Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17741 til 17760 af 163702
-
andengradspolynomium
Forumindlæget andengradspolynomium f er givet ved f(x)= ax^2+bx+c tegn en mulig graf for f, når a<0, c<0 og diskrimanten er positiv nogle der kan hjælpe mig med hvad det betyder? på forhånd tak -
Kan jeg blive læge? - snit
ForumindlægHej SP, Jeg brænder virkelig meget for at blive læge, men jeg ved ikke om dette er muligt. Jeg går i 3.g, og går på en naturvidenskabelig studieretning, hvor jeg har de fag, der kræves for at blive optaget. I 1.g afsluttede jeg mediefag, og jeg fik karakteren 7, og det samme gjorde jeg med sam... -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægJeg står og har haft matematik på A niveau. Min årskarakter blev 4 mundtlig og 7 skriftlig. Har været oppe i skriftlig matematik, men mangler mundtlig. Til den uddannelse jeg vil ind på, skal jeg have bestået matematik A. Men hvordan skal dette regnes ud? Tager man gennemsnittet af den skriftlig... -
gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.
ForumindlægHej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen) -
in all probability - Hjælp
ForumindlægHej, kan man skrive dette, eller er det ukorrekt? "It's a boy, who in all probability tries to manipulate Emma" -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
Hjælp til at finde gode noveller
ForumindlægHej Jeg har trukket På kanten i mundtlig dansk. Jeg mangler inspiration til noveller, som jeg kan perspektivere til Dig og mig ved daggry. -
Forberedelsestid til forelæsning mm.?
ForumindlægHej :-) Jeg er ret sikker på, at jeg søger ind på økonomistudiet på KU her til sommer og i den anledning har jeg nogle spørgsmål. I har mange gange hjulpet mig med mine spørgsmål, så nu får I muligheden igen ;-) Hvor mange hold- og øvelsestimer er der på 1. og 2. semester? Ligger timerne "pæ... -
Rette det her - udvidet og simpel nutid/datid
ForumindlægRette det her - udvidet og simpel nutid/datid gerne forklare hvorfor der fejl -
Hvornår ligger mdt. eksamen ca. ?
ForumindlægHej, hvornår ligger de mundtlige eksamener ca. på VUC (Århus) for sommerterminen? Er det i maj eller juni - og har I nærmere informationer om, hvornår det var f.eks. sidste år? -
Hjælp til at komme i gang med tysk
ForumindlægHej :) Kan I komme med et godt intro til atomkrafværk til tysk mundligt? Kan nemlig ikke komme i gang.. Tak på forhånd! -
Spørgsmål til videre arbejde
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvorvidt det vil være en fordel at besvare et af spørgsmålene til videre arbejde fra synopsen til den mundtlige prøve? Mvh -
Sindsygt svært
ForumindlægJeg har en opgave som jeg bare ikke fatter, den lyder: Træhøjde: 6-7-8-9-10 ovs. Tæthed: 4500-3350-2500-2000-1600 ovs. Der oplyses at tætheden som funktion af træhøjden med god tilnærmelse kan beskrives ved: f(x)=b*xâ hvor f(X) er den anbefalede tæthed målt i rødgraner pr. hektar og x er højden ... -
Vigtigt: Ungdomsuddannelse
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 16 år som går i 10. klasse. Vi har så fået et stykke papir med, hvor vi skal vælge hvilke prøver vi vil op i til 10. klasse afgangsprøve. 1. Der er dansk skriftlige og mundtlig, matematik skriftlige og mundtlig, engelsk,tysk det samme. + mundtlig fysik. Så er jeg... -
Har jeg bestået HF enkeltfag?
ForumindlægHej! Jeg er ret ny til det her når det kommer til det danske system da jeg har gået på internationel linjen hele mit liv (men jeg har lært dansk fra min mor sidden jeg var er barn). Men det er fordi, jeg er lige blevet færdig med den 1 årig pædagog pakke på HF og fik - Samfundsfag (mundtlig)- ... -
hvem kan hjælpe mig
ForumindlægA eller AN I have got ___ car He has got___old car james has got ____bike -
Hjælp til basal oversættelse
ForumindlægHej gutter! På normalvis ville jeg ikke spørge, men jeg sidder og skriver opgave om den Amerikanske våbenlov, herunder også den 2. Amendment. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal oversætte den til dansk, eller lade den være på engelsk? Og i så fald, hvordan filan skal jeg helt præcist overrsætte... -
Indian camp + initiation??
ForumindlægHejsa, Jeg skal skrive en analyse om indian camp og i et af spørgsmålene min lærer har givet mig, spørger hun: "Why is indian camp said to be a story of initiation?" og jeg er fuldstændig lost! Håber der er en, der kan hjælpe :) -
Rettelse
Forumindlæglyder dette rigtigt , håber lige i vil se om det giver mening, og rette for den sags skyld ,, ¿Qué edad tienen tus padres? Mi madre tiene 45 años y mi padre tiene 46 años. ¿Están contentos cuando tus amigos vienen a casa? Sí, mi madre contenta m&... -
Hvilke sætninger er korrekte?
ForumindlægDer er 4 styks at vælge imellem, og spørgsmålet er dette indlægs overskrifts ordlyd: 1. They went on a three months training course. 2. They went on a three months' training course. 3. They went on a three month's training course. 4. They went on a three-month training course. Jeg hælde...
