Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17661 til 17680 af 45492
-
Science Fiction novelle! - det haster!
ForumindlægHej med jer! Jeg er i lidt af en krise. Vi har fået til opgave, at skrive en Sci-Fi novelle.. Normalt elsker jeg at skrive historier og noveller, men det er fordi jeg selv har en idé. Her har vi fået til opgave, at skrive om, hvis vi var blevet frosset nede i en boks i 200 år, hvordan verden så ... -
Vurdering af karakter i forhold til en SRP.
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har lige fået min SRP tilbage, og er letter utilfreds med den givne karakter, og jeg har 14 dage til at indgive en klage, såfrem dette er hvad jeg vælger eller ikke vælger at gøre. Jeg ville hører om der er nogle som ville prøve at vurderer den, eventuelt med en karakter... -
trekanter
ForumindlægHej jeg har følgende opgaven som er uden hjælpemidler for at finde siden IBCI kan man så ikke bruge pythagoras sætning? -
Blodtype - hjælp!
ForumindlægSidder her med mit Eldonkort og har fundet ud af at jeg har blodtype B-. Skal nu finde ud af hvad mine forældre har, men er usikker på hvordan. Har prøvet at ræsonnere mig frem, men det går ikke rigtigt. Jeg ved at min mor har blodtype O-, men ved ikke hvad min far har. Nogen hjælp? -
Vektorfunktion
ForumindlægJeg ville gerne lige spørger hvordan man laver b, har fået lavet a. -
Massemidtpunkt betydning
ForumindlægJeg forstår ikke betydningen af "massemidtpunkt". Det går sådan her i sætningen :"Jorden kredser omkring Solen med en omløbsperiode på et år, svarende til 365,25 dage. Dette er dog ikke en helt korrekt beskrivelse, da Jorden og Solen faktisk kredser om deres fælles massemidtpunkt... -
Binomialtest
ForumindlægDet er opgave 22 og 23a på side 25 som jeg er lidt i tvivl om (opgaven kan findes på https://www.emu.dk/sites/default/files/Binomialfordelingen%20%20Januar%202019.pdf ). Jeg har skrevet følgende: *** Opgave 22) Venstresidet: En binomialfordelt stokastisk variabel X er givet med antalsparamete... -
lys
Forumindlæghej er der noget kan hjælpen mig med dette sprøgsmål? Når man sender lys ind mod et gitter, vil der være en højeste orden man kan se efter afbøjning i gitteret. a) Hvad afhænger det højeste antal ordener af? b) Og hvilken farve lys vil give det højeste antal ordener med det samme gitter? på f... -
Jordens rotationsakse
ForumindlægHvordan ville døgnets og årstidernes variation være, hvis Jordens rotationsakse var vinkelret på Jordens baneplan? -
Titrernigskurven
ForumindlægHej allesammen Jeg går i 1.g ligenu og er begyndt at læse på hvad titreringskurven er osv. Jeg har dermed fundet ud af at kemi b fortæller HVORDAN man kan finde ph-værdien ved ækvivalenspunktet ved syrebasetitrering af NaOH og eddikkesyre. Jeg har læst sååå meget op og set alle videoer, som fort... -
Semikolon
ForumindlægKan man bruge semikolon i følgende sætning “Det var nok det jeg havde det sværeste med; at jeg skulle hjælpe ham, når jeg var vant til at han hjalp mig” -
valg af linjefag på læreruddannelsen
ForumindlægHvad er de store og små fag i grundskolen? -
Essay
ForumindlægKan nogen sende mig en eksempel på en dansk essay? Jeg skal bare være sikker på at jeg skriver min på den rigtige måde, så det er ikke fordi jeg vil kopier noget. -
Tilstandsformer - syntese af acetylsalicylsyre
ForumindlægHej, er der nogen der lige hutigt vil hælpe mig med at sætte tilstandsformer på den vehæftede reaktion?:)) Tak på forhånd -
Kvantetilstand
ForumindlægVille egentlig bare spørge, hvad en kvantetilstand er. Kan ikke finde nogle konkrete svar -
Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge indenfor HF
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige som er meget i Tvivl om hvad jeg skal gøre. Jeg går lige nu på stx men vil gerne tage en HF efter sommerferien, da jeg bliver demotiveret i min klasse, og fordi jeg ikke kan lide at vi bliver bombarderet med karakterer, altså både for standpunkt og afleveringerne. Jeg f... -
Ligevægtskonstant
ForumindlægHej SP Nogen som kan hjælpe med forklar hvilke betydning har størrelsen af ligevægtskonstant for en reaktion. Tak på forhånd. -
Har jeg løste dem rigtige?
ForumindlægHej, nogen ka tjek om de er rigtige? -
Old eksamen!!! det haster.
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål ang. old eksamen. Jeg ved at man kan komme op i en kendt tekst man har arbejdet med på klassen som man så skal analysere - men til eksamen får vi så et papir hvor der står hjælpespørgsmål til hvordan vi skal analysere, eller skal vi selv finde ud af hvordan vi vil ... -
hurtigt rettelse plz
ForumindlægHej allesammen, min lillebror skal til at aflevere en stil, men vil godt have, at en kigger på hans grove fejl (hvis han har nogen) inden han afleverer. Den er meget kort. Jeg har selv hurtigt skimmet det og fundet de fejl jeg kunne se, men håber der sidder en som kan se den også. ...
