Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17961 til 17980 af 39512
  • Lagerstigningstakten + lagerrenten

    Forumindlæg
    Har 2 spørgssmål til en VØ aflevering. 1) Skal redegøre for lagerstigningstaktens betydning for den optimale seriestørrelse 2) En væsentlig omkostninger der indgår i fastlæggelsen af lagerrenten. Nogen som kan hjælpe mig
  • kort spørgsmål!

    Forumindlæg
    Hvis jeg i en aflevering gerne vil fremhæve at to trekanter er ligevinklede, kan jeg så gøre ved at anvende et udtryk? Hvad hedder udtrykket for ligevinklede trekanter? (hvis der findet et udtryk)
  • Oversættelse af dansk sætning

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med en engelsk aflevering,som er en analyse af en novelle, og jeg kan ikke komme i tanke om, hvordan man oversætter denne sætning til engelsk: Han var helt sin egen Er der nogen af jer der ved det? På forhånd tak :)
  • rettelse af en vø opgave (gramma, komma osv)

    Forumindlæg
    Hej Ved godt det er lidt dårlig stil, men har virkelig ikke tid til at få den rettet selv - da jeg har sidder med den + en anden opgave (aflevering) - som skal aflevers om 1 time... Please help me!
  • Nedbrydelse af stivelse

    Forumindlæg
    HASTER har en aflevering om et forsæg angående nedbrydelse af stivele men ved ikke hvordan man svare på de her : 1. Hvordan kan det vises at enzymet er skyld i spaltning af stivelse 2.Kan man være sikker på hvad produktet i proccesen er ? hvis ikke hvordan kan man så finde ud af det .
  • Evolution

    Forumindlæg
    Heej.. Biologi aflevering om livets opståen og udvikling.. Nogen der har nogle gode idéer til at skrive sådan noget.. 9. klasses niveu.. på forhånd tak..
  • Litteratur

    Forumindlæg
    Hej jeg har skreven min 2.g opgave, og jeg har brugt to analyser herfra som inspiration. Skal jeg vedlægge dem i min aflevering, eller skal jeg bare skrive det som et link i sekundær littaratur..?
  • Teori i kemi.

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har brug for lidt hjælp til at skrive et teori afsnit i min kemi aflevering. Hvad skal der stå i afsnittet? - vores lærer har altid skrevet det til os, men nu skal vi selv gøre det, og jeg er lidt på barbund.
  • Vis at f er differentiabel i endepunktet a

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: Jeg har fået følgende kommentarer til min aflevering: Men jeg kan stadig ikke komme videre :( . Er der nogen, der kan hjælpe mig inden min genaflevering i morgen?
  • Tysk rettelse

    Forumindlæg
    Hej i søde mennesker derude- Jeg har en tysk aflevering til idag, men da jeg virkelig STINKER til tysk, ville det være en stor hjælp hvis en af jer bare lige kunne bruge et par minutter på at rette den igennem :) tak på forhånd
  • Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.

    Forumindlæg
    Kan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer?
  • privat engelsk lærer søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i nordsjælland
  • oversættelse

    Forumindlæg
    er der en der er super duper til spansk der kan hjælpe med at oversætte det her tekst stykke? skal bruge det til aflevering og har haft svært ved at komme igennem netop dette.
  • Lineær model

    Forumindlæg
    Hej, vi er 2 piger som er stødt på et mindre problem.. en opgave i en aflevering, omhandler at vi skal forklare en lineær model.. er der nogle som vil hjælpe? Tak på forhånd :-)
  • DNA-nukleotider og dideoxynukleotider

    Forumindlæg
    Er ved at lave biologi aflevering. Nogle der kan forklare mig forskellen på Dna-nukleotider og dideoxynukleotider? og er der nogle der kan forklare, hvorfor nukleotidanalog stopper DNA-kopieringen?
  • 1 spansk nem sætning!

    Forumindlæg
    jeg har fået min første aflevering i 1.g og vil gerne lave den godt, men er i tvivl om denne sætning som skal oversættes til spansk: Er det Salvador Dalí? Nej, det er Picasso. Picasso er fra Málaga - TAK PÅ FORHÅND.
  • Hjælp til at reducére et udtryk. Skal bruges imorgen.

    Forumindlæg
    Hey allesammen. Jeg sidder og laver mat-aflevering, men er fuldstændig væk. Hvordan reducérer man dette udtryk: ((1/x)-(1/t)) / (x-t)???? Og det skal gerne give; -(1/x*t) På forhånd mange tak!
  • Klassicisme - Statens museum for kunst arkitektur

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en aflevering i oldtidskunskab, og skal skrive om hvordan statens museum for kunst er inspireret af græsk arkitektur. Nogen der har gode noter eller idéer, alt vil blive taget glædeligt imod :-)
  • ubekendt potens hjææælp

    Forumindlæg
    jeg skal løse en ligning med en ubekendt potens og kan ikke huske hvordan jeg får isoleret x når den står opløftet 1,21^x = 20 håber på hurtig hjælp for har aflevering imorgen.
  • Luftskib - Beregninger

    Forumindlæg
    Hej Alle, Jeg er i gang med en fysik aflevering og kunne godt bruge lidt hjælp til en af opgaverne!! Jeg skal beregne svævehøjden på et luftskib... Informationer findes i det vedlagte billede Håber nogen har mulighed for at hjælpe!