Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17721 til 17740 af 156873
-
Hvor lang skal en aflevering være?
ForumindlægHej derude! Jeg skal aflevere en analyse imorgen, men er bange for at jeg ikke har fået skrevet nok - eller måske for meget. Det er en "skriftlig fremlæggelse". Hvor meget skal man skrive? På forhånd tak! -
Samfundsfag A eksamen 2015
ForumindlægHej! Er der nogle af jer, som lægger inde med den skriftlige eksamen i samfundsfag A fra sidste år - Eller generelt lægger inde med nogle fra de forrige år? -
Mat A på HHX
ForumindlægHej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;) -
Klage over skrifltig karakter
ForumindlægHej. Hvordan klager man over en skriftlig karakter ved studentereksamen? Venlig hilsen og på forhånd tak for svar, Rasmus Elmelund. -
Dansk sygeeksamen 2010 stx
ForumindlægHej Er der nogen som kender oplæget til dansk skriftlig A sygeeksamen 2010? Hvilke emner? På forhånd tusind tak. -
Hf-enkeltfag eksamen december 2014
ForumindlægHej. Ville høre om nogen vil lægge deres besvarelse ud fra skriftlig eksamen matematik B fra den 5. december 2014, så jeg kan sammenligne? -
pH-beregning kemi 2010 A STX
ForumindlægHvordan løser man opgave 1 d? Jeg har løst de forrige opgave og svarene er 1 a 0,227 M 1 b 2,73 1 c 18,9 mL -
Regnestyk ?
ForumindlægHej Allesamen ., Jeg sidder med et regnestykke 3+7+6+2 = 18 Det jeg skal gør er at nævne de latinske betegnelser i opgave ., Så dvs. i opgaven skal man bare adderer alle talene sammen. Men jeg har et problem det med , hvad er en: faktor ? produkt og led ? Er det i selve stykket et to led... -
Bevægelse
Forumindlægjeg vedhæfter spørgsmålet. opgaven har jeg løst, men jeg er i tvivl om jeg har forstået det rigtigt (jeg har markeret det jeg er i tvivl om, med fed skrift) hvad jeg antaget: vy0 = 0 m/s fordi bolden er i hvile inden den kastes. vx0 = vx fordi der er ingen acceleration i vandret ret... -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
FSA
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan finde FSA prøven i engelsk skriftlig 2006 ? -
Årsprøve!
ForumindlægHejJeg skal op til 1.g skriflig årsprøve i matematik i næste uge. Ville derfor lige høre, om der er nogle, som har nogle gode råd angående, hvordan man forbereder sig bedst?? På forhånd tak -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
hastighed?
ForumindlægHar funktionen: f(x) = 11,3013 * x^0,499523 Funktionen beskriver en tsunamis hastighed afhængig af vanddybden. Ved en vanddybte på 10 meter vil hastiheden være på 36 km/t, mens der ved en vanddybde på 200 meter vil være en hastihed på 159 km/t. ( tallene a & b ovenfor i funktionen er fundet vha ... -
Leibniz's pi række...
ForumindlægHej Jeg sidder lidt i et dilemma... og har brug for noget hjælp... Jeg har det her spørgsmål: G.W. Leibniz viste at pi/4 kunne skrives som: 1-(1/3)+(1/5)-(1/7)+(1/9).... osv. Gør redefor Leibniz række... Så er der nogen der kan finde noget med hans pi række... har søgt en hel del på google m... -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ... -
Formelle & uformelle normer!
ForumindlægHvad er forskellen på formelle og uformelle normer? Sådan lyder spørgsmålet jeg skal til at besvare i markedskommunikation, men har ikke rigtigt noget svar på det. Nogen der har et svar?.. Tak -
Føhnprincippet
ForumindlægHej alle Jeg skal til gruppeeksamen i NV her på mandag. Vores opgave er: "Det siges ofte i vejrudsigten, at Danmark ligger i læ af de norske fjelde. Forklar fænomenet." Vi skal både have noget naturgeografi og noget fysik ind i vores 'fremlæggelse', og alt i alt har vi 15-20... -
Taylor-polynomie af kvadratrod
ForumindlægJeg har et spørgsmål til taylor-polynomiet til kvadratrodsfunktionen. Vi har som opgave at lave en lommeregner i datalogi, hvor vi skal lave en kvadratrodsfunktion ved brug af et taylor-polynomie. Slået op i en opslagsbog har jeg fundet: (1+x)^(1/2) = 1+1/2*x-1/(2*4)*x^2+1*3/(2*4*6)*x^3-... og ...
