Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17701 til 17720 af 23138
-
White Settlers in Australia?
ForumindlægHej, alle sammen! Om 2-3 uger skal jeg op i engelsk mundtlig eksamen og fremlægge om "Australia - The Stolen Generation."Så her er mit spørgsmål: Hvornår var det, "The White Setllers" ankom til Australien? Helt præcist? Jeg kan huske, det var noget det var med 18.... - tallet.... -
Hvad er en filmanmeldelses formål?
ForumindlægHej alle. Hvad er en filmanmeldelses formål? Hvad er det en filmanmeldelse kan gøre.? På forhånd tusind tak. -
Trigonomiske funktioner - idiotformlen
ForumindlægHej har fået til opgave om at forklare om Trigonomiske funktioner hvor jeg bl.a. skal bevise idiotformlen. Jeg kan godt beviset, men ved bare ikke hvordan jeg kan flette det sammen med min forklaring om trigonomiske funktioner. Kan ikke rigtig se hvordan de har noget med hinanden at gøre -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej. Jeg går i 1g på STX og har matematik på A niveau, og jeg har fået en opgave for. Jeg må ærligt indrømme, at jeg overhovedet ikke aner hvordan man laver den. Det kan enten være fordi jeg ikke har fulgt godt nok med i matematik i skolen eller jeg bare ikke har lært det. Ville der være en venli... -
Reducering
ForumindlægHvordan reducerer man denne: (3y/(x+1))+(y/x) -
Integral
ForumindlægNogle der kan forklare hvordan jeg skal beregne dette integral. Forstår ikke hvorfor der står dx i tælleren. Er det bare fordi det er ganget på? Kunne det ligeså godt have stået til højre for brøken eller havde det så været et andet integral? -
folkeskolens afsluttende prøver - mundtlig dansk
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og er lidt i tvivl om selve prøven... Hvor lang tid har man til at forberede sig efter man har trukket en tekst? hvor lang tid skal man snakke? P.s jeg går i folkeskole og vi har prøveform A -
Skriv følgende tal med eksponentiel notation
Forumindlægb=0,000034=3,4*10-6 - resultatet skulle åbenbart være -5 men der er jo 6 decimaler? e=0,0123*0,00145=0,000017835=1,7835*10-9 - resultatet skulle åbenbart være -5 men der er jo 9 decimaler? -
forkortelse
Forumindlæghvordan kan det her være rigtig nogen som kan forklare mig det ? ((1+x^2)^(-1/2)) - (x^2) * ((1+x^2)^(-3/2)) = ((1+x^2)^(-3/2)) * (((1+x^2)^(-1/2)) - (x^2)) = ((1+x^2)^(-3/2)) kan i forklarer hvordan man kommer fra første trin til andet og fra andet til tredje ? -
reducering
Forumindlæghar afleveret en fil. er det rigtig, og kan den reduceres mere? -
Reaktion: Magnesium + svovl- salt- og eddikesyre?
ForumindlægHejsa! Er der nogen der kan fortælle hvad reaktionen er mellem: - Magnesium + svovlsyre - Magnesium + saltsyre - Magnesium + eddikesyre Mange tak! :) -
Forbrændingsreaktioner alkaner og alkener
ForumindlægHejsa, ville høre om der er nogle der kan svaret på dette spørgsmål - Er der forskel på hvilken forbrændingsreaktioner alkaner og alkener undergår? -
got, became eller noget helt andet?
ForumindlægHej Siger man: "The black people´s working conditions got/became horrible, and their salaries got/became low?" -
Østrogenlignende stoffers effekter
ForumindlægJeg skal til biologi eksamen i morgen i "Økotoksikologi og hormon forstyrrende stoffer". I den forbindelse har jeg bl.a. fået til opgave at forklare østrogenlignende stoffers mulige effekter på mennesker samt diskutere/vurdere mulighederne for at afhjælpe konsekvenserne af nogle af de p... -
FSA - Samfundsfag?
ForumindlægHej allesammen! Skal snart op til samfundsfags eksamen, og undrede mig bare over hvis der måske var nogle "samfundsmæssige" begreber, som ville være en god idé at kunne? Altså som fx. magtens tre-deling? - Ved godt at der også har været andre med det samme spørgsmål, men synes bare ikke... -
Tamar Lewin: “Adult and Unemployed”
ForumindlægHey SP Er der nogen der har teksten: Tamar Lewin, “Adult and Unemployed”, eller et resume af den? :) -
udledning af kapitalintensitet i ss (makro)
Forumindlæger gået lidt i stå i udledning af af kapitalintensitet i steady state (ss). den er den basale solow model jeg tager udgangspunkt i: har udregnet flg. 1. 0=sBk-(n+s)k 2. sbk^a=(n+s)k 3. k^a-1 =... -
Psykologi C eksamen
ForumindlægJeg skal til psykologi C eksamen i morgen, og jeg er kommet i tvivl - hvordan foregår denne her eksamen? Hvor meget forventes der egentlig? Selvfølgelig ved jeg nogenlunde hvad der skal ske, men tvivlen kom lige snigende.. Der er vel konkrete spørgsmål til teksten, eller...? Mit mål er 4 eller 7 -
Bestemmelse af langsomste delreaktion (Reaktionsmekanisme)
ForumindlægHej derude Jeg skal bestemme hvilken delreaktion i reaktionsmekanismen som er den langsomste. Det er jeg helt i mørket med... Jeg kan give følgende oplysninger: Reaktionsskema: Hastighedhedsudtryk: (denne er opløftet i 1 og Hydronernes stofmængdekoncentration influerer ikke på reaktionsha... -
folkeskole
Forumindlægheeij. jeg skal begynde i 9 klasse her efter sommerferien. Jeg vil gerne vide, hvordan afgangseksamener foregår?. F.eks. en uge før man skal op til eksamen får man så vide, hvilken emner man kan komme op i, så man kan få lov til at øve sig. hvor mange emner kan man højst komme op i? eller kommer ...
