Søgning på: fysikabbogen 1. Resultater: 17821 til 17840 af 149177
-
matematik
Forumindlægb*c=1 hvordan isoler jeg c? -
annuitetslån
Forumindlæghej hvordan løser man annuitets lån ydelsen formel er 1-(1+r)^-n G=y* ------------ r jeg har gjort det sådan men tror ikke det er sådan man gør 50000 ------------------------=y (1-(1+0,025)^-36)/0,025 håber for svar -
Noter til Socialrådgiver??
ForumindlægNogen der har gode noter til socialrådgiver 1. semester? -
Monotoniforhold hjælp!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave 1 og 2? -
ubekendt ligning
Forumindlæg5x-2=2y-4 2x+3=y+1 -
reducer
Forumindlæghej :) En der er god til at reducere !! Jeg er igang med en opgave : (2x−1)^2+(2x+1)^2−(2x−1)(2x+1) er kommet frem til denne resultat = 4x^2+5 Passer det ? På forhånd mange tak :) -
Systemtegning
ForumindlægEr der nogen der har en systemtegning i IT?? 1 pc er der, net -
Volume
ForumindlægHvordan laver man en blanding af benzin og eddikesyre i volumeforhold 10:1 ? -
Henfaldsskema for for y - henfald.
ForumindlægHvordan opskriver man et henfaldsskema? Se opgave 1 i det vedhæftede arkiv. :-) -
Integraler
ForumindlægHvordan integrerer man ∫(e(x^5)+1)dx -
Oversættelse, Hjælp
Forumindlæg1 - Hedder du Eva? Nogen der gider og oversætte det til spansk ? -
integration
Forumindlæghvordan integrerer man e^((x^3)-1) ? :s -
Brøk opløftet ^2
Forumindlæghvordan finder jeg (2/(x+1))^2 Hvad bliver det? -
Parallelkobling af resistor
ForumindlægVed at 1/R = 1/R(1) + 1/R(2) Men hvordan bevises det? Eller, hvordan kommer man fra ligningen I(1) + I(2) = U/R(1) + U/R(2) Til udtrykket 1/R = 1/R(1) + 1/R(2) ?? Håber i forstår mit spørgsmål... -
Rette stil?
ForumindlægNogle der vil rette min stil. Den er på 1 ½ side. -
Vejledende løsninger til VØ A Trojka
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med disse? Der er tale om bind 1. -
hvor er a
Forumindlæghvor er a her i denne ligning? f(x)= x/x+1 -
bevis potens
Forumindlægkan nogen bevisførelsen for x^0 = 1 -
kommatal minus
ForumindlægForstår ikke helt hvordan 0,4 - 1 = -0,6. Er der en der kan forklare det? Tak. -
i m totally lost
Forumindlæghvordan kan man finde ud af, om en reaktion er 1. eller e.ordens ved hjælp af en graf``????
