Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 17941 til 17960 af 73643
-
Råd til eksamen i matematik
ForumindlægNogle råd til skriftlig eksamen i matematik. Vækstmodeller Vær opmærksom på at en vækstmodel godt kan beskrive en aftagende udvikling. Selv om ordet vækst bruges, er det ikke sikkert at noget bliver større. F.eks. f(x) = -20x + 100 er en model for en negativ lineær vækst. Trigonometri Husk at... -
Hvordan foregår engelsk eksamen ???
ForumindlægHvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag... -
kort engelsk rettelse!
ForumindlægHalløjsa, nogle der vil kigge min engelsk opgave igennem? In the beginning of the story the mother likes the way Michael looks like. About him she says, “He has the kind of profile I’ve seen on antique coins, and he moves like a dancer – a slow-motion version of a dancer – lithe and muscled and ... -
Tysk joke?
ForumindlægHej, jeg skal finde en tysk joke.. Er der nogen der har et par ideer eller to?:) -
Hjælp til Biologi A
ForumindlægHej, Jeg skal op i Biologi A - eksamen på mandag og er igang med at læse op. Men jeg går generalt i stå når jeg prøver at lave gamle eksamensæt. Så er der nogen som har forstand på Biologi A, og som har afsluttet det med høje karakterer, så skriv endelig. Vh. -
Fodnoter?
ForumindlægHvornår skal jeg have en fodnote? Nu når jeg har en film, skal jeg så lave en fodnote og fortælle hvornår det er i filmen hvis jeg f.eks. har en sætning der hedder: Det lykkes dog Christian at komme tilbage til festen og, da han ankommer møder han Pia, som har fundet den afdøde søsters brev på H... -
Sn1 og Sn2 reaktioner?
ForumindlægHvad er forskel mellem sn1 og sn2 reaktioner? -
fungerer dårligt
ForumindlægSiden fungerer ikke særligt godt for tiden for mig. Ofte kan jeg ikke logge ind, og jeg bliver nogle gange nødt til at skrive et indlæg flere gange, og mange gange kan jeg ikke se mine svar, uden at jeg først laver en eller underlig manøvre. Hvad skyldes alt dette? -
Forklar potensfunktioner
ForumindlægHej. Har fået en opgave i matematik som lyder: Forklar om potensfunktioner. Ved ikke lige helt hvordan man skal forklare det, men har indtil videre skrevet Funktioner som x2, x3 og x-1 kaldes potensfunktioner, fordi den uafhængige variabel x opløftes til en potens. Men det kan vel ikke være... -
Hvad må man tage med til forberedelsen i Dansk Mundtlig
ForumindlægHvad må man tage med ind til forberedelsen? I Dansk Mundtligt.? -
haster, hjælp
Forumindlæghey har et par linjer her jeg bare ikke kan få til at lyder korrekt, håber der er nogle der ka hjælpe.. ``Vi koncentrerer os om, hvordan vi lærer amerikanerne at kontrollere deres portioner.” Og når Webster nævner restauranternes andel i den stigende overvægt, er det ikke uvæsentligt i et samfu... -
This/that?
ForumindlægJeg har lidt svært ved at finde ud af, hvornår jeg skal bruge this eller that. Hvad er forskellen på brugen af this og that? kunne evt. godt bruge nogle eksempler, men helst forklaringer. mange tak på forhånd! -
verbe+s - hvorfor?
ForumindlægHej, Hvad er reglen, når der sættes 's' bagpå verbet? Fx 'I need' og 'she needs Hilsen Julie -
Danmark med FN-mandat
ForumindlægEr der nogen, der har helt styr på det her og muligvis kan rette mig? I 1999 drog NATO (Danmark) i krig mod Jugoslavien uden FN-mandat I 2001 var krigen med FN-mandat. Ved invasionen af Irak var det uden om et FN-mandat. Før 1999 havde Danmark ikke lavet noget uden et FN-mandat??? -
Biologi B - Kernestof (Bekymret!)
ForumindlægHej SP. Jeg har, mildt sagt, en elendig lærer i biologi, og i løbet af året har jeg simpelthen ikke lært noget som helst overhovedet. Derfor sidder jeg nu med STX-bekendtgørelsen for biologi B, og prøver på at finde ud af hvad jeg egentligt skal vide. Den er bare, desværre, ikke særligt uddybet.... -
eksponenttialfunktionen
ForumindlægHej. har fået stillet opgaven til mundtlig eksamen. givet eksponenttialfunktion f(x)=a^x vis vha 3 trinsreglen at differentialkvotienten kan skrives som f`(x)=a^x*f`(0) jeg kan sipelthen ikke se hvordan jeg skal gribe det an a^x differentieret bliver jo a^x*ln(a) -
Bioanalytiker udd
ForumindlægHej. Jeg starter snart på bioanalytikeruddannselsen. Jeg vill høre, om der er en bioanalytiker studerende eller en der er uddannet, som kan fortælle mig, hvor meget matematikken fylder på uddannelsen?? Jeg er ikke den bedste til matematik, så jeg er bange for ikke at være i stand til at klare stu... -
Favorit citater :D
ForumindlægHar i et personligt yndlings citat? Vil meget gerne høre det! Min favorit er ytret af den fantastiske mand Homer Simpson: 'Virkeligheden er en illusion, grundet mangel på alkohol.' eller "Jeg omfavner min rival, men det er for at kvæle ham." Sig frem ! -
Oversættelse af sætninger - simpel og udvidet tid
ForumindlægHej engelsk eksperter! Jeg har så fået til opgave at lave en oversættelse af nedenstående sætninger om problematikken om brugen af simpel og udvidet tid. Det ville være rigtigt godt, hvis nogle af Jer gad og kigge på dem og komme med rettelser til mine oversættelser. På forhånd tusind tak! 1. H... -
Hjælp Til "Jomfruen"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad tema'et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :)
