Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17921 til 17940 af 39386
  • haste opgave

    Forumindlæg
    hej , står her og skal aflevere en aflevering imorgen og nu er jeg gået i stå. jeg skal redegøre for: Indtegning af polygonområde i et koordinatsystem (hvordan beregner man sig frem til begrænsningslinjernes skæring med x-aksen?) please hjææææælp!!
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej Nogle der er søde, at oversætte en side fra dansk til engelsk?? Det er en aflevering, men jeg er ikke god til engelsk og især ikke grammatik. Håber nogle er søde, at hjælpe.
  • tryk på karrieren?

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg er i gang med en aflevering i engelsk, men jeg gik i stå ved en sætning. Jeg ville bare lige høre, om der er nogen, der ved, hvordan man siger "tryk på karrieren" på engelsk? Tak på forhånd :)
  • Hjælp til at finde en funktion

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til denne opgave. Er der en venlig sjæl, som kan komme med en god forklaring til svaret? Da det er det der bliver lagt vægt på i afleveringen. Jeg ved ikke hvordan man ligger billede ind, så ligger det bare som en fil.
  • Fejlsætninger

    Forumindlæg
    Sidder med en aflevering omkring fejlsætninger. Kan ikke finde fejlen i denne sætning. It results in that they have different attitudes towards women. Håber nogen vil hjælpe :)
  • hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved med min aflevering, hjælp :)! Den tid man bruger på at cykle en bestemt strækning er omvendt proportional med farten v. A) Opskriv en ligning for sammenhængen.
  • REDUCÉR

    Forumindlæg
    okay.. har meget brug for hjælp lige nu ! hvordan reducér man? nogen der kan forklare det på en nem måde? :-) jeg er virkelig lost i det, og kan ikke komme videre i min aflevering ellers.
  • dobbeltuligheder. HELP!

    Forumindlæg
    3x + 5 < -x + 9 ≤ 2x + 11 = ?????? har prøvet MANGE gange nu.. og jeg kan bare ikke.. jeg har virkelig brug for hjælp, da det er til en aflevering med udregninger osv :/ mange tak..
  • Essay Insignificant Gesture

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på om en venlig sjæl ville se denne opgave igennem og kommentere lidt på indholdet. Jeg vil gerne vide om afleveringen lever op til det engelske essay og om der er noget jeg skal tage op til efterretning.. Mange tak på forhånd.
  • funktioner af 2 variable

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder med en MAT-B aflevering, hvor jeg har fået følgenden spørgsmål: Forklar hvad der forstås ved funktioner af 2 variable?? Håber nogle kan hjælpe.
  • Kemi HASTER

    Forumindlæg
    Hej, jeg mangler denne ene opgave i min aflevering, men jeg kan simpelthen hverken forstå spg. eller løse den. Håber, at der er nogle der kan hjælpe. på forhånden tak
  • "den blå planet"

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, og har fået at vide at jeg skal svare på dette spørgsmål: - Hvilken planet bliver kaldt "den blå planet" og hvorfor???
  • Tysk grammatik 7 årg.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en aflevering hvor jeg skal i tysk self. Skrive hvad de ubestemte artikler for M, F, N og PL hedder. Nogen der kan hjælpe? For er total blank!
  • Skæringspunkt

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med at finde skæringspunkt af disse to ubekendte? 2y=x-4 0,5y=0,5x+0,5 tak på forhånd. har virkelig brug for hjælp fordi det en aflevering:)
  • korret gramatik?

    Forumindlæg
    nogle der kan finde nogle evt. fejl i min afleverings opgave ? jeg tænker mest på hvad der skal stå med stort, grammatikken er jeg rimeligt sikker på.
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Bestem ligningen for for den vandrette tangent til grafen for funktionen: f(x)=1/x^2+x+1 Hjælp er lidt sunket efter som jeg har lavet aflevering i 2 timer nu og er stoppet i denne...
  • Piger, hvad er mode for jer? :-)

    Forumindlæg
    Hej tøser! Er igang med engelsk aflevering, hvor jeg skriver om mode, men vil egenlig gerne have nogle små tilføjelser om hvad piger egentlig syntes mode er? Og hvorfor er det så vigtigt?? På forhånd tak! :-)
  • HJLÆLP I SPANSK!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er ved at være rigtig desperat. Jeg skal til imorgen lave en aflevering omkring datid, altså imperfektum og præteritum. PLEASE HJÆLP! det ville være så dejligt.
  • To be..

    Forumindlæg
    Jeg sidder med den her sidste opgave i min aflevering i engelsk og ramsen to be(datid) er fuldstændig sluppet ud af mit hovede.. Nogen der kan hjælpe??
  • Beskriv hvordan og hvorfor alkohol kan bruges som sæbe

    Forumindlæg
    jeg står lidt på bar bund her ... det er det sidste jeg mangler i en kort aflevering og ja så er den ude af verden. Jeg kan intet finde på nettet omkring det... på forhånd tak! :)

Søgninger relateret til matematik aflevering