Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 17721 til 17740 af 36005
-
Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig. -
civile under afghanistan krigen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål angående civile under Afghanistan krigen, hvordan er det de har det, hvordan er deres hverdag? - Jeg skal perspektivere til hvordan civile i Danmark under 2. verdenskrig havde det i forhold til hvordan de civile i Afghanistan har det. Jeg vil være yderst taknemlig for... -
Eksamensspørgsmål hjælp
ForumindlægJeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål i Historie. Emnet hedder "Danmark under 2 verdenskrig Hvidstensgruppen". Kilderne dertil indeholder interne breve og andet indenfor emnet Har nogle prøvet det før, eller har nogle gode råd?... -
Oversættelse af sætninger.
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl, der kan kigge mine sætninger igennem? Jeg er især i tvivl, hvorvidt adjektivernes endelser er. Nummer 9 ved jeg ikke, hvordan jeg skal oversætte udover, at den skal starte med "Kennst du.." Tak på forhånd! :) -
Slaget om atlanten
ForumindlægHey har et spørgsmål; Hvorfor startede slaget om atlanten?? Tak på forhånd -
Oversættelse og grammatik
ForumindlægÅååh, jeg ved det er dårlig stil, at få hjælp på denne her måde, men jeg er kommet i den situation, at jeg ikke har set denne lektie er til imorgen og kan ikke bruge så lidt tid på tysk... please, er der ikke bare en, som er så skide god til tysk og hjælpe mig med at oversætte det her?? :( ... -
Korrekt oversat afsnit?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal skrive en stil på blot én side om kærlighed i tysk. Jeg skriver stilen på dansk først og herefter oversættes det danske til tysk. Herunder ses det afsnit på dansk og videre nede ses det på tysk. Evt. fejl må i meget gerne udpege og rette! TUSIND TAK på forhånd!... -
oversæt sætninger :)
ForumindlægHej! Jeg prøver at forberede mig til en tysk eksamen og ville derfor høre om der er nogen som ville være søde at oversætte/rette disse sætninger (én som er RIGTIG gode til tysk)? :) - Jeg har trukket teksten: ... og vil nu oversætte den til dansk - det kan jeg ikke huske ... -
STILL?! :D
ForumindlægHeeey alle sammen?! :D Vil nogle af jer her rette min still? - håber der er nogle af jer der ville det! :-D Her er min still? :-D Happy Meal og Harddisk: Over en milliard mennesker er overvægtige, og fx når man er ung, er der mange andre ting at gå op i end at leve efter mors... -
Læse i USA eller Canada
ForumindlægHej folkens, Jeg skal starte i 2.g her til august, men har siden jeg gik i 8. klasse gerne ville jeg læse en bachlor grad (og måske en master degree) i (forensics) chemistry i enten USA eller Canada. Til dette har jeg et par spørgsmål. 1. Er det 'bare' karakterer universiteterne bedømmer ... -
oversættelse
ForumindlægHej, her er en lille oversættelse... Er der en der ville kigge den igennem for fejl (grammatiske såvel som andre)? Dansk: Men drøm og virkelighed har vist sig at være to meget forskellige ting. Nu føler englænderne nemlig, at de mange immigranter er blevet en trussel. For eksempel frygtes det, at... -
Spørge til Recursion
ForumindlægHej SP Først og fremmest: en der kan forklare mig, hvad recursion er inden for matematik? Jeg har et lille eksempel, som jeg ikke forstår: Håber der en der kan hjælpe mig med, at forstå det (eksemplet er herunder) The sequence of Fibonacci numbers. Here one starts with the first two numbers in... -
NV-prøve
ForumindlægHej! Jeg skal til prøve i nv på mandag. Jeg har skrevet en rapport om fotosyntese og respiration, og en anden rapport om bæredygtighed: globalt og i fødevareproduktion. Jeg har 8 min. til at fremlægge de mest væsentlige ting fra mine rapporter, men problemet er bare, at jeg ikke kan pri... -
Leif Panduro 1.g Dansk opgave
ForumindlægHej!Nogen som har skrevet eller arbejdet med en opgave om Leif Panduros "Tur i natten" og/eller "Uro i forstæderne"? skal skrive danskopgave om dem og skal til at lave disposition. Nogen som har nogle gode idéer til evt. noget sekundærlitteratur? nogle relationer mellem disse ... -
Fysikeksamen - indledning?
ForumindlægHejsa...Jeg skal snart til mundtlig fysikeksamen og er ved at have godt styr på selve stoffet, men kom til at tænke på hvordan man egentlig starter når man kommer ind efter forberedelsen? Fremlægger man en disposition, eller "zoomer" man langt ud og giver en slags generel introduktion t... -
fysik/kemi
ForumindlægHej alle. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal op til folkeskolens afgangsprøve i fysik/kemi. I min fysik/kemibog 'Ny Prisma' hedder kapitlerne som jeg kan risikere at trække, og derfor gerne vil have noget hjælp til: - Jorden salte (om Gødning, nitrogens kredsløb, m.m.) - ... -
fysik/kemi
ForumindlægHej alle. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal op til folkeskolens afgangsprøve i fysik/kemi. I min fysik/kemibog 'Ny Prisma' hedder kapitlerne som jeg kan risikere at trække, og derfor gerne vil have noget hjælp til: - Jorden salte (om Gødning, nitrogens kredsløb, m.m.) - ... -
fysik/kemi
ForumindlægHej alle. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal op til folkeskolens afgangsprøve i fysik/kemi. I min fysik/kemibog 'Ny Prisma' hedder kapitlerne som jeg kan risikere at trække, og derfor gerne vil have noget hjælp til: - Jorden salte (om Gødning, nitrogens kredsløb, m.m.) - ... -
Hvordan skal man disponere sin eksamen?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl, jeg skal til kemi-eksamen men forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal inddrage rapporterne. Altså umiddelbart kan jeg sagtens få 15 minutter til at gå med at snakke kun om teori og evt inddrage et demonstrationsforsøg, men hvad hvis jeg trækker et spørgsmål hvor jeg skal ind... -
Perioden 1920-1945
ForumindlægJeg har fået stilet denne her opgave: Til mundtlig danskeksamen skal I indlede jeres eksamination med et 5 minutters langt oplæg om den emnekreds, I er kommet op i. Skriv det oplæg, du vil holde, hvis du ’trækker’: Perioden 1920-1945 Dit oplæg skal ikke skrives fuldstændigt. A) Sk...
