Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17961 til 17980 af 134825
-
Eksamens spørgsmål matematik!!
ForumindlægJeg har vedhæftet et billed af opgaven, hvor jeg skal bestemme kvartilsættet for kvinder og mænd, her har jeg sagt at: Kvartilsættet kvinder: Der hvor vi ser linjen ved vores boksplot starter er den mindste værdi = 20.7 1. kvartil = 30 medianen = 35.7 3. kvartil = 42.5 største værdi = 82.3 ... -
Latin eksamen (24 timers) - HASTER!
ForumindlægHejsa! Sidder med noget latin, som jeg ikke kan finde ud af. der drejer sig om sætningerne: 1. Hoc fuit peculii mei fermentum. 2. Cito fit quod di volunt. Har virkelig brug for hjælp! Har kun til imorgen! Tak på forhånd" Hoc: Hic ”denne”, ”denne” eller ”d... -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHej. Da vi forbereder til vores naturfagsfremlæggelse, mangler vi et forsøg at udføre. Nogle der har nogle forsøg, som der er brugbart? -
ANG. SAMF. EKSAMEN
ForumindlægHejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på? -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas. -
En kort engelsk tekst der skal rettes for stavefejl HASTER !!
ForumindlægThe advantage of watching reality TV is that a normal / any person who wishes to get known by everybody can get famous by attending on reality TV. And the disadvantages are far bigger than the disadvantages. The person participating in the reality show might regret a lot of thing he/she has done... -
eksamens opgave NF
ForumindlægHej.. jeg er studerende på HF og skal til at skrive en tværfaglig eksamens opgave i fagene: Biologi, Geografi og Kemi. Mit overvejende emne er kost og sundhed. men har svært ved at præcisere det. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvad jeg måske kan komme ind på? nogle forslag? Kan det vir... -
Case til eksamen i psykologi???
ForumindlægHej Alle Er der nogen der ved hvordan man skal gribe en case an til psykologi eksamen? Håber der er nogen der har en god fremgangsmåde, eller gode tips (: -
AT eksamen, Internet overvågning.
ForumindlægHej folkens. Til AT eksamen tænker jeg at skrive om internet overvågning, jeg overvejer at tage samf og dansk, men ved bare ikke hvor godt det kan dække. Evt tænker jeg at tage samf og historie men er i tvivl. Hvis der er nogle der har ideer eller andet så hører jeg gerne :) SB -
KS-intern eksamen
ForumindlægNogen der har styr på den fællsfaglige KS-eksamen (samf + religion + histotie), hvortil man skal udarbejde en synopsis? Er i tvivl om de bilag jeg får givet, er det ud fra dem, at jeg skal udarbejde tre problemstilling, som jeg så I BILAGENE FÅR SVAR PÅ?? Eller hvor får jeg svarene henne? Håber ... -
Gode sætninger til eksamen
Forumindlæghej Alle.. Jeg kunne godt bruge nogle gode sætninger som man kan fylde tiden ud med til sin spansk mundtlige eksamen. Såsom "jeg forstår ikke dit spørgsmål", "kan du ikke omfulere dit spørgsmål" osv. har selv lidt svært ved at lave disse, nogle som kan hjælpe? På forhånd tak... -
Skal bare lige være sikker på noget til eksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og skal lige være sikker på noget angående sandsynlighed og statistik. Jeg er ikke helt 100% sikker på det der med grupperet og ugrupperet observationssæt. Grupperede opservationssæt er når observationerne står i intervaller, og ugrupperet er når observationerne stå... -
Hjælp, om gode råd til AT-eksamen
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og skal læse op til AT, men kan ikke rigtig komme igang, da jeg er en smule forvirret om hvordan jeg skal gøre. Vi har ikke fået noget at vide af vores lærer, så ville høre om der var nogen, som havde nogle gode råd til, hvordan jeg bedst kan læser til AT eksamen? Vi har skre... -
Spansk mundtlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle spanskelever. Jeg skal snart op i afsluttende spansk på 3. år og er blevet lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe den tekst jeg skal trække an. Kan det være en novelle, som man skal analysere på samme måde som hvis det var dansk eksamen? evt. på lavere niveau? Eller hvordan skal man grib... -
At blive vist rundt - PÅ engelsk?
ForumindlægHej Hvordan siger man "Han bliver vist rundt i huset"? -
Engelsk dispoition - Black in america
ForumindlægHey jeg sidder og tænker lidt over, hvordan jeg forholsvis skal komme i gang med mit dispotion, har under emnet "black in america", kan i forholdsvis kommentere, hvad/hvor/hvem er de vigtigste synspunkter, når vi taler om dette emne.. Tak på forhånd.. -
Engelsk mundtlig examen disposition i 9.kl
Forumindlæghej alle sammen, jeg tænkte på om der var nogen der havde en skabelon til en disposition. jeg har mistet min. su. senest, i dag. tusind tak for hjælpen -
Rettelse af et engelsk læserbrev (vil gerne have 10)
ForumindlægHej, jeg håber på at jeg får minst 10 i dette læserbrev, så i må MEGET gerne komme med nogle forslag, til hvad jeg kunne gøre bedre og kritik. Hvis i ser nogle grammatiske fejl eller stavefejl, skal i også rette dem. Håber i vil hjælpe. Dear dad how are you? I miss you so much. It was so weird... -
kemi spg til eksamen
ForumindlægJeg har brug for nogle "aha-oplevelser" men den almene kemi. Jeg dumpede første eksamen og skal nu op igen - der er nogle grundliggende ting jeg ikke forstår. Jeg ville være utrolig glad om en eller flere ville hjælpe mig igennem. Problem nr. 1 Sp. Beregn massen af Li2O, der dannes ud... -
AT-EKSAMEN 2008. Total nervøs:(
ForumindlægJeg har valgt emnet Stam-celler til min AT-eksamen. Desværre sidder jeg i en situation hvor jeg i tvivl om nogle ting. F.eks. Har jeg valgt at kombinere fagene biologi og samfundsfag. Hvoraf jeg i den samfundsfaglige del, ønsker at anvende komparativ analyse. Den komparative analyse kommer til at...
