Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17981 til 18000 af 41162
-
SARS
ForumindlægTænkte på om der var nogen der ved hvorfor man ikke har fundet et middel mod SARS endnu...Kan man ikke bare placere noget menneske-antigen i et dyr. Dyret vil derefter producere antistof som man kan isolere. Eller er det fordi man ikke kan finde ud af at isolere antistoffetEller er problemet det ... -
hælp ! analyse af tale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlægjeg er blevet bedt om at lave en analyse af en tale i min samfundsfag/historie opgave. hjælp hvad gør jeg ??? skal jeg lave kildekritik af talen, eller ??? håber i kan hjælpe mig . . -
Generation internet - stil på 200 ord
ForumindlægNogle som der gider at rette, og poste den rettende stil ind? Håber en kærlig person vil hjælpe, mange hilser herfra. -
stil
Forumindlæghej jeg skal skrive en stil om vanskelig kærlighed, og jeg ville høre om der var nogle af jer der havde nogle gode forslag hvad jeg kan skrive om, og hvis i selv har skrevet den vil jeg også gerne have ideer? knus -
Vigtigt.................Tysk
ForumindlægHey..Er der nogle der gider at hjælpe mig med denne ene sætning "Det er vigtigt, at man kan fungere på en arbejdsplads..."Her er mit foreslag:Es ist wichtig, dass man auf ein arbeitsplads fugieren kann.Ved ikke om det er rigtigt -
Rosens navn
ForumindlægEr der nogen, som har læst "Rosens navn" og kan fortælle lidt om fortælleren Adso? -
Koraller
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en rapport om Koralrevet. Jeg er lidt usikker på, hvad koraller egentlig spiser, og hvordan de spiser. Jeg kan ikke rigtig finde noget. Nogen, der kan hjælpe? Tusind tak på forhånd. - Cecilie -
Et analyse billede, hvordan=?
ForumindlægHej med jer! Jeg skal imorgen ha' et billede klar som skal analyseres, men har helt glemt hvordan?? hvad skal jeg fortælle om billedet? Venter på jeres svar!På forhånd mange tak! -
underklasse?
ForumindlægAltså.. der er jo overklasse og middelklasse, men er der egentlig det der hedder en underklasse - mindes ikke lige at have hørt d, men hvis d findes, hvad hedder d så på eng? -
mafiaen
Forumindlæghej, jeg ska skrive min 2.g historie opgave om Mafiaen, hvor jeg ska se på hvordan den opstod, hvordan den er organiseret, hvornår har den været stærk og hvornår svag og om mafiaen stadig eksisterer. Men er der mulighed for at nogle kan henvise mig til opgaver eller hjemmesider o.li.på forhånd ta... -
Kan man?
ForumindlægPå engelsk kan man skrive f.eks. "I'll survive", men kan man også bare skrive "I survive"? På forhånd tak -
Politiske Partiers rækkefølge
ForumindlægHjælp Mig...! Jeg drukner... Jeg har brug for hjælp til at opstille de politiske partier i rækkefølge,,, Venstrefløjen til Højrefløjen...! -
Arvehygiejne..
ForumindlægHej.. Der der nogen der haft noget om arvehygiejne / en artikel om dette? (Arvehygiejne = "kun de kloge må føde børn")Og er der noget som er meget vigtigt at tage med i en artikel - analyse?håber der er nogen der vil svare.. mvh Louise -
"Retsag"?
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk?I denne sammenhæng:"The day arrived where the "retsag" should take place"Tak :)Mvh Milla,16 -
Præpositioner og kasus på tysk
ForumindlægNår man f.eks snakker om, at bestemte præpositioner kan styre en bestemt (eller flere) kasus på tysk, er det så et helt led, der skifter kasus pga. dén præposition, eller er det kun det efterfølgende ord, der skifter kasus? Det er et lidt dårligt eksempel, men hvis man skal skrive "i det sto... -
historie/politik
ForumindlægHej hej!Er der nogen, der vil fortælle mig, hvilken styreform vi har i Danmark?Jeg vil blive rigtig glad, hvis i kunne uddybe det...på forhånd tak!! -
bøger om reklamer !!
ForumindlægHeY...Jeg skal skrive en opgave om reklamer, men jeg kan ikke finde nogle bøger, eller gode hjemmesider om det. så hvis der er nogle som kender en side, eller en bog, der kan bruges. så skriv lige...kærlig hilsen Kristina -
Layout
ForumindlægHey alle!Jeg ville høre, om der er nogle af jer som kender nogle sites, hvori man kan se, hvordan SSO skal se ud! Her tænker jeg på de grundlæggende regler for dens udseende osv. Bare de fundamentalle regelsæt for dens opbygning og struktur etc.Jeg ville blive rigtig glad, hvis der også var nogle... -
HVILKE AF DE TO ER MEST RIGTIGT?
ForumindlægHer er to formler som jeg har fået det til.. hvordan siger man: " han gemte sig i jordhulen" hvilke af de to passer bedst?? eller slet ikk nogen af delene??1. he hid in the cave2. He hid him self in the cavepå forhånd mange tak -
Engelsk, grammatik?
ForumindlægLyder denne tekst rigtig? :) TEKSTEN ER VEDHÆFTET
