Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17861 til 17880 af 39512
-
HASTER !
ForumindlægHej :) Håber der er nogle der kan hjælpe. Er gået fuldstændig kold i min aflevering. Skal finde budskabet i Brd. Grimms version af Snehvide.. Nogle der kan hjælpe ??? på forhånd tak.. -
proportionalitet
ForumindlægHej Jeg er i gang med en aflevering der omhandler lineær vækst, hvor jeg skal forklare teorien bag proportionalitet og vise to beviser. Er der nogen der først og fremest kan forklare mig hvad proportionalitet er. -
hjælp til genetikopgave
Forumindlæghej håber at der er nogen der kan hjælp mig med denne genetikopgave, forstår den ikke helt. det er en aflevering der skal afleveres d.28 november, så vil gerne have hjælp hurtigst muligt :( please help me anyone :( tak på forhånd -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej folkens! Sidder og skriver aflevering, og skal bruge følgende sætninger: sætter fokus på er havnet i Men kan simpelthen ikke findes ud af hvordan de skal oversættes. Nogle der kan hjælpe? God dag. Mvh. -
betonbjælken - Optimering
ForumindlægHej! :) Jeg er så heldig at ha fået en aflevering for, men er så lost i opgave 2 at jeg virkelig har brug for hjælp! Desværre var min lærer ikke været til meget hjælp, så håber I er! Kom frisk! :) -
Sensommerflirt
ForumindlægHey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :) -
Algegiftstof - indtagelse spørgsmål.
ForumindlægHej folkens. I Min biologi aflevering har jeg fået dette spørgsmål: Forklar, hvorfor indtagelse af algegiftstoffet fra Anabaena kan forårsage muskelkramper: Nogle der kunne forklar mig hvorfor dette er tilfældet? :) -
Monotoniintervaller
ForumindlægHej allesammen. Håber i kan hjælpe mig med denne opgave til en aflevering. Jeg skal finde monotoniintervallerne for denne funktion: f(x)=x2-7x+10/x-1 og x må ikke være lig med 1. Hvad gør jeg? :S -
Hjælp til tysk rettelse? HASTER!!!
ForumindlægGoddag, jeg skal ha lavet en aflevering i tysk til imorgen og jeg skal have hjælp til rettelsen... ville blive MEGET glad hvis der var en der gad rette, og sende tilbage så jeg kunne se mine fejl! Vh. -
DRAMA
ForumindlægHej! Er der en som sidder inde med en skriftlig opgave/aflevering i drama. Det skal helst være nogle som har lavet et teater stykke og som har skrevet en rapport om det!! Hvis ja, så skriv et svar til indlægget. På forhånd takps. det er ret vigtigt... -
Butan-2-ol's reaktion (oxidation) med permanganationen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg er kommet lidt i stå med en aflevering nu, fordi jeg ikke kan få opskrevet butan-2-ol's oxidation med permanganationen. Er der nogen der ved, hvordan den skal se ud? -
Trigonometri
ForumindlægHejsa! Jeg sidder med årets sidste aflevering inden eksamen, men opgave 8.b og 8.c kan jeg ikke finde en ordentlig løsning til... Opgavesættet er vedhæftet. -
oversættelse dansk-engelsk
ForumindlægHEY.er der nogen der har lyst til at læse en oversættelses-aflevering igennem for fejl.Er det i orden hvis jeg sender den over mail?Skal helst rettes i dag,på forhånd tak. -
matematikaflevering
ForumindlægHej Folkens, sidder lige med en mat-aflevering, og denne opgave piner mig lidt.. Den er vedhæftet.. Jeg har brug for lidt vejledning til hvordan jeg kommer igang, og hvad jeg præcis skal gøre.. På forhånd tak.. :) -
Falsk komparativ!?!?
ForumindlægJeg skal finde falsk komparativ i nogle sætninger til min aflevering.. men ved ikk hvad det er..nogen der kan give en kort og god forklaring? - hvad det er, og hvordan man finder det? På forhånd tak.. -
dødssprøjte
Forumindlæghej alle.jeg har et kæmpe problem. jeg skal i en aflevering forklare hvad der er i de sprøjter man i USA bruger til at "aflive" mennersker med. jeg skal også forklare hvordan stoffet virker i cellerne, og hvorfor man dør af det. HJÆLP! -
Hemingway
ForumindlægEr der nogle som vil rette og gennemlæse min skriftlige aflevering. Først læs opgaveformuleringen og de som er interesseret kan skrive tilbage og jeg sender mit dokument -
Polystyren
ForumindlægHej. Er i gang med kemi afleveringen og der er 3 opgaver som jeg ikke kan finde ud af i sættet om polystyren, så hvis der er nogle der kan hjælpe (gerne hurtigt) så vil det være alle tiders. MvH Playstation -
Entalpi for Mn
ForumindlægHalløj (: Jeg sidder og laver en aflevering, men jeg har glemt min databog :s Er der nogen som vil være sød og slå entalpien op for MnO4 - (aq) og Mn2+ (aq)? Tak på forhånd -
Tysk oversættelse ... :/
ForumindlægHej Der skulle ikke tilfældigvis være én der ude, som har oversat en tysk aflevering fra dansk til tysk, der hedder "Au-pair pige i Köln". ? Jeg er nemlig ikke god til skriftelig tysk :/
