan udviklede krigen på vestfronten sig? hvordan kan man tale om en udvikling? -
Diskoskast
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogen der har lavet en bevægelsesanalyse af et diskoskast? På forhånd tak -
Hjælp
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med at nævne nogle gode forfattere der skirver noveller eller evt. bare gode noveller der er nemme at analysere og perspektivere ? På forhånd tak. -
Kan man sige denne sætning?
ForumindlægStasi manipulerede med børn. Dette tydeliggør Stasi's indokrinative opførsel. -
Betydning af ét ord!
ForumindlægKan simpelthen ikke huske hvad ordet "Rechenschaft" betyder og når jeg slår det op i ordbogen, står der "at stille til regenskab" eller sådan noget.. Men er sikker på at ordet af en anden betydning også, fx i følgende sammenhæng: Gabriele Eckart legt eine sehr Dilemma gepr... -
HJÆÆLP!! HURTIGT OG VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!!!
ForumindlægHej.. Jeg håber virkelig, der nogen som kan besvarer mit nedenstående spørgsmål. DET ER VIRKELIG VIGTIGT Hvilke indflydelse havde modstandsbevægelsen haft på Danmarks befrielse d.9 april??
