Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 17921 til 17940 af 47497
-
y' er proportional med y
ForumindlægHej! Er der nogen som kan fortælle mig hvad det betyder, at y' er proportional med y??? Nogen som vil forklare det... :) Er ret dårlig til matematik .. håber der en som vil forklare Tak :) -
gennemsnit for læge
ForumindlægHej alle Jeg går i 8klaase og min livsdrøm er at blive læge og jeg har hørt at man skal have et snit på 10,5 og mine halvårs karakter er på 5,5 men de skal nok gøres bedre fordi jeg ikke var så aktiv i timerne. jeg vil gerne høre om er det rigtigt at man skal have et snit på 10,5 elle... -
Lille tekst
ForumindlægEr der nogen, der har forslag eventuelle rettelser? Essay about the internet Was the internet a good invention? We can conclude that the internet makes our lives much easier. If you order a trip to the US, you do it on the internet. Whenever you need information, you do not need to read in a... -
Oversættelse fra dansk til engelsk. Ret sætningerne og forklar fejlene
ForumindlægOpgave A. Ret fejlen i følgende sætninger og forklar din rettelse på dansk. Skriv den korrekte sætning nedenunder din forklaring. . 1. This destination really live up to its reputation of being both beautiful and affordable. Ret: This destination really live up to its&... -
Do-omskrivning
ForumindlægHejsa jeg har fået en opgave for til i morgen, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger i kan lige få opgaveformuleringen. Afgør, hvilke af følgende danske sætninger der, på engelsk, skal have do-omskrivning. Oversæt derefter sætningerne. Jeg fik af vide af min lærer, at jeg bare skulle oversætte ... -
redegørelsens omfang
ForumindlægJeg skriver SRP i biologi og matematik om epidemimodeller, og mit spørgsmål går på hvor meget min redegørelse i biologi-delen skal fylde. Altså min biologi problemformulering er nemlig kun redegørende spørgsmål, så hvor meget skal jeg lade den fylde og hvordan skal jeg kommer op på højere niv... -
Viden
ForumindlægHey mennesker, har et spørgsmål til jer !!! Hvad er kravene til at komme ind på gymnasiet, direkte efter 9 klasse? PS. Jeg er god til matematik!!! SVAR VENLIGST HURTIGT!! DET ER VIGTIGT!!!!!!!!!!!! :D -
Studieretning? hjæælp!
ForumindlægHej,, Jeg har valgt naturvidenskab som min studie retning.. Biologi A Kemi A matematik B. Men jeg har lige fundet ud af at man ikke kan bruge biologi til noget som helst efter gym, vis man skal ind på uni, er det sandt? -
Spørgsmål Fra C til B niveau
ForumindlægHej jeg er en dreng som er god til matematik på C niveau Jeg vil godt helt op og have det på A niveau. Mit spørgsmål er nu hvor svært er B niveauet fra c niveauet ??? og så videre til A niveauet ? Håber en kan svare mig ? -
Geometer - Matematikprogram?
ForumindlægHejj. Nogle som ved hvor jeg kan downloade matematik-programmet 'Geometer' gratis henne ? .. Har været inde på google, og surfet lidt på nettet, men med intet held desværre . Mange tak (: -
karakter/eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skriver da jeg i går var til eksamen i matematik C. Jeg vil derfor bare lige høre om at der er nogle der ved hvor mange procent/point, man skal have rigtige for at kunne få karakteren 7 :-) Mange hilsner en nervøs elev!!! -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
Bevis for andengradspolynomiets rødder og toppunkt?
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg forbereder mig til mundt.eksamen i matematik og skal bevise formlen for bestemmelse af andengradspolynomiets rødder, samt koordinatsættet for toppunktet. Desværre har jeg ikke længere bogen som beviserne står i og jeg kan ikke nå på skolebiblioteket. Er der nogen ... -
MAT eksamen
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik fredag d. 13 og lige det spørgsmål jeg frygter er spørgsmål 13 om det gyldne snit. Jeg er hel vild nervøs, det er jo fredag d. 13 ! Synes I jeg skal tage det helt roligt, eller synes I også at det er mega træls? -
Modellering og regression..
ForumindlægEt spørgsmål til min årsprøve i mundtlig matematik lyder på, at jeg skal analysere den lineære funktion, og i den forbindelse skal jeg komme ind på modellering og regression. Er der nogen som mon kan forklare mig hvad forskellen er? -
AT - REJSER
ForumindlægStår og skal skrive AT om samme emne som 3.gerne havde sidste år - rejser Er ret blank for ideer, ved bare at jeg vil skrive to af følgende fag; biologi, matematik, religion, historie eller dansk Nogle der har nogle ideer? :) -
Emne - Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle sammen, jah, nu kommer tiden snart hvor studieretningsprojektet skal udarbejdes. Jeg vil hertil høre jer alle, om i har nogle forslag til et emne jeg kan arbejde med - med Fysik og Matematik som fagene der tages udgangspunkt i. Håber på nogle gode forslag -
SRP - EMNE !
ForumindlægHej alle Jeg tænkte på, hvad der ville være bedst at vælge: Fysik/Matematik el. Kemi / Historie Og jeg tænker på hvordan kobler man så historie og kemi sammen ? er det et problem, hvis man har svært ved at set hvordan den lige præcis kobles sammen ? -
Haster!! Mat B. Mundtlig eksamen i morgen.
ForumindlægHej jeg ville høre om man må tag maskine skrevet notater med ind til den mundtlig eksamen i matematik B. Da alle mine notater er maskine skrevet, er det nemmer for mig at printe det ud? -
hjælp søges!
ForumindlægG(t)=3,7 x 1,081t hvordan regner jeg fordoblingskonstanten? formelen har jeg, men jeg kan ikke sætte det ind her. problemet er at jeg ikke ved hvor jeg skal placere talene i formelen. hvis nogen lige kunne hjælpe, ville det være en enorm hjælp :-) er ikke lige den skarpeste til matematik.
