Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17881 til 17900 af 77388
-
Engelsk i 3.G??
ForumindlægHey alle dér! jeg har lige et spørgsmål: jeg er en gymnasiesturderende, der har engelsk på B- niveau! jeg har rundt omkring på nettet læst at, selvom man har engelsk på b-niveau så også skal have det i 3.g?? kan det være rigtigt at jeg skal have engelsk i 3.g?? oké, hvis vi siger at jeg så sk... -
gode råd til afgangsprøven?
Forumindlæghej. Jeg går i øjeblikket i 9.klasse hvilket jo så betyder at jeg skal til "eksamen" her i juni. Derfor søger jeg nogle gode råd til hvordan man bedst muligt forbereder sig både til det mundlige og det skriftlige... Nogle der har nogle gode teknikker og andre gode råd? Vile også gerne ... -
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
Hydrogen ballon
ForumindlægSidder midt i en fysik rapport, om en Hydrogen ballon som vi har lavet i klassen, jeg skal skrive om hvad man kan bruge forsøget til eller hvad man for ud af det? har ikke lige haft mulighed for at spørge min fysik lærer da jeg har været syg. Please hvis der bare nogen der ved lidt så skriv det :) -
Hjælp
ForumindlægHej jeg sidder og har udfordringer ved denne opgave, håber i kan hjælpe mig. "beregn rumfanget af en træstamme der er 8m høj og har en omkreds på 1,6m" Jeg er klar over jeg skal gøre brug af cylinder formlen, men hvordan finder jeg radius hvis diameteren ikke er indskrevet i teksten?... -
min fritid- tysk
ForumindlægEr denher tekst nogenlunde rigtig?: Im meiner Freizeit gehen ich zu schwimmen für fortgeschrittene, und Physic/Chemie fur 9. und 10. klasse mit meiner freunde. Ich lesen viel. ich finde das romanen sehr gut. Meiner favorit ist Harry Potter. Ich bin mit meiner Freunde. Wir ging im Kino, wir Hause,... -
hjemmestuderende i udlandet
Forumindlæghej Er det muligt at være hjemmestuderende i udlandet? Dvs. bliver optaget på et uni i DK, også rejse til udlandet ned bøgerne (og rejse til DK til eksamenerne)...?? -
Mekanisk energi?
ForumindlægJeg har lige trukket mekanisk energi i dag til fysik eksamen i morgen. Her lyder spørgsmålet så: "Der ønskes omtale af bevægelse i tyngdefeltet" Jeg synes ikke helt jeg forstår spørgsmålet, så er der nogen, som kan forklare mig hvad der er jeg skal? :D -
Gennemsnittet
ForumindlægHej Jeg skal til og i 3g, men har kun et snit på 6,7 ligenu. Vil gerne op på omkring 9, men er det urealistisk? Jeg overvejer at starte forfra på hf, for at gøre det bedre. Hvad synes i? -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægHej, jeg er startet i grundforløb på en stx, og vi får vores endelige klasser om 2 uger. Jeg har gode veninder i skolen som jeg er rigtig glad for men det føles som om at jeg ikke mentalt er klar eller har det overskud der skal til for at gå i gymnasiet. Allerede efter første uge kunne jeg mærke ... -
USA eller efterskole?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at starte i 9. klasse imorgen og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal efeter. Hvor jeg var ynger har jeg altid gerne vlle tage på efterskole (Ranum) og jeg var ude og se den i 8. klasse og jeg vidste bare at det var den efterskole jeg ville gå på, men så en månde ... -
HJÆLP MIG, please!!!!
ForumindlægJeg er lige startet på gymnaiset i en hf klasse.. jeg ved ikke om det er godt for mig at gå på hf eller hhx, fordi jeg er ikke god til de naturvidenskabelig fag og hellere ikke matematik. På hf skal jeg op i mat og nf = bio, geo og kemo det første år, hvis jeg ikke består, går jeg ikke videre t... -
tilladte hjælpemidler
Forumindlægangående hvilke hjælpemidler man må medbringe til eksamen, så har der i vores klasse været stor usikkerhed om netop dette. ministeriet siger:"Eksaminanden må medbringe alle hjælpemidler og har selv ansvaret for at medbringe udleverede kopier (oversigter, billedmateriale, artikler osv.)"... -
HJÆLP VENNER
ForumindlægHejsa Jeg går i 7. klasse men min lærer har givet mig en 9. klasses opgave. Men har en smule svært ved opgave 1.7 og 1.8 En der kan forklare en let løsning og evt svaret? Tak -
projektopgave
Forumindlægjeg går ikke i 9 klasse men jeg går i 8 klasse og jeg skal lave projektopgave her snart. Jeg er meget usikker på hvordan jeg jeg kan gøre projektet godt nok til at få 12. Hvis der nogled er har nogle tips, må i meget genre hjælpe... -
Ledene
ForumindlægDette er nok ikke et 9. klasses spørgsmål, men mere et 4. klasses... Hvis jeg har denne sætning: "Den første lørdag i måneden har forretningerne åbnet til kl. 18" Har = O Forretningerne = X Åbnet til kl. 18 = trekant Den første lørdag i måneden = firkant Er dette korrekt? -
Nogen der ved ?
ForumindlægHeej. Er der nogen herinde der ved om man kan finde 8. klassernes og 9. klassernes nye diktater på biblioteket ? Ikke skolens bibliotek, men et bibliotek i min by ? Hurtigt svar .. Tak på forhånd tak :D -
Perspektivering - Kvinden
ForumindlægHej, For tiden har jeg prøveeksamen i dansk. Jeg går i 8. klasse (vi bliver bedømt som 9. klasser) Jeg har fået novellen "Kvinden" af Illa Christensen. Jeg ville bare høre om I har nogle interaessante perspektiveringer til denne tekst? -
Projektuge..
ForumindlægHej :) Jeg går i 8. klasse og vi skal forberede os til 9. klasses projektuge. Vores overordnede emne er: Du og jeg i vores verden Har du nogle gode forslag til et emne? -Tak på forhånd -
Søg ind på gym med 9.kl karakter efter 10.kl
ForumindlægSom der står i overskriften er jeg i tvivl om man kan søge ind på gymnasiet efter 10 klasse, ved brug af sine 9 klasses karakterer. Jeg ved at der var snak om at gøre det så det var muligt, men jeg har aldrig fundet ud af om det blev vedtaget. Tak :)
