Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1781 til 1800 af 154032
-
Matematik A niveau
ForumindlægVar til eksamen idag, og fik 12 :). Tak til alle for hjælpen, ville ikke have været muligt uden jeres indsigt, tålmodighed og hjælp. Tak til regulars, studieguruen, andersen11, mathon, sebec etc etc :). Regner stærk med et 12 tal i den skriftlig også når jeg får den rettet tilbage da jeg kun kunn... -
niveau A hhx!
ForumindlægHej allesammen! Skal snart til skriftlig eksamen ( niv. A hhx) og ville derfor gerne høre, hvorvidt der er nogle, der har nyttige erfaringer, hvad angår emner, forberedelse, tidspres mv.? -
Kemi A STX 21/05-2019
ForumindlægHeey, nogen der har opgavesættet og eventuelle besvarelser til kemi A skriftlig eksamen fra igår, jeg kunne godt tænke mig at sammenligne med mine egne nemlig og har ikke længere opgavesættet :) -
Skriftlige prøver
ForumindlægHejJeg sidder og øver mig inden den skriftlige matematikeksamen. Er der nogle der kan hjælpe mig med den sidste delopgave i opgave 10. Følg linket http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0584.pdfJeg kan ikke finde ud af den, hvor e^x indgør i det bestemte integrale. -
Matematik A- netadgang
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil spørge om der er andre der har været op i matematik med netadgang i dag? hvis der er nogen, så vil jeg gerne høre hvad I har fået, for jeg synes den var virekelig svær, og mest den udenhjælpmidler På forhånd tak -
Hjælp!! Biologi 24timers prøve
ForumindlægHjælp.. Jeg sidder med et eksamensspørgsmål i Biologi B, som driller lidt.. Håber der er nogen der kan hjælpe hurtigt.. Spørgsmålet lyder: 1. Diskuter forskellen på produktionssystemer der bygger på henholdvis batch- produktion og kontinuerlig produktion. -
Engelsk B - A opgaven
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart op til skriftligt engelsk, og er i den forbindelse stødt på følgende spørgsmål: Hvad skal man kigge på, når der bliver bedt om at skrive om hvordan afsenderen "engages the reader" i delspørgsmål B???? Mange tak for hjælpen :) -
skriftlig klage
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil komme med et råd til hvad de ville gøre i min situation. har været oppe i old og fik 7, (årskarakter normalt meget højere) fik at vide at jeg sagde meget, men min disposition var alt for rodet. Men nu var jeg i den situation at da jeg kom ind i forberedelseslo... -
Matematik A mundtlig på onsdag
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik A på enkeltfag og skal til mundtlig på onsdag. Jeg var syg med stress til den skriftlige, som skal tages i februar. Jeg har ikke været meget til undervisning i det sidste halveår, hvor jeg havde faget, grundet sygdom. Jeg skal bruge matematiken, da den er adgangs... -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ... -
Svært biologi
ForumindlægHej er der en der kan give en god forklaring på det her:Både cellulose og hemicellulose er polysaccharider opbygget af glucoseenheder tak for hjælpen for forhånd :) -
Samfundsfag A-niveau
ForumindlægJeg går for tiden og overvejer hvad jeg skal vælge som valgfag i 3.G. Jeg har ikke særlig mange interessante muligheder, så nu er jeg nået frem til at det skal være Musik B eller Samfundsfag A. Hælder mest til samfundsfag. Men vil gerne høre andres erfaringer med samfundsfag på A-niveau. Er det... -
Blodtype - A og B-allel
ForumindlægHvad betyder begrebet allel ? -
STX samfundsfag A
ForumindlægEr der nogen, der har været op i skriftlig samfundsfag A? I så fald, er der så nogen af jer der vil fortælle hvad jeres opgave omhandlede, og muligvis vil vedhæfte det I har lavet? :-). Jeg ved godt, at det ikke er de samme opgaver, når det ikke er samme dag - men det vil dog være rart med li... -
Eksamen i historie A
ForumindlægHvad er chancen for, at man kommer op i historie A på STX? Forhåbentlig stor? :') Der er f.eks. stor chance for, at man kommer op i de skriftlige eksaminer, fordi de er billigere og sådan noget vidst ... Så derfor tænkte jeg, at der måske er nogen, der ved, om det er et fag, mange kommer op ... -
At finde a i et andengradspolynomium
ForumindlægHej kloge hoveder derude. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen på matematik A-niveau, og jeg kigger på 2.gradspolynomiummet. Derfor vil jeg forklare betydningen af konstanterne og hvordan de er defineret og dertil ved jeg at jeg at: c: angiver parablens y-værdi i dens skæring med... -
A Journey - vurdering!! :)
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
Kemi A august 2012
ForumindlægNogen der her lavet sættet eller opgaver der tilhører dette? Det ville hjælpe mig utrolig meget vis i kunne emaile mig den eller evt. dele her i tråden har svært ved -HNMR opgaven, fordelingskonstantopgaven, den sidste opgave i 5 og beregn volumen af 1,0 M natriumhydroxid http://ww... -
censorindberetning biologi
ForumindlægHej:) Jeg er interesseret i at læse censorindberetningerne for biologi på højt niveau fra tidligere år (altså der hvor forskellige censorer diskuterer hvilke fejl eleverne begår når de skriver eksamensopgaver, giver gode råd mm.) De ligger på UVM´s hjemmeside - desværre kan jeg kun finde den fra... -
engelsk på A-niveau
Forumindlæghej jeg går i 2.g og har nu engelsk på B-niveau, jeg har overvejet at opgradere det til A-niveau næste år . Er der nogen som har det der kan fortælle hvordan det er m.m ???
