Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17941 til 17960 af 46276
-
Hvad skal man gøre med Odysseen?
ForumindlægHej. Hvad skal man gøre, hvis man kommer op i Odysseen til eksamen? Hvordan skal man strukturere sin eksamen osv? -
Powerpiont
ForumindlægHej (: skal mandag til dio eksame, og vil spørger om en ikke vil sende mig et eksempler på et powerpoint fra en dio eksame ? (: -
Pasteur
ForumindlægHejsa, jeg føler at jeg mangler en mere logisk rækkefølge på mine problemstillinger, men jeg ved ikke lige hvordan de ellers skal 'kringles'?? Jeg skriver i Biologi C og Historie A. Håber nogle har gode forslag til forbedring/præcisering. Problemformulering: Hvilken betydning fik Louis ... -
Bliver jeg bortvist?
ForumindlægHej studieportalen, jeg er virkelig i en dårlig situation. Da jeg skrev min SRP brugte jeg studienet som inspiration, og jeg må indrømme at jeg omskrev en hel del. Da det gik op for mig at det nok var en dårlig ide at omskrive (jeg fandt ud af at det er plagiat) slettede jeg det og skrev det med... -
Hoved - bisætninger??
ForumindlægHey Folks! Har vedlagt øvelse 4 som i meget gerne må kigge på. Jeg har ikk lavet den endnu, da jeg gerne vil være sikker på, at jeg har forstået den rigtig. ´Hovedsætningerne er den første del eller? Kan nemlig ikk huske det og kan ikke finde noget om det i grammatikken ;( I ska ikk lave opgaven ... -
Kampen om længdegraden
ForumindlægHejsa. Til den afsluttende prøve i AT 2009, har jeg under emnet "Rejser" valgt at arbejde med "kampen om længdegraden", og det sker i fagene naturgeografi og historie. Det handler kort fortalt om følgende: I 1500-tallet var det kun breddegraden, man var i stand til at bestemm... -
Udregn gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med en HF som jeg færdiggøre til sommer, og jeg har kig på psykologistudiet, men jeg ville egentlig gerne vide hvorvidt det er en realitet, og derfor se hvilket gennemsnit jeg har, men jeg er åbenbart rimelig dårligt til det, eftersom jeg pludselig finder ud af f... -
HJÆÆÆLP! LITTERATURLISTE!
ForumindlægHej :-) Jeg er i gang med at skrive en stor skriftlig opgave om nyeste tid, samt en analyse + fortolkning mm. af en novelle. Nu har jeg så bare to problemer. 1. Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse (jeg har word 2007), men hver gang jeg indsætter en, som skal opdatere automatisk, så gide... -
teknologieksamen på htx
Forumindlæghvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter -
Er man dum?
ForumindlægEr man dum, bare fordi man til en eksamen eller 2 har fået 02? jeg føler mig hvertfald således.. Men er generelt utrolig klog.... bare ikke til eksaminer -
Kan man ændre på det endelige karaktergennemsnit STX
ForumindlægFik ''middelmådige'' karakter i Engelsk B og Tysk fortsættersprog B eksamen... Kan man tage disse fag på A niveau og få bedre karakterer, og dermed ændre på det endelige karaktergennemsnittet? -
Tysk disposition
ForumindlægHejsa jeg skal lave en disosition over denne mundlige eksamen. nogen som kan hjælpe med at lave en? Den handler om reisen und ferien, og her er hvad den skal passe til: Mein Urlaub in Österreich. Ich war in der Österreich mit meinen Eltern und mein Bruder. Der Tag vorher unser abreise, war ich ... -
Kvalitet på GSK? Mat A
ForumindlægHej. Jeg skal begynde på et Mat A kursus på GSK her om et par uger. Min valg af uniuddannelse kommer også til at afhænge om jeg kan lide mat på dette niveau lige så meget som jeg kunne lide det på B og C niveau, hvor jeg også klarede det ret godt med rene 12(skriftligt) og 10 taller. (mundtligt),... -
Marxisme - Pelle Erobreren bind 3
ForumindlægHej alle! I AT har jeg valgt at læse Pelle Erobreren bind 3 (Den store kamp), og drage parallel til Marxisme mht konflikten mellem arbejdere og arbejdsgivere. Mine fag er Samf A og Dansk A. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om Marxisme mht det ? Hvis der er nogle som har det samme emne, så k... -
Kemi - afstemning af reaktionsskema
ForumindlægJeg sidder og skriver talekort til kemi c eksamen og er ved at skrive om hvordan jeg afstemmer reaktionskemaer, men er lidt i tvivl om hvordan jeg forklar at der er 8 O for mig at se virker det mere der er O: 6 (3*2) NaHCO3(s) --> Na2CO3(s) + H2O(g) + CO2(g) (ej afstemt) · Forklaring: H... -
Point?
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor mange point man ca skal have i skriftlig matematik eksamen for at få et 9 tal?? -
noter tak
Forumindlægnogle der ligger med nogle noter da jeg skal op i mundtlige matematik ku det være rart med nogen som passer til mundtlig matematik eksamen -
Bjarne bruun og antonowsky
ForumindlægEr der nogle som har et overblik over de to teoretikere omkring handlekompetence? skal til eksamen i morgen og ville rigtig gerne have de to teoretikere på plads selvom de ikke er en del af pensum. -
ILIADEN - Homers - Noter til 1. og 24. sang
ForumindlægHej Jeg skal snart til old-eksamen, og i den forbindelse ville det være UTROLIG, utrolig dejligt med nogle noter til 1. og 24. sang. På forhånd mange tak Vh Anne -
Snyd og ugyldigt bevis
ForumindlægHvis en elev har snydt til en eksamen, hvor land tid efter kan elevens eksamensbevis så erklæres ugyldig, hvis det opdages? (Det er en hypotetisk situation, jeg taler ikke om mig selv!)
